SC. Summit Events

Anunț privind achiziționarea serviciilor de reparație în cadrul CPS „ProSperare", satul Bocșa, raionul Fălești


Asociația Părinților Persoanelor cu Dizabilități „Eternitate” implementează proiectului „ProSperăm împreună” în baza Acordului de contribuție semnat cu People in Need. Scopul proiectului constă în fortificarea capacităților tehnice în prestarea serviciilor calitative de alimentație și spălătorie în cadrul CPS „ProSperare", satul Bocșa, raionul Fălești. În cadrul acestui proiect, AOPPD „Eternitate”,  anunță concurs pentru achiziționarea serviciilor de reparație, pentru a asigura dotarea spațiilor accesibilizate și adaptate din CPS „ProSperare" din satul Bocșa raionul Fălești.

 Generalități

Scopul achiziției îl reprezintă contractarea lucrărilor în urma cărora se obțin în timp util lucrări de reparații curente, de calitate, în conformitate cu cerințele legale în vigoare.

Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația de atribuire şi constituie ansamblul cerințelor pe bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnică.

Cerinţele specificate vor fi considerate ca fiind minimale.In acest sens orice ofertă tehnică trebuie să corespundă cel puțin cerințelor minime prevăzute în prezentul Caiet de sarcini.

 

  • Obiectul procedurii de achiziţie:

În spațiul destinat prestării serviciilor sociale, Centrul Prestări Servicii „ProSperare" din satul Bocșa raionul Fălești în cadrul proiectului „ProSperăm împreună”,  se vor executa următoarele lucrări: reparatii tencuieli, zugrăveli cu vopsea lavabilă, inlocuire pardoseli gresie, montare regips, montare ușă tremopan, reparatii circuite iluminat+prize, înlocuire corpuri de iluminat, înlocuire întrerupătoare, instalare jaluzele etc.

Caracteristicile tehnice specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii.

 

Executantul este obligat să verifice toate dimensiunile pe şantier, înainte de procurarea

materialelor şi începerea execuţiei, pentru toate categoriile de lucrări.

Termen de execuţie: 20 de zile calendaristice de la acceptarea ofertei si incheierea

contractului de executie a lucrarilor de reparatii curente.

Garanţia lucrărilor: 24 de luni, de la încheirea procesului-verbal de terminare a

lucrărilor. În perioada garanţiei, executantul va remedia toate defecţiunile apărute din vina lui, pe cheltuială proprie, inclusiv materialele folosite.

Mod de recepţie: după terminarea tuturor lucrărilor prevăzute în prezentul caiet de

sarcini se întocmeşte Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.

 

1. Vopselele lavabile vor prezenta următoarele caracteristici:

- putere de acoperire ridicată;

- nuanță: albă;

- vopselele să fie pe bază de polimeri acrilici;

- aspect mat şi uniform;

- rezistenţă în timp, fără efect de îngălbenire.

 

2. Plăci gresie și faianță:

- rezistenţă pentru trafic mediu;

- suprafata 60 cm/buc

 

A).EXECUŢIA VOPSITORIILOR

Se interzice folosirea vopselelor cu termenul de utilizare depășit. În prealabil, se face verificarea şi rectificarea eventuală a stratului suport. Vopsitoria cu vopsea lavabilă se realizează, aplicând vopseaua manual în două/trei straturi. Executarea manuală a vopsitoriei se realizează cu unelte specifice, conforme operaţiei desfăşurate. 

Specificații privind execuția: Vopsitoria se realizează în următoarea ordine:

  • amorsa sau grund 
  • vopsea lavabilă, aplicată  în funcţie de specificațiile tehnice ale producătorului acestuia, în numărul de straturi necesar obținerii unei nuanțe clare, intense si acoperitor pentru toata suprafaţa prelucrată. Înainte de aplicarea unui strat trebuie ca stratul precedent să fie bine uscat. Materialele utilizate la executarea vopsitoriilor vor avea caracteristicile tehnice conform standardelor şi normelor admise în republica Moldova. 

 

B). MATERIALELE ȘI UTILITATILE 

Materialele utilizate la executarea lucrărilor vor avea caracteristicile tehnice conform standardelor și normelor admise în republica Moldova.

 Utilitățile necesare pentru execuţia lucrării, respectiv apa și energia electrică, vor fi puse la dispoziție de către beneficiar din reţelele proprii și se vor regăsi cu costuri 0 lei în devizul oferta. 

