Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM angajează Expert coordonator, Direcția supravegherea altor instituţii
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare absolvite în domeniul economic, financiar-bancar și/sau juridic. Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective;
- Cunoașterea actelor legislative și normative în vigoare în domeniul serviciilor de plată și creditării nebancare;
- Cunoșterea actelor normative aferente supravegherii organizațiilor de creditare nebancare, birourilor istoriilor de credit și unităților de schimb valutar;
- Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MS Word, Excel şi Power Point;
- Cunoaşterea limbii române și engleze la nivel cel puţin intermediar (citit/scris/vorbit).
Competențe comportamentale:
- Integritate, profesionalism, credibilitate, gândire ordonată, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
- Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
- Abilitatea de a se adapta la schimbări și priorități rapid, de a gestiona mai multe activități simultan cu accent pe finalizarea acestora cu impact tangibil;
- Atitudine pozitivă, constructivă, responsabilă, spirit de inițiativă și creativitate, capacitate de lucru în echipă și transfer de cunoștințe, orientare către rezultate.
Principalele atribuții:
- Participarea/organizarea controalelor la entitățile din aria de competențe a departamentului și elaborarea şi prezentarea rapoartelor cu privire la rezultatele supravegherii;
- Efectuarea monitorizării continue asupra activităţii entităților din aria de competențe a departamentului, prin colectarea, sistematizarea și analiza informației de referință, elaborarea rapoartelor aferente;
- Identificarea și evaluarea riscurilor aferente activității entităților din aria de competențe a departamentului;
- Examinarea interpelărilor (sesizărilor) cu privire la activitatea entităților supravegheate; etc.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul-limită:
- 28 septembrie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-158/022- 822-245/022-822-143.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Solicităm insistent studierea bibliografiei de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie de referință:
- Legea nr.548/1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
- Legea nr. 114/2012 cu privire la serviciile de plată şi moneda electronică;
- Legea nr. 62/2008 privind reglementarea valutară;
- Legea nr. 234/2016 cu privire la Depozitarul central unic al valorilor mobiliare;
- Legea nr. 139/2007 asociațiilor de economii și împrumut,
- Legea nr. 1/2018 cu privire la organizațiile de creditare nebancară;
- Codul administrativ al RM.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md