EcoVisio angajează manager social media pentru Instagram [part-time]
Distribuie prietenilor:
Asociația Obștească ”EcoVisio” caută un manager social media pentru administrarea și dezvoltarea contului de Instagram. Colaborarea va fi în regim part-time pe o perioadă de minimum 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Programul de lucru este flexibil, iar sarcinile vor fi îndeplinite de la distanță.
Responsabilități:
-
Creează și planifică conținutul (text + vizual), ținând cont de specificul acestui canal
-
Coordonează cu departamentul de Comunicare și PR aspecte ce țin de crearea și publicarea conținutului
-
Colaborează cu alți membri ai echipei pentru a compila conținutul în timp util
-
Asigură promovarea conținutului, atât plătită cât și organică
-
Răspunde la comentarii și mesaje din partea utilizatorilor
-
Monitorizează constant performanța și propune strategii de îmbunătățire a acesteia
-
La sfârșitul colaborării, pregătește un raport de performanță (creșterea contului, numărul de engagements, click-uri etc.)
Suplimentar, candidatul/-a va oferi echipei EcoVisio un curs introductiv de promovare prin Instagram, care să îmbine informații personalizate cu exerciții practice. La finalul acestui anunț poți consulta o listă cu tematici de interes pentru echipă, care ar trebui să se regăsească măcar parțial în componența cursului.
Acest curs va fi oferit o singură dată la începutul colaborării și va fi achitat separat de remunerația pentru gestionarea contului de Instagram.
Cum aplici:
Dacă ești interesat(ă), trimite informațiile solicitate mai jos pe email-ul hr@ecovisio.org, nu mai târziu de 5 august:
- Portofoliu - conturi de Instagram pentru companii / organizații pe care le-ai administrat sau le administrezi în prezent
- Agenda cursului introductiv pe care îl vei oferi echipei, segmentat pe module dacă e cazul, cu menționarea exercițiilor practice incluse
- Nivelul de cunoaștere al limbilor română, rusă și engleză (+ orice alte limbi mai cunoști)
- Disponibilitatea de lucru: câteva ore pe săptămână, lună
- Cerințele de preț pentru gestionarea contului de Instagram, respectiv pentru cursul introductiv oferit echipei
- Opțional: CV sau o simplă descriere a experienței în gestionarea conturilor sociale și, dacă este cazul, în oferirea instruirilor de grup
Informații suplimentare: communications@ecovisio.org sau tel. +37369843458 - Margareta Cartiră, departamentul de Comunicare și PR
Tematici pentru cursul introductiv:
Mai jos găsești o listă orientativă de subiecte pentru cursul de promovare prin Instagram. Lista a fost alcătuită pe baza agendei de la acest curs, însă nu e obligatoriu de acoperit în totalitate. De asemenea, ea poate fi completată cu alte subiecte pe care le consideri relevante pentru activitatea și specificul nostru.
INTRO
- Cât de important este Instagram pentru ONG-uri?
- Cum funcționează algoritmul Instagram-ului?- Funcțiile Instagram-ului
- Profil personal vs. profil de companie
- Profil Business - pro și contra
- Configurarea pas cu pas a contului de Instagram
- Nume cont, bio, descriere
- Exemple de conturi și conținut eficiente, relevante pentru nișa noastră
GESTIONAREA CONTURILOR
- Instagram de pe desktop
- Conectarea mai multor conturi de Instagram
- Cum obținem urmăritori reali?
- Cum facem corect postările pe Instagram?
- Cum creăm descrieri puternice pentru postări?
- Cele mai bune intervale orare pentru publicare
- Cum facem căutări pe Instagram?
- Instrumente utile pentru gestionarea conturilor
CREARE CONȚINUT
- Cum să creăm conținut pentru a capta audiența?
- De ce instrumente avem nevoie?
- Care sunt dimensiunile pentru poze și video pentru Instagram?
- Cum ajustăm video-urile pentru Instagram?
- Cum să creăm conținut pentru IGTV?
- Coordonarea postărilor pe Instagram și Facebook
- Instrumente utile pentru planificarea conținutului pe Instagram
HASHTAG-URI
- Cum să folosim hashtag-urile pentru ca ele să funcționeze?
- Ce tipuri de hashtag-uri există?
- Care sunt hashtag-urile relevante pentru activitățile noastre?
- Instrumente de lucru cu hashtag-urile
STORIES
- De ce să utilizăm Stories pe Instagram?
- Cum să creăm Stories cu impact maxim?
- Cum tăiem și pregătim conținut video pentru Stories?
- Idei pentru Stories
INSTAGRAM ADS
- Funcțiile Ads Manager
- Audiențele pe Instagram
- Diferențele dintre Instagram Ads și Facebook Ads
- Cum creăm reclame din Ads Manager
- Cum creăm reclame cu audiențe personalizate?
- Cum segmentăm publicul de pe Instagram?
- Ce indicatori trebuie să măsurăm?
- Cum lansăm reclame direct de pe telefon?
- Exemple de reclame eficiente pe Instagram
CONCURSURI
- Cum creăm concursuri pe Instagram?
- Cum selectăm câștigătorul concursului?
- Instrumente și metode de alegere
- Oferte promoționale
- Idei de concursuri prin Stories
INFLUENCERI
- Cum colaborăm cu influencerii?
- Cum creăm o campanie de promovare cu implicarea lor?
- După ce criterii de selecție alegem influencerii?
- Alcătuirea unei liste cu influenceri relevanți pentru nișa noastră
E-COMMERCE PE INSTAGRAM
- Cum putem porni un magazin online pe Instagram?
- Strategii de creștere a vânzărilor prin Instagram
MONITORIZAREA PERFORMANȚEI
- Ce indicatori de performanță sunt esențial de urmărit?
- Cum facem audit la contul nostru de Instagram și al concurenților?
- Ce platforme sau aplicații putem folosi pentru analiza performanței?
- Alcătuirea unui template pentru raportul de performanță