Devino susținător al portalului
Become a Patron!

După o lună de la lansarea paginii unde puteți contribui pentru continuarea proiectului CIVIC.MD s-au gasit 13 persoane gata să ne susțină. În această lună ne-au vizitat 26 092 persoane.

Așteptările erau mai mari…

 

Le mulțumim susținătorilor:

Ada Dulman, Constantin Curca, Marina Grosu, AO Principii Sanatoase, Vasile Vasiliev, Liliana Samcov, Elena Spinu, Anastasia Vrancean, Olga Melnic, Maria Barbalat, Georgiana Finaru, Irina Cojocaru, Aliona Turcan

 

Ne poți susține și tu aici:

https://www.patreon.com/portalcivic

Selectarea Expertilor privind consultanta si elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale



4 SOIR

Servicii de consultanță privind elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale

INFORMAŢIE GENERALĂ

FEDRA RM este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în luna august 2015. Misiunea FEDRA RM este de a imbunătăṭi şi a ridica nivelul de trai al personelor cu autism, prin activităṭi de lobby şi advocacy, promovarea drepturilor acestora, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.

În perioada anilor 2019-2021, FEDRA RM implementează Proiectul „Servicii mai bune în autism”, cu suportul Reprezentanței IM SWEDISH DEVELOPMENT PARTNER.

Unul din obiectivele stabilite pentru perioada 2020-2021 prevede elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către APL de nivelul al doilea. Legislația în vigoare a Republicii Moldova conține prevederi privind posibilitatea contractării de către autoritățile publice a serviciilor sociale furnizate de OSC-uri, însă nu există un mecanism clar și coerent, aplicat în special pentru contractarea de către APL a serviciilor prestate de OSC-uri.

În acest context, FEDRA RM în cadrul proiectului „Servicii mai bune în autism” angajează 2 consultanți în domeniul social și finanțe pentru elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către Primăria municipiului Chișinău.

Nr.

Sarcini

Produse

Număr zile consultanță

1.

Analiza de birou a documentelor (cadrul normativ, politici, cercetări și studii realizate în domeniul contractării sociale) și practicilor existente privind mecanismele de contractare și finanțare a serviciilor sociale

Raport sumativ privind contractarea și finanțarea serviciilor sociale

4 zile

2.

Elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale

Mecanism de contractare a serviciilor sociale

10 zile

3.

Consultarea mecanismului cu părțile interesate în cadrul ședințelor de lucru (2 ședințe de consultare)

Procese verbale ale ședințelor consultative

2 zile

4.

Ajustarea, completarea mecanismului de contractare socială în baza recomandărilor înaintate

Mecanism de contractare socială definitivat

4 zile

Total

20 zile

Notă: Termenele limită vor fi concretizate și definitivate la semnarea contractului de consultanță.

VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU

Activitățile sunt planificate pentru perioada septembrie – decembrie 2020 și este estimat total un volum de 20 zile de lucru.

Consultantul în domeniul social va avea și rolul de consultant-coordonator și va fi subcontractat pentru 14 zile de lucru.

Consultantul în finanțe publice va fi subcontractat pentru 6 zile de lucru.

CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL SOCIAL:

  • Studii (masterat, doctorat) în domeniul social (asistență socială, sociologie etc.);
  • Experiență avansată în domeniul asistenței sociale;
  • Experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale;
  • Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
  • Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
  • Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL FINANȚELOR PUBLICE:

  • Studii (masterat, doctorat) în domeniul finanțelor;
  • Experiență avansată în domeniul finanțării serviciilor sociale;
  • Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
  • Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
  • Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

PROCEDURA DE APLICARE:

Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze: CV-ul, care va conține și datele de contact a 2 persoane de referință și costul pentru o zi de consultanță cu toate taxele incluse.

CV-ul poate fi expediat până la data de 28 Septembrie 2020 ora 08:59 la: sosautism.rm@gmail.com si irinastoian.egor@gmail.com

cu mențiunea „Servicii consultanță mecanism contractare socială ” cu specificarea funcției pentru care a aplicat.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.


Contribuie la continuarea proiectului CIVIC.MD. Devino susținător, donează aici.
Become a Patron!
Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Susținătorii Portalului:

Ada Dulman | Constantin Curca | Marina Grosu | AO Principii Sanatoase | Vasile Vasiliev | Liliana Samcov | Elena Spinu | Anastasia Vrancean | Olga Melnic | Maria Barbalat | Georgiana Finaru | Irina Cojocaru | Aliona Turcan