Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Ofițer de Programe



Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Ofițer de Programe dedicat și pasionat

Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, care activează mai bine de 97 de ani și şi funcţionează în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, activitatea de baza fiind de a preveni şi alina suferintele bătrînilor solitari, persoanelor și copiilor cu dizabilități, copiilor orfani, familiilor cu mulţi copii și familiilor monoparentale din Moldova.

Denumirea postului: Ofițer de program, raportare și evaluare

Loc de muncă: Republica Moldova, Chișinău, s. Centru

Program de lucru: Full-time 5/2, orele 9.00 – 17.30, pauza de masa 30 min

Experiență: minim 1 an în domeniu

Principalele responsabilități:

  • responsabil/ă de conceperea și implementarea sistemelor de monitorizare și evaluare a programelor, asigurându-se că datele sunt colectate, analizate și raportate cu acuratețe și în timp util.
  • supraveghează colectarea datelor și efectuează vizite de monitorizare periodice la locațiile proiectelor pentru a se asigura că activitățile programului sunt puse în aplicare conform planificării.
  • responsabil/ă de analiza datelor programului și de întocmirea rapoartelor privind rezultatele și impactul programului. Aceasta include utilizarea de programe statistice pentru a analiza datele și a interpreta rezultatele.
  • creează și gestionează baze de date pentru stocarea și analiza datelor programului. Aceasta include asigurarea faptului că datele sunt exacte, actualizate și sigure.
  • oferă asistență tehnică personalului programului și partenerilor, inclusiv colectarea, analiza și raportarea datelor.
  • concepe și implementează evaluări ale programului pentru a evalua eficacitatea și impactul programului.
  • asigură că activitățile programului sunt conforme cu cerințele și reglementările donatorilor.
  • este responsabil/ă de elaborarea de rapoarte periodice privind activitățile și rezultatele programului, inclusiv rapoarte de progres, rapoarte ale donatorilor și alte rapoarte, după necesitate.
  • În general, joacă un rol esențial în asigurarea faptului că activitățile programului sunt eficiente și că se obțin rezultatele dorite, precum și că datele sunt utilizate pentru a informa deciziile programului și pentru a îmbunătăți performanța acestuia.

Calificări și abilități personale:

  • Studii superioare în domenii aferente (relațiilor internaționale, management ș.a.);
  • Experiență în domeniile relevante va constitui avantaj;
  • Cunoștințe speciale – legislația națională și internațională relevantă domeniului;
  • Abilități de comunicare orală și scrisă;
  • Cunoașterea la nivel avansat a limbii engleze/ române;
  • Abilități bune de raportare, de planificare, organizare și implementare a activităților;
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Windows, Internet).

 

Ce oferim

  • Salariul motivant, achitat la timp;
  • Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
  • Instruiri on-line și off-line.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze pana la 24.04.2024 CV-urile la hr.office@redcross.md cu indicarea în tema e-mail-ului funcția pentru care optați “Ofiter raportare”.

Dacă sunteți pasionat de a conduce schimbări pozitive prin practici incluzive și implicarea comunității și îndepliniți cerințele prezentate mai sus, vă încurajăm să aplicați pentru această oportunitate interesantă la Societatea de Cruce Roșie din Moldova.