Call for Applications for the selection of 3 experts for the implementation of the “Securing integrity, efficiency and independence of the justice system in Moldova – #Justice4Moldova” Project
|
30/05/2023 |
Concurs pentru selectarea a 3 experți pentru implementarea proiectului “Asigurarea integrității, eficienței și independenței sistemului de justiție din Moldova – #Justice4Moldova”
|
30/05/2023 |
#MoldovaEUCandidateCheck - First Shadow Report on the implementation of Moldova’s commitments for opening the accession negotiations with the EU
|
14/04/2023 |
#MoldovaEUCandidateCheck - primul Raport Alternativ privind implementarea angajamentelor pentru deschiderea negocierilor de aderare la Uniunea Europeană
|
14/04/2023 |
Organizațiile societății civile constată o situație tensionată în sectorul justiției și vin cu recomandări pentru depășirea crizei (declarație comună)
|
06/04/2023 |
(video) Cum relansăm diplomația economică a Republicii Moldova?
|
12/11/2021 |
Volumul disproporționat de muncă în instanțe – un obstacol în calea eficienței justiției
|
23/07/2021 |
Monitorul Justiției nr. 9. Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
16/07/2021 |
(video) Diaspora nu este paralelă
|
06/07/2021 |
Cum pot fi convinși cetățenii din diasporă să investească în dezvoltarea Republicii Moldova?
|
02/07/2021 |
(VIDEO) #EWM4Moldova: Elaborarea unui Mecanism de Alertă Timpurie pentru contracararea amenințărilor hibride în Republica Moldova – principalele rezultate
|
30/06/2021 |
Monitorul EWM4Moldova: Pilotarea mecanismului de avertizare timpurie a războiului hibrid
|
30/06/2021 |
(Video) Revizuirea sectorului de apărare și securitate al Republicii Moldova
|
25/06/2021 |
Spre o nouă politică de apărare și securitate a Republicii Moldova
|
24/06/2021 |
Legalitatea, integritatea și securitatea organizării alegerilor pentru votanții din regiunea Transnistreană
|
23/06/2021 |
Infografic: Verificarea integrității judecătorilor la diferite etape ale carierei
|
22/06/2021 |
Republica Moldova trebuie să își revizuiască sistemul integrat de securitate și apărare națională
|
18/06/2021 |
#BeTheChange: Participarea tinerilor în procesele electorale: Obstacole și soluții
|
16/06/2021 |
Cum poate fi îmbunătățită organizarea procesului de vot în diasporă pentru alegerile parlamentare anticipate?
|
11/06/2021 |
Autoritățile din zona de securitate au prioritizat transparența bugetară
|
02/06/2021 |
Monitorul #EWM4Moldova: pilotarea mecanismului de avertizare timpurie a „războiului hibrid” în Republica Moldova
|
01/06/2021 |
Opinie privind verificarea integrității judecătorilor la diverse etape ale carierei
|
01/06/2021 |
Monitorul Justiției nr. 8. Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
18/05/2021 |
#BeTheChange: Bune practici din învățământul superior din UE: Oportunități pentru tinerii din Republica Moldova
|
17/05/2021 |
(Video) Politica externă a Republicii Moldova: o diplomație inteligentă pentru o țară mai puternică
|
13/05/2021 |
Noua eră digitală și inovațiile: Cum UE sprijină educația, afacerile și E-Serviciile
|
12/05/2021 |
O țară mai puternică are nevoie de o politică externă inteligentă
|
11/05/2021 |
(Infografic) Verificarea averii și intereselor persoanelor cu funcții publice
|
05/05/2021 |
Sistemul bancar din Republica Moldova ar trebuie să utilizeze mai eficient lichiditățile
|
20/04/2021 |
Monitorul Justiției nr. 7. Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
20/04/2021 |
Din 1 septembrie 2021 autoturismele din regiunea transnistreană vor fi obligate să circule în afară doar cu numere de înmatriculare „neutre”
|
19/04/2021 |
Cum poate fi îmbunătățit procesul de verificare a averilor și intereselor în sectorul justiției
|
16/04/2021 |
Monitorul Justiției nr. 6 elaborat de Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
13/04/2021 |
Un Model de Avertizare Timpurie a Războiului Hibrid: Spre un Mecanism de Avertizare Timpurie pentru Republica Moldova
|
13/04/2021 |
Lecțiile învățate pentru sistemul medical din Republica Moldova la un an de la declanșarea pandemiei COVID-19
|
01/04/2021 |
Spre un mecanism de avertizare timpurie pentru Republica Moldova
|
26/03/2021 |
Selecția și desemnarea judecătorilor de instrucție necesită îmbunătățiri esențiale
|
24/03/2021 |
(Video) Metode alternative de exprimare a votului: Lecții învățate pentru Republica Moldova din experiența României și Estoniei
|
10/03/2021 |
Uniunea Europeană pregătită să susțină un plan de investiții și relansare economică a Republicii Moldova
|
27/02/2021 |
Monitorul Justiției nr. 5. Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
24/02/2021 |
Ce lecții poate prelua Republica Moldova din experiența României și Estoniei pe dimensiunea metodelor alternative de exprimare a votului?
