Anunț de concurs pentru funcția de contabil
Scopul general al postului
Titularul funcției va asigura organizarea corectă a evidenței contabile în conformitate cu Legea contabilității și alte acte normative în vigoare, contribuind activ la întocmirea și prezentarea situațiilor financiare, rapoartelor statistice și fiscale, precum și la procesul de achiziții și raportare bugetară a instituției.
Responsabilități principale
Calcularea și plata drepturilor salariale, indemnizațiilor, sporurilor, concediilor medicale, cheltuielilor de delegare etc.;
Organizarea tranzacțiilor financiare, înregistrarea corectă a operațiunilor economice și efectuarea controlului financiar periodic;
Participare la elaborarea situațiilor financiare, rapoartelor statistice,fiscale și rapoarte către Ministerul de profil și alte instituții ;
Participarea la procesul de achiziții publice;
Colaborarea cu subdiviziunile instituției la elaborarea Raportului privind performanța programelor implementate;
Implicare în gestiunea financiară a proiectelor finanțate din asistență externă..
Cerințe pentru candidați
Studii:
Superioare de licență sau echivalente în domeniul financiar-contabil.
Experiență profesională:
Minimum 2 ani de experiență în domeniu.
Cunoștințe obligatorii:
Cunoașterea legislației contabile și fiscale în vigoare;
Cunoașterea limbii române; limba rusă; limba engleză (B1-2);
Operare PC: Word, Excel, Internet, soft de evidență contabilă 1C.
Abilități necesare
Analiză și sinteză în domeniul financiar-contabil;
Redactarea documentelor economice și justificative;
Capacitate de lucru cu informații complexe și sensibile;
Organizare eficientă și comunicare clară;
Atitudine proactivă, responsabilitate, corectitudine și respect pentru termene.
Condiții specifice pentru ocuparea funcției
Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
Capacitate deplină de exercițiu;
Fără antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Fără încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani din motive disciplinare.
Dosarul de concurs trebuie să conțină
CV în format Europass;
Copia buletinului de identitate;
Copii ale diplomelor de studii și certificatelor de perfecționare profesională;
Declarație pe propria răspundere privind respectarea art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrității instituționale;
Documente ce atestă experiența profesională;
Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular 1);
Declarația pe proprie răspundere (Formular 2).
Modalitatea de aplicare
Dosarele pot fi depuse până la 16 iunie 2025, ora 17:00, prin una dintre următoarele metode:
Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Albișoara 38, et. 4, MD-2005
Prin e-mail: office@cned.gov.md
Persoană de contact:
Grimailo Ana – telefon: 022 499 444, ex. 6
Etapele concursului
Evaluarea dosarelor;
Interviul (doar candidații selectați vor fi invitați);
Comunicarea rezultatelor prin e-mail sau telefon.
Salariu: de la 18 900 lei brut
Formular nr.1
ACORD
privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale
candidaţilor la funcţiile vacante din cadrul Instituţiei Publice Centrul Național pentru Energie Durabilă
Subsemnata/Subsemnatul
IDNP , Buletin de identitate seria Nr.
Data eliberării Oficiul
Adresa domiciliului/reşedinţei
prin acest acord îmi exprim în mod expres consimţământul la prelucrarea de către
angajaţii IP "Centrul Național pentru Energie Durabilă" a datelor mele cu caracter personal, cât şi a
categoriilor speciale de date cu caracter personal, care sunt oferite de către mine, în legătură cu depunerea dosarului de concurs.
Nume Prenume Semnatura
Data
Formular nr. 2
DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE
raion/sector
Subsemnatul/Subsemnata
, bloc
nr.
domiciliat/ă în
strada .
_, declar pe proprie
scara etaj ap. , telefon/mobil
răspundere, cunoscând prevederile art. 352' din Codul Penal cu privire la falsul în declaraţii, că nu am antecedente penale şi fiscale, şi că documentele şi datele furnizate în dosarul de înscriere sunt adevărate.
Data: