Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Consultant pentru integrarea perspectivei drepturilor persoanelor cu dizabilități în modulele de instruire pentru antreprenorii sociali
Poziția: Consultant pentru integrarea perspectivei drepturilor persoanelor cu dizabilități în modulele de instruire pentru antreprenorii sociali.
- Context general
Începând cu 1 ianuarie 2025, cu sprijinul financiar din partea Suediei, Fundația Est-Europeană (FEE), în parteneriat cu AO EcoVisio, Asociația Businessului European (EBA) și AOPD, implementează proiectul „Impact Space” (în continuare proiect), cu o durată de 48 de luni.
Scopul proiectului este să contribuie la crearea unui ecosistem favorabil pentru dezvoltarea economiei sociale în Republica Moldova.
Proiectul „Impact Space” este conceput pentru a sprijini întreprinderile sociale prin oferirea
instrumentelor și resurselor necesare pentru dezvoltare și atingere a impactului social dorit: burse și stagii, dezvoltarea capacităților și mentorat, granturi, diseminare de bune practici și promovare.
Unul din instrumentele Proiectului ”ImpactSpace” este Programul anul de formare a antreprenorilor” BeChangeMaker: Impact Accelerator”, organizat cu scopul fortificării capacităților antreprenorilor sociali, liderilor de afaceri inovative, start-up-uri sociale în vederea dezvoltării ideilor de antreprenoriat sociale competitive. Programul de formare a antreprenorilor sociali va fi organizat anual pe parcursul celor patru ani de implementare a proiectului, în diferite perioade și va răspunde la nevoile de instruire a participanților
Rolul AOPD este a include dimensiunea transversală a drepturilor persoanelor cu dizabilități în activitățile proiectului și facilitarea accesului participării antreprenorilor cu nevoi sociale la resursele și instrumentele proiectului.
- Obiectivul general al consultanței:
- Analiza setului de module de instruire în domeniul antreprenoriatului social, și integrarea dimensiunea drepturilor persoanelor cu dizabilități în fiecare modul,
- Elaborarea și moderarea unui modul de instruire distinct privind măsurile pozitive de suport ale angajatorilor persoanelor cu dizabilități.
Programul de formare a antreprenorilor” BeChangeMaker: Impact Accelerator” în anul 2025 va cuprinde modulele de instruire cu următoarele tematici:
- Diagnosticul afacerii & măsurarea impactului
- Planificare strategică & Business plan
- Acces la finanțări
- Eficiență & transformare digitală
- Social marketing & branding etic
- Relația cu clienții
3. Sarcini și livrabile
Consultantul va avea următoarele responsabilități:
Nr. |
Activitatea |
Nr. de zile de consultanță |
Produse livrabile |
1. |
Analiza modulelor de instruire în domeniul antreprenorialului social, cu integrarea criteriului transversal al drepturilor persoanelor cu dizabilități. |
1 |
Raport cu recomandări pentru ajustarea modulelor programului de formare. |
2. |
Elaborarea unui modul privind măsurile pozitive pentru persoanele cu dizabilități. |
3 |
Agenda, Ghidul formatorului (desfășurător al modulului, strategii de lucru), chestionare pre și post testare participanți; |
3. |
Moderarea modulului privind măsurile pozitive pentru persoanele cu dizabilități în cadrul Programului de învățare a antreprenorilor ”BeChangeMaker: Impact Accelerator” |
0,5 |
Prezentare PPT, materiale de suport. |
4. |
Elaborarea și prezentarea raportului de consultanță. |
0,5 |
Raport de consultanță |
TOTAL |
5 |
|
4. Perioada și durata estimativă a activității de consultanță pentru anul 2025 este octombrie-decembrie.
5. Profilul consultantului
- Studii superioare relevante (de preferință în domeniul științelor sociale, economie, drept, management, educație sau domenii conexe).
- Cunoștințe și competențe în domeniul antreprenoriatului social;
- Experiență demonstrată în elaborarea și livrarea programelor de instruire în domeniul antreprenoriatului social.
- Competențe de integrare a dimensiunii drepturilor persoanelor cu dizabilități în documente, instruiri etc;
- Abilități excelente de scriere și structurare a materialelor de instruire.
- Respectarea termenelor-limită și colaborarea eficientă cu echipa proiectului.
6. Criteriile de selecție a ofertelor
AOPD va selecta consultantul în baza ofertei complete transmise până la termenul indicat.
Criteriile de selecție vor include următoarele:
- 50% - experiența companiei în domeniul relevant cererii de ofertă.
- 50% - raportul preț-calitate servicii.
7. Modalitate de aplicare
Candidații interesați sunt invitați să transmită:
- CV actualizat care reflectă experiența relevantă acestui concurs;
- Scrisoare de intenție în care să descrie experiența relevantă. Includeți în scrisoare disponibilitatea de implicare în analiza și ajustarea modulelor de instruire a antreprenorilor sociale în programele din anii 2026-2028.
- Ofertă financiară (cu indicarea sumei brute per zi și bugetul total estimat în MDL).
8. Condiții de depunere a ofertelor
- Ofertele trebuie să fie trimise până la data 20 septembrie 2025.
- Documentația trebuie să fie completă și să conțină toate informațiile solicitate în acest caiet de sarcini.
- Dosarul complet va fi expediat la adresa info@aopd.md până pe data de 20 septembrie 2025, inclusiv, cu textul în linia de subiect ,,Oferta Module de instruire”.
- Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
- Invitație:Training ”Monitorizarea și evaluarea participativă - mecanism de responsabilitate socială”
- AOPD a lansat proiectul „Accesibilitatea o precondiție pentru asigurarea tuturor drepturilor persoanelor cu dizabilități”
- AOPD anunță concurs de angajare pentru funcția Specialist/ă Comunicare
- AOPD anunță concurs de selectare a unei Companii de audit
- Termen extins! AOPD angajează logoped în cadrul serviciului „Echipă mobilă” mun. Chișinău
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent Medical - Filiala Ungheni și Filiala Fălești
- BNM angajează casier/ă principal/ă în cadrul Grupului gestiunea numerarului
- NATO Liaison Office (NLO) in the Republic of Moldova is hiring DCB Project Officer
- Însoțitor/ Asistent personal
- Jurisconsult
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md