|
24/02/2021 |
Lecții învățate pentru Republica Moldova privind metodele alternative de exprimare a votului
|
24/02/2021 |
Comunitățile din sudul țării „țin mâna pe puls” în ceea ce ține implementarea planurilor pentru sporirea transparenței bugetare la nivel local
|
19/02/2021 |
Nota analitică: Cum evităm eșecurile din investițiile publice?
|
19/02/2021 |
Cum se poate implica diaspora în cadrul proiectelor de dezvoltare la nivel local și național?
|
18/02/2021 |
IPRE a transmis o opinie Amicus Curiae în adresa Curții Constituționale
|
17/02/2021 |
(VIDEO) 2021 ar putea fi anul relansării relațiilor moldo-americane
|
14/01/2021 |
Comunitățile din sudul țării „țin mâna pe puls” în ceea ce ține implementarea planurilor pentru sporirea transparenței bugetare la nivel local
|
13/01/2021 |
(VIDEO) Concluziile experților GEJ după votarea legilor din ședința nocturnă a Parlamentului
|
28/12/2020 |
Care sunt prioritățile imediate ale politicii externe a Republicii Moldova?
|
21/12/2020 |
Sincronizarea noului ciclu politic la Washington și la Chișinău oferă o oportunitate importantă pentru relansarea relațiilor moldo-americane
|
18/12/2020 |
(Video) Membrii GEJ despre principalele etape ale carierei judecătorilor
|
16/12/2020 |
Republica Moldova trebuie să dezvolte un mecanism de avertizare timpurie împotriva amenințărilor hibride
|
14/12/2020 |
Resetarea parteneriatului dintre Republica Moldova și SUA pentru securizarea transformării Republicii Moldova
|
04/12/2020 |
Monitorul Justiției nr. 3. Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
02/12/2020 |
Cum putem facilita procesul de vot în diasporă?
|
01/12/2020 |
Concursul GSORM 2020 în etapa de jurizare !
|
27/11/2020 |
Votul în diasporă – soluții optime pentru depășirea provocărilor curente
|
26/11/2020 |
Infografic: care sunt principalele etape ale carierei judecătorilor
|
26/11/2020 |
(Video) Care ar putea fi livrabilele Parteneriatului Estic pentru următorii ani
|
20/11/2020 |
Ce a reușit și ce nu a reușit Procurorul General la un an de la numire în funcție
|
17/11/2020 |
Notă analitică IPRE: Automobilele electrice o alternativă pentru transportul din Republica Moldova?
|
12/11/2020 |
(Video) Cum poate fi asigurată o justiție independentă și integră
|
27/10/2020 |
Participarea votanților din regiunea transnistreană la alegerile prezidențiale: provocări și soluții
|
23/10/2020 |
O analiză a realității – Unde suntem după șase ani de implementare a Acordului de Asociere cu UE
|
15/10/2020 |
IPRE propune mai multe recomandări cu privire la măsurile de politică fiscală și vamală pentru anul 2021
|
15/10/2020 |
Nicio reformă a justiției nu va funcționa fără voință politică – concluzia participanților la Forumul „Reformarea justiției și combaterea corupției”
|
29/09/2020 |
Soluții eficiente pentru probleme actuale din justiție și combaterea corupției la Forumul „Reformarea justiției și combaterea corupției”
|
29/09/2020 |
Monitorul Justiției nr. 2. Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
28/09/2020 |
EU Debates Cafe: Cum putem dezvolta mobilitatea urbană în municipiul Chișinău
|
25/09/2020 |
CRJM și IPRE organizează Forumul „Reformarea justiției și combaterea corupției”
|
18/09/2020 |
Notă analitică IPRE: De ce se întâmplă și cum poate fi scăzut numărul accidentelor în Chișinău
|
18/09/2020 |
Evaluarea extraordinară a actorilor din sectorul justiției – De ce? Cum? În ce condiții?
