Cerere de ofertă pentru achiziția de materiale de vizibilitate și informare

Distribuie prietenilor:


Asociația Obștească Centrul de Asistență Socio-Medicală la Domiciliu „CASMED”, în parteneriat cu AO „Pro Cooperare Regională”, cu susținerea financiară a Uniunii Europene, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova”, implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), anunță concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția de materiale de vizibilitate și informare.

Necesitatea

Conform contractului de finanțare în cadrul acestui proiect, este prevăzută realizarea de materiale de vizibilitate și de informare pentru a fi distribuite beneficiarilor de granturi,  partenerilor,  participanților la diverse evenimente, precum seminare, ședințe, forumuri, organizate în perioada de desfășurare a proiectului.

Obiective

Prezenta cerere de ofertă vizează achiziția de materiale de vizibilitate și de informare.

Vă rugăm să ne transmiteți ofertele de preț per produs cu lista de prețuri in lei moldovenești, la cota TVA de 0%, pentru produsele de mai jos:

Nr. crt.

Denumire produs

Cantitate

Specificații solicitate

1.    

Memory stick eco:

100 bucăți

  • Memory stick de capacitate 32 GB
  • Corp din lemn, dimensiuni aproximative (W x D x H mm): 55 x 20 x 10
  • Serigrafiere 5 culori a însemnelor de vizibilitate ale proiectului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor)

2.    

Bloc  notes:

350 bucăți

  • Format A5, 50 de file
  • Copertă de 350 gr. finisată cu plastifiere mată cu lac UV selectiv, hârtie offset, dublu cretată
  • Interior – hârtie offset, dublu cretată satinată, 100 gr/mp
  • Tipar offset
  • Imprimare CMYK, faţă-verso (materialul trebuie tipărit color)
  • Pe copertele faţă și spate vor fi inserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului Finisarea bloc notes-ului se va face cu spirală metalică

3.    

Torbe eco:

350 bucăți

  • Culoarea stofei –albă
  •  Stofă: bumbac calitativ
  • Dimensiuni: 370x420mm
  • Mânere. Lungimea 840 mm
  •  Pe partea din față vor fi inserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului  

4.    

Pix eco:

350 bucăți

  • Corp din lemn  
  • Culoare contrastantă cu personalizarea
  • Va fi inscripționat cu logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului, fiind acceptate inscripțiile monocrome  

5.    

Rucsac:

60 bucăți

  • Dimensiuni aproximative: 43x28x19 cm
  •  Volum aproximativ: 20 l
  • Material: poliester
  •  Interiorul rucsacului este robust și organizat
  • Mai multe buzunare separate
  • Spate ergonomic, bretele reglabile
  •  Pe partea din față vor fi inserate logo-urile / mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor)

6.    

Tricouri:

 100 bucăți

  • Tricou unisex, gât rotund, culoarea albă
  • Dimensiuni: S-XL
  •  Pe partea din față vor fi înserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor)

7.    

Umbrele pliabile:

100 bucăți

  • Umbrela pliabilă cu deschidere automata si structură confecționată din aluminiu și fibra de sticlă
  • Rezistentă în caz de furtună și prevăzută cu curea elastică pentru încheietura mâinii
  • Prevăzută cu înveliș impermeabil și cu husă de protecție
  • Mâner  confecționat dintr-un material moale și plăcut la atingere
  • Dimensiuni aproximative: diametru 100 x 56 cm
  • Pe partea din față vor fi înserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor)

Limba de redactare a ofertei: limba română.

Termenul limită de prezentare a ofertelor– 20 aprilie 2020, ora 17.00.

Perioada de valabilitate a ofertelor: până la 31.05.2020, inclusiv. 

Oferta financiară și tehnică semnată şi ştampilată se va transmite prin e-mail la adresa casmed.eusuport@gmail.com până la data limită, ofertele transmise după data și ora limită nu vor fi luate în considerare.

Atribuirea contractului se va face prin aplicarea criteriului cel mai bun raport calitate-preț”, cu respectarea cerinţelor tehnice.

Livrarea se va face în termen de maxim 4 zile de la data transmiterii comenzii ferme către furnizor, la sediul AO „CASMED”, str. Mircea cel Bătrîn 81, of.51, mun. Bălți, între orele 9.00 -17.00.

Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul, în perioada de evaluare a ofertelor, de a solicita o mostră din produsele ofertate, în vederea verificării caracteristicilor tehnice minime din prezenta invitaţie, precum şi a aspectului, fără nici o implicaţie financiară din partea autorităţii. Mostrele vor fi puse la dispoziţie în termen de maxim 24 de ore de la solicitarea în scris a autorităţii contractante. În cazul în care mostrele nu sunt conforme produselor solicitate, oferta depusă va fi descalificată.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0 69 560 259, sau la adresa de e-mail: casmed.eusuport@gmail.com, persoana de contact Natalia Postolachi.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet