Fundația Regina Pacis anunță prelungirea concursului pentru angajarea unui mediator/-oare cultural/-ă în cadrul Centrului Comunitar de Integrare a Refugiaților
Fundația Regina Pacis anunță prelungirea concursului pentru suplinirea postului vacant de mediator/-oare cultural/-ă în cadrul Centrului Comunitar de Integrare a Refugiaților creat în cadrul activităților de Ajutor de urgență refugiaților din Ucraina.
Fundaţia Regina Pacis este o organizație nonguvernamentală fondată în anul 2001 cu misiunea de a contribui la crearea unui mediu protejat pentru dezvoltarea copiilor și tinerilor în situație de risc, precum și creșterea calității vieții persoanelor în etate. Pentru mai multe informații, accesați www.reginapacis.org
Perioada de angajare: noiembrie 2021 – mai 2022 (cu posibilitatea de extindere)
Poziţie: full-time
Locul de muncă: Chişinău
Responsabilități:
- Participă la procesul de planificare, monitorizare şi evaluare a activităților proiectului;
- Asigură în timp util suportul necesar beneficiarilor pentru buna integrare a acestora în Republica Moldova;
- Menține comunicarea cu echipa de implementare, partenerii și beneficiarii proiectului;
- Colectează și sistematizează zilnic informațiile necesare pentru întocmirea urmărirea indicatorilor privind buna implementare a activităților de mediere culturală;
- Centralizează și păstrează evidența tuturor documentelor de lucru;
- Colectează și diseminează în cadrul Centrului de Integrare a Refugiaților informații actualizate și exacte cu privire la procedurile de azil, protecția temporară și drepturile refugiaților în Republica Moldova, precum și disponibilitatea serviciilor, inclusiv educație, transport, cursuri de limbă română, cursuri de formare profesională/ recalificare etc.
- Alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a proiectului.
Cerinţe faţă de candidat/-ă:
- Studii superioare;
- Experienţă de asistenţă în cadrul proiectelor. Experienţa de muncă în domeniul ajutorului umanitar va constitui un avantaj;
- Competențe de comunicare scrisă şi verbală în limba română și rusă;
- Abilităţi şi aptitudini: punctualitate; organizare eficientă a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; multitasking;
- Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet.
Condiții de muncă:
- Programul de muncă de 8 ore;
- Activitate preponderent de birou.
Dosarul candidatului/-ei va include:
- CV-ul ;
- Scrisoare de intenție, maxim o pagină.
Persoanele interesate vor transmite CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email: emergencyaid@reginapacis.org
Data limită de depunere a dosarelor: 14 februarie 2023
Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.
Alte anunturi de angajare
- Hope4: Finance and Administration Manager
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă statistica conturilor financiare
- UCIP IFAD angajează Specialist în monitorizare și impact (Destination and Impact Monitoring Specialist)
- Specialist/specialistă în activitatea de lobby (advocacy, parteneriate și rețele) în cadrul A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Consultant for Farm Accountancy Data Network (FADN)
- Asociația DIA este în căutarea a doi consultanți în politici de diabet
- Specialist principal în achiziții publice
- Acceleration Programs Project Manager
- National Consultant - Graphic Designer
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, Direcția audit operațional