Distribuie prietenilor:


Pot participa companiile de PR, casele de producție, organizațiile non-profit sau agențiile de publicitate din Moldova

Termenul limită: 28 februarie, 2020

  1. DESCRIEREA PROIECTULUI

Internews oferă asistență pentru desfășurarea unei campanii de educație mediatică cu implicarea influencerilor locali/regionali/naționali. În acest sens, Internews va contracta o companie/ONG pentru crearea și organizarea acestei campanii la nivel național și pe rețelele de socializare. Eroii proiectului vor fi câțiva influenceri tineri (cel puțin cinci), care-i vor ajuta pe semenii și comunitățile lor, în special din mediul rural de pe întreg teritoriul țării, să disemineze informația, să poată identifica știrile false ca să nu cadă în capcana manipulării, propagandei și dezinformării, ce pot afecta percepțiile oamenilor și alegerile pe care le fac. De asemenea, să-i ajute pe tineri să dezvolte abilitățile necesare pentru a putea analiza în mod critic orice informație ajunge la ei și să navigheze în mod responsabil și sigur în mediul online.

Perioada estimată de implementare a campaniei este aprilie-septembrie 2020. Un interval mai scurt de timp va fi acceptat dacă va corespunde scopului proiectului.

Astfel, Internews invită companiile și organizațiile din republica Moldova să participe, dacă îndeplinesc următoarele condiții:

  • Reprezintă o entitate juridică înregistrată în Republica Moldova de cel puțin trei ani;
  • Are o reputație profesională și/sau experiență de lucru cu influencerii;
  • Are capacitatea de a crea o campanie creativă de promovare a educației mediatice în rândul tinerilor din țară;
  • Va da dovadă de implicare civică și incluziune, prin abordarea diferitor grupuri-țintă (inclusiv etnice, lingvistice, etc);
  • Are capacitatea de monitorizare și evaluare pentru a putea raporta către Internews numărul aproximativ de spectatori/urmăritori ai campaniei de educație mediatică.
  1. ELIGIBILITATE

Pentru a fi eligibili, ofertanții trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • Să fie rezidenți ai Republicii Moldova;
  • Să fie o companie/organizație înregistrată în Moldova;
  • Să poată realiza un plan creativ care să includă utilizarea noilor tehnologii și diverse formate de prezentare;
  • Să depună eforturi pentru a crește numărul spectatorilor/utilizatorilor expuși campaniei;
  • Să se angajeze că va livra produse calitative și le va îmbunătăți la necesitate în timpul campaniei;
  • Să demonstreze că are capacitatea de raportare, respectând cerințele și termenele limită.
  1. CERINȚE PRIVIND CONȚINUTUL OFERTEI

 Ofertele trebuie să includă:

  1. Descrierea campaniei de educație mediatică;
  2. Un buget detaliat.

Descrierea campaniei trebuie să conțină:

  1. Ideea proiectului;
  2. Un plan de lucru care să includă livrabile clare pentru perioada de implementare a proiectului;
  3. Un plan de monitorizare și evaluare (cu lista indicatorilor de produs și rezultat, și modalități de măsurare a acestora).

     4. INSTRUCȚIUNI PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR

 Dosarele vor fi trimise la următoarea adresă electronică: in-chisinau@internews.org, cu titlul  “Campania Influencerilor”. Acestea trebuie să conțină:

  1. Descrierea campaniei de educație mediatică;
  2. Bugetul detaliat;
  3. Numele deplin al ofertantului;
  4. Informații de contact (inclusiv adresa fizică, electronică și un număr de telefon);
  5. Documentele privind înregistrarea organizației conform legislației Republicii Moldova.

     5. NOTIFICĂRI ȘI RĂSPUNSURI

Recepționarea dosarelor expediate către Internews va fi confirmată individual. Doar compania/organizația selectată va fi notificată în termen de cincisprezece (15) zile lucrătoare după expirarea termenului limită de depunere a ofertelor.

Data limită este 28 februarie 2020, ora 18:00. Dosarele primite după data indicată în anunț vor fi considerate întârziate și vor putea fi evaluate doar la discreția Internews. Ofertele trebuie să fie valabile cel puțin șaizeci (60) de zile de la data limită.

Pentru detalii, apelați la numărul de telefon +373 60500570.

NOTĂ privind impozitele și TVA: Bugetul proiectului trebuie să fie prezentat în MDL cu o TVA=0. Plățile urmează a fi efectuate în cadrul acordului tehnic dintre Republica Moldova și Guvernul Statelor Unite ale Americii, și nu permite utilizarea acestora pentru finanțarea impozitelor, a TVA, a taxelor vamale, obligațiilor și a altor impozite impuse de legislația în vigoare din țara parteneră R. Moldova.

  1. INFORMAȚII GENERALE DESPRE PROIECT

Această activitate este parte a proiectului "Presa în sprijinul democrației, incluziunii și responsabilității în Moldova" (MEDIA-M), finanțat de USAID, UK aid și implementat de Internews in Moldova, care are ca scop promovarea dezvoltării mass media independente și profesioniste, și crearea unui sector media mai rezistent la presiunile politice și economice.



logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet


Ajută-ne să distribuim acest articol: