hackathon

Administrator Birou de Avocați

Biroul Asociat de Avocați ”Tănase & Partenerii” angajează Administrator de Birou

RESPONSABILITĂȚI:

  • Comunicarea cu clienții;
  • Întocmirea și evidența contractelor de servicii juridice;
  • Emiterea conturilor de plată, facturilor și actelor de predare-primire;
  • Achiziții curente;
  • Contabilitate primară;
  • Alte atribuții conform fișei de post.

Așteptări faţă de candidaţi:

  • Studii superioare în unul din domeniile: juridic, economic, contabil sau adminstrație publice;
  • Experiența anterioară de muncă - minim 5 ani;
  • Cunoașterea nativă a limbii române;
  • Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet);
  • Cunoașterea limbii engleze și ruse constituie un avantaj;
  • Experiență anterioară de muncă în cadrul instituțiilor publice, justiție sau în funcții similare în sectorul privat constituie un avantaj;
  • Abilități de interacțiune și comunicare, de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși;
  • Persoană proactivă, cu inițiativă, cu orientare spre îndeplinirea obiectivelor.

Oferim:

  • Salariu net de 7 000 lei plus tichete de masă (45 lei/zi lucrătoare);
  • Lucru într-un mediu plăcut alături de o echipă profesionistă și dinamică;
  • Dezvoltare continuă a competențelor profesionale și personale;

Locul de muncă: Sediul BAA ”Tănase & Partenerii” - Bd. Renașterii Naționale 14, biroul 6A, Mun. Chișinău, Moldova.
 
Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul și scrisoarea de intenție până la 3 iunie 2019, indicând în subiect poziția la care aplică (Administrator Birou), la următoarea adresă de e-mail: cariera@htp.md, Telefon: 069799303.




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.