|
17/08/2020 |
IPRE contribuie la dezvoltarea abilităților de analiză, advocacy și comunicare a reprezentanților societății civile și think-tank-urilor din Republica Moldova
|
14/08/2020 |
Monitorul Justiției nr. 1 elaborat de Grupul de Experți în domeniul Justiției (GEJ)
|
27/07/2020 |
Cum putem răspunde provocărilor actuale cu care se confruntă migranții moldoveni în urma pandemiei COVID-19
|
22/07/2020 |
Stepan Sabia, antreprenor din Corten, care cu sprijinul UE a procurat și crește oi de prăsilă „Île-de-France”, unice în R. Moldova
|
20/07/2020 |
Clientelismul politic influențează grav gestionarea banilor publici la nivel local
|
17/07/2020 |
Viitorul Parteneriatului Estic: ce priorități și obiective ar trebui să includă livrabilele post-2020
|
10/07/2020 |
Direcțiile prioritare, constrângerile și oportunitățile unei noi Strategii pentru asigurarea independenței și integrității sectorului justiției a Republicii Moldova
|
08/07/2020 |
(Video) Republica Moldova între atragerea finanțării externe și comunicare strategică: un tangou fragil
|
07/07/2020 |
(Video) Istorie de succes „Noi și UE”. Ina Negruță, antreprenoare din Orhei, care exportă circa 600 de tone anual de miere în UE
|
06/07/2020 |
Care sunt prioritățile și provocările relațiilor Republicii Moldova cu UE după 2020
|
01/07/2020 |
UE susține dezvoltarea energiei sustenabile în Republica Moldova
|
26/06/2020 |
(Video) Uniunea Europeană este cel mai important partener de dezvoltare al Republicii Moldova
|
12/06/2020 |
#NoișiUE: Discuție cu cetățenii raionului Edineț despre oportunitățile oferite de Acordul de Asociere cu UE
|
05/06/2020 |
Provocări și soluții pentru dialogul dintre Chișinău și Tiraspol în contextul crizei COVID-19
|
29/05/2020 |
Relațiile comerciale dintre UE și Republica Moldova după 6 ani de la implementarea Acordului de Liber Schimb Aprofundat și Cuprinzător
|
29/05/2020 |
(Video) Șase ani de la liberalizarea regimului de vize dintre UE și Republica Moldova: rezultate tangibile pentru cetățenii moldoveni
|
22/05/2020 |
(Video) Cum să evităm fraudarea alegerilor prezidențiale din Republica Moldova?
|
19/05/2020 |
Duble standarde privind libertatea întrunirilor pe timp de stare de urgență
|
12/05/2020 |
Cum să evităm fraudarea alegerilor prezidențiale din Republica Moldova?
|
06/05/2020 |
Criza COVID-19: Cum ajută Uniunea Europeană Republica Moldova?
|
05/05/2020 |
Impactul COVID-19 asupra Republicii Moldova: Cât de inclusiv și eficient este procesul de învățare on-line?
|
29/04/2020 |
IPRE contribuie la consolidarea rolului societății civile și a comunității de experți în domeniul justiției cu susținerea Uniunii Europene și a Fundației Soros-Moldova
|
17/04/2020 |
Apel public: Influențarea Curții Constituționale și acceptarea influențării de către judecătorii ei este inadmisibilă
|
13/04/2020 |
Notă analitică IPRE: Cadrul instituțional și competențele actorilor publici în perioada stării de urgență
|
13/04/2020 |
Experții IPRE și CRJM au prezentat Opinia privind caracterul proporțional și legalitatea măsurilor întreprinse de Guvern pe perioada stării de urgență
|
31/03/2020 |
Experții IPRE și CRJM recomandă suspendarea concursului pentru numirea celor patru membri ai CSM din rândul profesorilor de drept titulari și propun un mecanism apolitic de preselecție a candidaților
|
11/03/2020 |
#NoișiUE: Discuție cu cetățenii orașului Leova despre oportunitățile oferite de Acordul de Asociere cu UE
|
05/03/2020 |