Promo

Program de rezidențiat realizat în cadrul proiectului „Spațiu comun pentru industrii creative și culturale”





Distribuie prietenilor:


46787291_1962303427223409_2570259664314826752_n.jpg

 

Program de rezidențiat realizat în cadrul proiectului „Spațiu comun pentru industrii creative și culturale”

 

   Șase tineri care activează în cadrul industriilor creative și culturale au participat la un program de rezidențiat transfrontalier timp de 2 săptămâni în Chișinău, Odessa și Cernăuți. 

   Scopul acestui program a fost ca participanții să se familiarizeze cu activitățile altor organizații și să își împărtășească cunoștințele și experiența lor; 

   Elena Țurcan, participant din Moldova relatează: „sunt event manager la „ZIPHouse’’ iar în timpul celor doua săptămâni am avut o ocazie unică de a face schimb de experiență în Odessa, unde am aflat o mulțime de lucruri noi, și am cunoscut multe persoane ce fac parte din domeniul fashion. Am fost în vizită la braduri locale precum: SHA Odesa, IF by Ivan Fotesko, Manjulteam,Cucheryachi, Shtapel s.a. De asemenea, am fost pe la mai multe magazine de stofe, unde mi-am procurat câte ceva pentru colecția care urmează sa o creez. Stofele aici sunt foarte calitative. Am făcut cunoștința cu platforma „Fennec and Finch”, ei ajuta designerii să găsească fabrici și furnizori potriviți din întreaga lume și ajută la crearea colecțiilor, ceea ce este un plus foarte mare pentru designeri. Noi cu siguranță vom face cu ei ceva evenimente unde ei vor putea povesti despre această platformă”.

   Genrih Morozov, participant din Odessa, (trad. din rusă), afirmă: „probabil am reușit să fac tot ce era important pentru mine, am făcut cunoștință cu persoane care au experiență în organizarea conferințelor în Moldova, printre care si organizatorii conferinței Game Factory, dar și cu cei care sunt implicați în proiecte sociale”.

   Proiectul „Spațiu comun pentru industrii creative și culturale” este implementat în perioada 01 decembrie 2017 – 30 noiembrie 2018 și se axează pe potențialul socio-economic al activităților care ”comercializează” creativitate. Scopul principal al proiectului este de a asigura dezvoltarea economică a zonelor de frontieră printr-o rețea mai bună și mai eficientă între actorii din industria culturală și creativă, dar și stimularea cererii. Proiectul se adresează instituțiilor și organizațiilor din industriile creative și culturale, companii și start-up-uri, freelanceri, studenți, experți în domeniu, etc. Domeniile vizate: Artă și cultură, film și TV, reclamă, arhitectură, gastronomie, design, modă, editură, IT și tehnică, jocuri, muzică, artizanat manual și altele.

   Proiectul "Spațiul Comun pentru Industrii Creative și Culturale" este implementat de către CCPO "Business Center" (Cernăuți, Ucraina), Agenția Națională pentru Cercetare și Dezvoltare (ANCD) (Chișinău, Moldova), Impact Hub Odessa (Odessa, Ucraina) și este co-finanțat de către Uniunea Europeană prin Programul Parteneriatului Estic de Cooperare Teritorială "Moldova - Ucraina".

 

*Contextul acestei publicații este viziunea beneficiarului (ANCD) și nu reflectă neapărat punctele de vedere ale Uniunii Europene.




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Promo