Asociația Obșteascǎ Centrul de Instruire și Consultanțǎ Organizaționalǎ

IP Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță „Cerere de oferte” -Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)


 

 

Cerere de oferte

Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)

 

  1. Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă  anunță lansarea procedurii de achiziție privind achiziționarea serviciilor de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă din Republica Moldova (dirigințe de șantier) în cadrul Produsului de finanțare „Eficiența energetică a caselor individuale din gospodării rurale cu grad de vulnerabilitate energetică extremă”

 

Programul FEERM este dezvoltat de Guvernul Republicii Moldova și implementat de IP Centrul Național pentru Energie Durabilă prin intermediul proiectului „Eficiență Energetică și Energii Regenerabile pentru Moldova” (E4M). Proiectul E4M este implementat de GIZ împreună cu Guvernul Republicii Moldova, fiind finanțat de Guvernul German și co-finanțat de Uniunea Europeană, Germania, Norvegia și Danemarca. Această componentă este finanțată de Uniunea Europeană.

 

  1. În cadrul prezentei proceduri de achiziție, IP CNED are drept scop identificarea și contractarea diriginților de șantier atestați, care vor presta servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, după cum urmează:

Nr. d/o

DENUMIRE LOT

Numărul caselor individuale

1.

Lot 1: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, RAIONUL CĂLĂRAȘI

7 case individuale

2.

Lot 2: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL STRĂȘENI

4 case individuale

3.

Lot 3: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL TELENEȘTI

4 case individuale

4.

Lot 4: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL ORHEI

3 case individuale

5.

Lot 5: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL CRIULENI

2 case individuale

6.

Lot 6: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL UNGHENI

3 case individuale

7.

Lot 7: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL HÎNCEȘTI

4 case individuale

8.

Lot 8: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL SÎNGEREI

5 case individuale

9.

Lot 9: Servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă , RAIONUL BRICENI

9 case individuale

 

TOTAL

41 case individuale

  1. În conformitate cu prevederile HG nr.246 din 08.04.2010, proiectul este scutit de TVA, cu drept de deducere.
  1. Operatorii economici (persoane fizice sau juridice) participanți la procedura de achiziție trebuie să întrunească următoarele cerințe de calificare și selecție:
  • Să corespundă criteriilor de eligibilitate stipulate în anunțul de participare;
  • Să dețină calificările necesare, și anume atestare tehnico-profesională în următoarele domenii: Diriginte de șantier, domeniul 40.1.construcții civile, conform Regulamentului de atestare aprobat prin HG nr.743 din 06.11.2024 sau domeniile similare, conform reglementărilor anterioare; Diriginte de șantier pentru executarea lucrărilor specializate și instalații aferente construcțiilor, domeniul 42.4.1. instalații și rețele termice cu presiunea agentului termic sub 0,07 MPa și temperatura sub 115 ºC, conform Regulamentului de atestare aprobat prin HG nr.743 din 06.11.2024, sau domeniile similare, conform reglementărilor anterioare;
  • Să posede experiență în prestarea serviciilor similare;
  1. Modul de obținere a documentației de atribuire:

În scopul obținerii documentației de atribuire aferentă procedurii de achiziție, operatorii economici interesați vor depune o solicitare la adresa de e-mail a autorității contractante:

achizitii@cned.gov.md

până la data de 07.07.2025, ora 15:00, indicând ca subiect al mesajului: „Cererea de oferte - Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)”

Documentația de atribuire constă din:

  1. Anunțul de participare;
  2. Termenii de referință (ToR),
  3. Model contract prestare servicii;
  4. Anexe aferente ofertei (8 Anexe).
  1. Operatorii economici pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, reieșind din capacitatea tehnică/profesională.

 

  1. Termenele de prestare a serviciilor: Prestarea serviciilor se va efectua pe durata executării lucrărilor. Termenul de execuție a lucrărilor variază, în dependentă de lot, însă nu depășește 60 zile calendaristice.
  1. Termenul limită de depunere a ofertelor: 07.2025, ora 15:00

 

  1. Modul de depunere a ofertei:

Oferta poate fi depusă:

  1. prin intermediul poștei electronice, la adresa achizitii@cned.gov.md, într-un document criptat (propunerea financiară obligatoriu va fi criptată). Parola va fi comunicată doar la solicitarea autorității contractante

sau

      2. în original, într-un plic sigilat, la adresa autorității contractante din Chișinău, str. Albișoara 38, etajul 4.

Pe plic va fi indicat:

  • denumirea și adresa ofertantului;
  • numărul procedurii de achiziție și obiectul achiziției
  1. Operatorul economic poate retrage oferta depusă prin scrisoare sau e-mail până la data limită de depunere a ofertelor.
  1. Ofertele prezentate după termenul limită, sigilate necorespunzător/necriptate vor fi respinse drept necorespunzătoare.
  1. Alte date relevante, aferente procedurii de achiziție sunt stipulate în anunțul de participare.

 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola