Termen extins - Cruce Roșie din Moldova angajează Ofițer/ă comunicare


Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, auxiliară autorităților publice, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.

În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:

Denumirea funcţiei: Ofițer comunicare

Termenul contractului: determinat, cu posibilitate de extindere

Obiectivul general al funcției constă în planificarea, coordonarea și implementarea activităților de comunicare internă și externă ale Societății de Cruce Roșie din Moldova (SCRM), în conformitate cu valorile și mandatul Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie.

Atribuțiile specifice funcției:

  1. Elaborarea strategiei de comunicare a organizației.
  2. Elaborarea planului anual de comunicare și vizibilitate bazat pe prioritățile SCRM.
  3. Implicarea activă și participarea la organizarea evenimentelor locale, regionale, naționale prin asigurarea vizibilității activităților de proiecte implementate (poze, materiale de PR, elemente de vizibilitate etc.), redactarea materialelor informative și de comunicare privind misiunea organizației (broșuri, pliante etc.);
  4. Elaborarea comunicatelor de presă, articolelor (scrise/video), mesajelor-cheie, liniilor reactive, relatărilor de interes uman, comunicatelor de presă, materialelor audio-vizuale și infografice, de vizibilitate a membrilor echipei și publicarea acestora pe pagina web a organizației, platforme de social media și alte surse web publice;
  5. Stabilirea contactelor în rândul jurnaliștilor și crearea/ dezvoltarea/actualizarea unei baze de date a acestora;
  6. Oferirea asistenței în organizarea evenimentelor, identificarea oportunităților de finanțare și campaniilor de strângere de fonduri;
  7. Elaborarea materialelor de comunicare care vor contribui la creșterea vizibilității SCRM;
  8. Oferirea sprijinului personalului SCRM în inițierea și elaborarea materialelor informative relevante, orientate spre nevoile beneficiarilor în cadrul programelor și proiectelor SCRM, susținerea stabilirii și menținerii unor mecanisme eficiente de feedback;
  9. Asigurarea relațiilor cu punctele focale de comunicare din cadrul Mișcării de Cruce Roșie și Semilună Roșie, cu un accent deosebit pe crearea relațiilor cu echipa de comunicare din cadrul biroului regional al IFRC Europa. Construirea și menținerea relațiilor cu punctele focale de comunicare cu alte organizații partenere la nivel național;
  10. Reprezentarea SCRM în mass-media, inclusiv în cadrul emisiunilor audiovizuale, radio, presa scrisă și digitală;
  11. Monitorizarea acoperirii mediatice, a impactului și a numărului de audiență, elaborarea rapoartelor periodice;
  12. Evaluarea constantă a feedback-ului provenit din surse interne și externe de comunicare, inclusiv online, pentru a identifica aspectele critice și a elabora răspunsuri strategice, inclusiv prin auto-sesizare;
  13. Înaintarea propunerilor întru ridicarea nivelului de vizibilitate a SCRM și organizarea activităților relevante;
  14. Contribuie la soluţionarea situaţiilor privind mediatizarea incorectă sau denaturată a activităţii SCRM;
  15. Crearea si administrarea bazelor de date cu partenerii/potențiali parteneri, susținători și finanțatori ai organizației și asigurarea comunicării cu aceștia (telefonic, prin scrisori de mulțumire etc.);
  16. Îndeplinește alte atribuții conexe, necesare pentru asigurarea continuității și eficienței comunicării instituționale, inclusiv sarcini urgente, în limita competențelor și în acord cu specificul umanitar al organizației.

Responsabilități:

  1. Activează în conformitate cu valorile de bază ale SCRM;
  2. Îndeplinește atribuțiile funcției într-o manieră eficientă și responsabilă;
  3. Informează periodic conducătorul direct/persoana implicată despre nivelul de implementare al sarcinii, despre deficiențele care apar sau pot apărea în cadrul activității;
  4. Asigură bună organizare a activității cu documentarea conformă;
  5. Validează și asigură corectitudinea întocmirii și publicării comunicatelor în proces de lucru;
  6. Reprezintă SCRM în relațiile cu terții în cazurile desemnate de conducerea Societății;
  7. Respectă disciplina muncii în conformitate cu legislația națională și acte administrative interne (Statutul, Regulamentul intern, Codul de conduită, Instrucțiuni de lucru, dispoziții, etc.);
  8. Respectă normele legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor, în special datele cu caracter personal ale tuturor actori implicați.

Studii:

- Studii de licență sau masterat în Jurnalism, Științe ale Comunicării, Media, Relații Publice sau alte domenii relevante

Experiență profesională:

  • Experiență de lucru într-o poziție similară (cel puțin 4 ani);
  • Activitatea în cadrul proiectelor internaționale prezintă avantaj;
  • Experiența anterioară a muncii în sectorul umanitar prezintă o valoare adăugată.

Cunoştinţe/Abilităţi:

Cunoștințe:

- operare PC: Word, Excel, Power Point;

- editare foto/video, abilități avansate de navigare pe Internet;

-  operare cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR (infografice, spoturi video, newsletter etc.);

-  nivel avansat de comunicare în limbile română, rusă, engleză – cel putin nivel intermediar, cunoașterea altor limbi de circulație internațională prezintă un avantaj;

Abilități:

-       nivel înalt de comunicare verbală/scrisă, abilități în organizare a instruirilor, petrecerea discursurilor;

-       conceperea și transmiterea mesajelor coerente către grupurile țintă;

-       bune abilități organizatorice;

-       abilitatea de a prezenta în mod independent o serie de conținuturi de comunicare convingătoare, inclusiv istorii de interes uman, conținut de social media și materiale audio-vizuale;

-       gândire creativă, abilități de analiză și planificare;

-       autonomie și abilitați de lucru în echipă; inițiativă, dinamism şi responsabilitate;

-      abilități de prezentare, negociere, de crearea a interesului, comunicarea și de relaționarea interpersonală;

-      capacitatea de a stabili prioritățile sarcinilor și de a gestiona volumul de muncă.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la adresa de e-mail: office@redcross.md cu indicarea în subiectul de e-mail a textului: „Ofițer comunicare”.
Termen limită de depunere a dosarelor: 10 iunie 2025, ora 17:00.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru etapele ulterioare ale procesului de recrutare. 

 




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola