Promo

Selecție de oferte pentru realizarea unui studiu referitor la necesitățile mass-media din Republica Moldova





Distribuie prietenilor:


Proiectul „Comunicare Strategică și suport pentru mass-media”, finanțat de Uniunea Europeană, invită persoanele interesate - cercetători individuali sau echipe de cercetători cu experiență în cercetare media - să depună cereri de oferte pentru realizarea unui studiu de necesități ale mass-media (Media Needs Assessment) din Republica Moldova.
 
Realizarea studiului va fi gestionată de către Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), în cadrul proiectului, și va viza aproximativ 30 de instituţii mass-media regionale și naţionale.
 
Scop
D
in perspectiva activității jurnalistice / editoriale, studiul va include:
- Culegerea de date de referinţă despre structura redacţiilor, politica editorială, analiza căilor de distribuire a informaţiei, acoperirea geografică, publicul ţintă, estimarea audienței în limitele datelor existente;
- O analiză a provocărilor de ordin intern şi extern cu care se confruntă organizațiile media în activitatea editorială curentă (ex. calitatea profesională a redactorilor, fluxul editorial, lipsa unor cunoştinţe şi abilităţi etc);
- O analiză a necesităților prioritare în materie de cunoştinţe şi abilităţi în vederea îmbunătăţirii calităţii / diversităţii produsului mediatic şi a creşterii audienţei pe termen mediu și lung; 

Din perspectiva activității economice, studiul va include:
- Culegerea de date de referinţă despre forma de proprietate, stilul de management, activităţile de marketing şi vânzări, sursele de venit si a cheltuielile
- O analiză a factorilor economici interni şi externi care ingreuneaza dezvoltarea economică a organizatiilor media (fluxul de personal calificat, functionarea pietei de publicitate etc.)
- O analiză a necesităţilor primare în materie de cunoştinţe și abilităţi de management și marketing 

Pentru realizarea studiului vor fi contractați doi experți, care trebuie să fie familiari cu domeniul mass-media din Republica Moldova. Este recomandabil ca unul dintre experți să fie familiar cu activitatea editorială a unei organizații media, iar celălalt să aibă experiență în managementul afacerilor, preferabil in domeniul mass-media. Cel puțin unul dintre cei doi experți trebuie să aibă experiența de cercetare sociologică. Contractele vor fi încheiate cu persoane fizice.
 
Calificări necesare:
Minimum doi ani de experienţă în domeniul cercetărilor media și/sau sociologice;
Cunoștințe în managementul media;
Abilităţi de cercetare calitativă și cantitativă;
Capacitatea de a întocmi rapoarte analitice;
Cunoașterea limbilor română și rusă. 

Durata contractului: 1 noiembrie 2019  – 1 februarie 2020.
 
Ofertele trebuie să includă:
Descrierea metodologiei de cercetare;
Numărul de zile de lucru necesare pentru realizarea studiului și calendarul activităţilor planificate;
Bugetul - calculat pe baza numărului de zile de lucru propus în oferta și a ratei pe zi exprimată în lei moldovenești (inclusiv taxe);
CV-uri cu detalii relevante despre experienţa în domeniu. 

Ofertele vor fi expediate la adresa: ngogu@ijc.md.

Termenul-limită: 4 noiembrie 2019, orele 17.00.
 
Informații suplimentare pot fi solicitate la nr. de telefon 022 234236.

CJI își rezervă dreptul să contacteze doar candidații selectați pentru interviuri.




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Promo