C). LIVRAREA, TRANSPORTUL, MANIPULAREA ȘI DEPOZITAREA MATERIALELOR Materialele livrate vor fi însoțite de certificatul de calitate / conformitate și de cel de garanţie. Executantul trebuie să-și organizeze în aşa fel transportul, depozitarea și manipularea materialelor și produselor încât să elimine posibilitatea degradării acestora, astfel ca, în momentul punerii lor în opera, acestea sa corespundă condițiilor de calitate impuse atât prin caietul de sarcini cât și prin normativele în vigoare. 



  • Participare la procedura competitivă-cerere de oferte

Fiecare ofertant poate depune o singură ofertă de preţ cu lucrările (inclusiv materiale necesare pentru executarea lucrărilor) solicitate conform specificațiilor indicate.

 

Cerințe referitor la Oferta comercială:

Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să respecte, cel puțin la nivel minimal,

specificațiile prevăzute în prezentul Caiet de sarcini.

Propunerea tehnică se întocmeşte astfel încât procesul de evaluare pe baza informațiilor cuprinse în aceasta să permită identificarea facilă a corespondenței cu termenii de referință prevăzuți la capitolul 2 din prezentul Caiet de sarcini.

Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/obligațiilor prevăzute în Caietul de sarcini în corespondență cu dispozițiile legale aplicabile.

Oferta tehnică trebuie să fie prezentată conținând toate elementele propuse de ofertant (inclusiv materialele necesare pentru executarea lucrărilor).

Nu sunt admise completări ulterioare ale conținutului propunerii tehnice.

In cazul în care oferta tehnică nu respectă toate cerințele prevăzute în caietul de sarcini, comisia de evaluare are dreptul de a o respinge.

Ofertanții trebuie să asigure corelarea informațiilor din propunerea tehnică cu informațiile din propunerea financiară.

Oferta tehnică trebuie redactată/prezentată corespunzător structurii Caietului de sarcini pentru listele de cantităţi de lucrări ofertate.

Ofertantul va include, în cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de:

-execuția categoriilor de lucrări prevăzute în listele de cantităţi;

- protejarea mediului, conform reglementărilor şi legislației române în vigoare, precum şi cele legate de refacerea cadrului natural după finalizarea lucrărilor;

- procurarea, transportul, depozitarea şi punerea în operă a materialelor şi echipamentelor necesare conform cerintelor specificate prin caietul de sarcini;

Propunerea financiară va conţine, pe lângă formularul de ofertă, şi centralizatorul cu lucrările executate de asociați, subcontractanți, dacă este cazul;

Oferta va cuprinde toate elementele necesare cuantificării valorice a lucrărilor.

Prețurile vor fi exprimate în LEI, fără TVA, şi vor conţine două zecimale.

Oferta va fi semnată de persoana autorizată și aplicată ștampila. 

De asemenea oferta va conține adresa și datele de contact ale ofertantului, datele bancare.

 

Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 10 zile calendaristice de la termenul limită de depunere a ofertelor.

Dosarele de aplicare vor fi expediate prin e-mail la adresa info@eternitate.md cu mențiunea „Ofertă comercială – AOPPD Eternitate” sau în format fizic, la adresa: s. Obreja Veche, r-nul Fălești, Ludmila Jalbă

Persoana de contact: Ludmila Jalbă, director de proiect

Telefon de contact: 062187830

email: ludmila.jalba@gmail.com 

  • Termenul limită de depunere a ofertelor

Termenul limită de depunere al ofertelor este: 30.06.2025, ora: 18:00 (17.06.2025 – 30.06.2025) Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de AOPPD „Eternitate” până la data şi ora limită menţionată pentru depunere. Vor fi evaluate DOAR ofertele de preţuri care vor fi înregistrate până la data şi ora limită de prezentare.

 

  • Evaluarea ofertelor

Ofertele considerate ca fiind corespunzătoare din punctul de vedere al specificaţiilor, vor fi evaluate prin compararea preţului.

AOPPD „Eternitate” își rezervă dreptul de a achiziționa bunurile de la ofertanții, care a oferit cel mai mic preţ pentru articole care corespunde în totalitate specificaţiilor solicitate.

 

  • Contractare și plata

Agentul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Beneficiarul. Oferta pe baza căreia agentul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare. Plata produselor se va efectua în conformitate cu contractul încheiat între Beneficiar și Furnizor, în lei moldovenești, prin transfer bancar.






Asociația Obșteascǎ Centrul de Instruire și Consultanțǎ Organizaționalǎ

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola