Angajăm Director al Pavilionului Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

Angajăm

Director al Pavilionului Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Director pavilion

Locul: or. Dubai, Emiratele Arabe Unite

Durata contractului: 1 septembrie 2021- 30 aprilie 2022

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134 din 07.02.2018 drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 1 octombrie 2021 - 31 martie 2022 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii țării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale Directorului pavilionului: 

  • Asigură activitatea neîntreruptă a pavilionului pe parcursul Expoziției.
  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului, supervizând direct personalul pavilionului (ghizii), consultanții și alți agenți implicați.
  • Gestionează echipa proiectului (personalul pavilionului - 11 persoane). Stabilește, conform necesităților proiectului, sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine. Motivează echipa de proiect prin comunicare și prin alte modalități disponibile.
  • Coordonează activitățile pavilionului cu Organizatorul Expo 2020 Dubai și respectă regulamentele și cerințele acestuia.
  • Asigură amenajarea pavilionului, inclusiv instalarea bunurilor (exponatelor și echipamentelor) conform conceptului expozițional.
  • Este responsabil material pentru toate bunurile și echipamentele achiziționate pentru proiect.
  • Asigură evidența contabilă, inclusiv decontarea bunurilor, raportarea financiară a cheltuielilor efectuate pentru asigurarea necesităților proiectului.
  • Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților pavilionului și atingerea rezultatelor planificate în proiect.
  • Supraveghează desfășurarea activităților conform planului de lucru. Raportează săptămânal despre desfășurarea proiectului, activitățile organizate și rezultatele acestora.
  • Participă la ședințe și la evenimente organizate pe parcursul Expo 2020 Dubai, asigurând prezentarea corespunzătoare la acestea.
  • Asigură o comunicare adecvată, discuții și feedback dintre diferiți participanți la acest proiect (Organizatorul Expo 2020 Dubai, vizitatori B2B și B2G, participanții internaționali etc.).
  • Asigură executarea la timp atât a activităților planificate, cât și a celor neplanificate, dar care contribuie la realizarea scopului proiectului.
  • Organizează și coordonează procurarea de bunuri și servicii în cadrul proiectului (la necesitate).
  • Asigură circulația informației în cadrul proiectului pentru toate instituțiile vizate.
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului, informează la timp despre problemele apărute, pe care nu le poate rezolva.
  • Este responsabil de arhivarea corespunzătoare a documentației legate de proiect. Perfectează raportul final al proiectului.
  • Este responsabil de organizarea livrării bunurilor și echipamentelor în Republica Moldova după finalizarea Expoziției.

 

 

Studii și calificări necesare:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență (profil relevant);
  • Cunoașterea avansată și vorbirea fluentă a limbilor română, engleză, altor limbi de circulație internațională;
  • Utilizator PC avansat;
  • Experiență în organizarea și desfășurarea proiectelor  internaționale;
  • Experiență în organizarea și desfășurarea proiectelor expoziționale sau altor proiecte cu implicarea mai multor organizații, companii sau structuri internaționale.
  • Experiență în organizarea și desfășurarea evenimentelor B2B, B2G și B2C.
  • Experiență în lucru cu autoritățile de stat, organizații sau companii internaționale;
  • Cunoștințe și abilități de comunicare în social media;
  • Abilități de analiză și planificare, angajament personal, eficiență, flexibilitate, casare pe rezultate, inițiativă, dinamism, deschidere către nou, gândire creativă, promptitudine.
  • Aptitudini de luare a deciziilor și asumare a responsabilităților;
  • Abilitați de negociere, comunicare interpersonală, competențe de a lucra în echipă;
  • Aptitudini de inter relaționare și abilități de a conduce, motiva și de a mobiliza echipa din subordine;
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte;
  • Echilibru emoțional, constant în atitudini, adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză.

Condițiile de muncă

  • Deplasarea pe perioada proiectului (8 luni) în or. Dubai, EAU. Persoana desemnată nu va putea cumula alte funcții fiind angajată pe perioada deplasării de C.I E. „Moldexpo„ S.A.
  • Programul de lucru a pavilionului 6 luni, 7/7 zile, 13-15 ore zilnic și suplimentar când este nevoie.
  • Se asigură cazarea, transportul tur-retur și asigurarea medicală pe parcursul Expoziției.
  • Salariu și diurnă+ pachet social, inclusiv asigurare medicală pe parcursul deplasării;

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea inițială va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție în limba engleză. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmită CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  secretariat@moldexpo.md  până la data de 20 mai 2021 cu indicarea postului pentru care se aplică.

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.



Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet