Privind achiziționarea articolelor de mobilier cu montaj inclus în cadrul proiectului „ProSperăm împreună”
Asociația Părinților Persoanelor cu Dizabilități „Eternitate” implementează proiectului „ProSperăm împreună” în baza Acordului de contribuție semnat cu People in Need. Scopul proiectului constă în fortificarea capacităților tehnice în prestarea serviciilor calitative de alimentație și spălătorie în cadrul CPS „ProSperare", satul Bocșa, raionul Fălești. În cadrul acestui proiect, AOPPD „Eternitate”, anunță concurs pentru achiziționarea articolelor de mobilier cu livrare și montaj inclus, pentru a asigura dotarea spațiilor accesibilizate și adaptate din CPS „ProSperare" din satul Bocșa raionul Fălești.
Generalități
Caietul de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
- Obiectul procedurii de achiziţie:
Achiziționarea articolelor de mobilier cu livrare și montarea inclus, pentru a asigura dotarea spațiilor accesibilizate și adaptate din din CPS „ProSperare" din satul Bocșa raionul Fălești în cadrul proiectului „ProSperăm împreună”.
1 set de mobilă pentru bucătărie, 1 set de mobilă pentru sufragerie (6 mese + 24 scaune).
- Specificații tehnice
Caracteristicile tehnice specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii.
Ușile trebuie să se deschidă comod și să se țină bine, cu ajutorul unor balamale fiabile și moderne.
Mecanisme pentru uși de mobilier, care ne permit să le deschidem și închidem cu ajutorul unor șine fixate în partea superioară și inferioară.
Mecanisme inovatoare pentru sertare, pentru o deschidere ușoară și moale, modele care se închid și deschid printr-o atingere.
- Participare la procedura competitivă-cerere de oferte
Fiecare ofertant poate depune o singură ofertă de preţ cu articolele solicitate conform specificațiilor indicate.
Cerințe referitor la Oferta comercială:
Va include denumirea și modelul produselor cu respectarea specificațiilor obligatorii prezentate la punctul 3 al prezentului Caiet de sarcini.
Va include prețurile pentru produsele solicitate, în MDL pentru fiecare produs.
Prețul livrării va fi inclus în ofertă.
Prețul instalării (dacă este aplicabil) va fi inclus în ofertă.
Oferta va fi semnată de persoana autorizată și aplicată ștampila.
De asemenea oferta va conține adresa și datele de contact ale ofertantului, datele bancare.
Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 10 zile calendaristice de la termenul limită de depunere a ofertelor.
Dosarele de aplicare vor fi expediate prin e-mail la adresa info@eternitate.md cu mențiunea „Ofertă comercială mobilier – AOPPD Eternitate” sau în format fizic, la adresa: s. Obreja Veche, r-nul Fălești, Ludmila Jalbă
Persoana de contact: Ludmila Jalbă, director de proiect
Telefon de contact: 062187830
email: ludmila.jalba@gmail.com
- Termenul limită de depunere a ofertelor
Termenul limită de depunere al ofertelor este: 30.06.2025, ora: 18:00 (17.06.2025 – 30.06.2025). Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de AOPPD „Eternitate” până la data şi ora limită menţionată pentru depunere. Vor fi evaluate DOAR ofertele de preţuri care vor fi înregistrate până la data şi ora limită de prezentare.
- Evaluarea ofertelor
Ofertele considerate ca fiind corespunzătoare din punctul de vedere al specificaţiilor, vor fi evaluate prin compararea preţului.
AOPPD „Eternitate” își rezervă dreptul de a achiziționa bunurile de la ofertanții, care a oferit cel mai mic preţ pentru articole care corespunde în totalitate specificaţiilor solicitate.
- Contractare și plata
Agentul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Beneficiarul. Oferta pe baza căreia agentul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare. Plata produselor se va efectua în conformitate cu contractul încheiat între Beneficiar și Furnizor, în lei moldovenești, prin transfer bancar.
- Livrarea produselor
Produsele vor fi disponibile pentru livrare în maxim 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului. Livrarea se va face de către Furnizor la adresa din s.Bocșa, r-nul Fălești, indicată de AOPPD Eternitate”, fără a fi percepute costuri suplimentare de transport şi manevrare. Produsele vor fi livrate la adresa s. s. Mărăndeni, r-nul Fălești.
Produsul va fi livrat și montat în condițiile menționate în contract. Va fi întocmit un act de predare-primire a produselor la fiecare livrare efectuată de Furnizor.