AO FFUPLM angajează consultant/ă pentru elaborare Manual Operațional al Serviciului social Azil pentru persoane cu dizabilități și etate - termen limită 10 iulie 2025
AO „FFUPLM” contractează un/o consultant/ă care va oferi suport tehnic și metodologic pentru elaborarea și/sau revizuirea cadrului operațional de funcționare a Serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova, în conformitate cu normele naționale și bunele practici în domeniu.
Asociaţia Obștească ”FFUPLM” implementează în perioada Aprilie 2025 – Martie 2026 Proiectul “Respect pentru înțelepciune: Îngrijire eficientă și condiții optime”, în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova, ca parte din proiectul ”Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale” finanțat din resursele Uniunii Europene, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu IP Keystone Moldova și Asociația Obștească „Fondul de Inovații Sociale din Moldova”.
Unul dintre obiectivele proiectului vizează susținerea procesului de modernizare metodologică a Serviciului social – IP Azilul pentru persoane în etate și persoane cu dizabilități din or. Leova, prin oferirea de expertiză specializată.
Consultantul va avea următoarele responsabilități:
- Elaborarea și aprobarea Manualului operațional al Serviciului, incluzând procedurile, conform ToR;
- Revizuirea/elaborarea fișelor de post a angajaților în corespundere cu legislația în vigoare;
- Elaborarea și aprobarea Planului strategic de dezvoltare a Serviciului;
- Elaborarea Planului de informare și sensibilizare a comunității.
Cerințe de calificare:
- Studii universitare sau post-universitare în domeniul social (asistență socială, psihologie, juridic etc.);
- Cunoașterea cadrului normativ în domeniul serviciilor sociale din Republica Moldova;
- Experiență de lucru de minim 3 ani, inclusiv comunicare cu autoritățile publice centrale și locale, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
- Experiență de elaborare și redactare în limba română a documentelor și/sau a actelor normative, studii, ghiduri, manuale; (va constitui avantaj experiența în domeniul acreditării serviciilor sociale);
- Operare PC: Word, Power Point, Internet, alte platforme relevante;
- Studii de masterat/doctorat în domeniu reprezintă un avantaj.
Procedura de aplicare:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită:
1) CV-ul, care va reflecta experiența raportată la cerințele descrise în Termenii de Referință și datele de contact a 2 persoane de referință.
2) Oferta financiară completată conform formularului din Anexa 1 – Oferta financiară.
Obiectivele, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant, precum și rezultatele așteptate sunt descrise în Termeni de referință.
Termen limită de depunere a dosarului de aplicare: |
10.07.2025 |
Durata: |
20 (douăzeci) zile de consultanță |
Perioada de realizare a sarcinii: |
10.07.2025 – 31.08.2025 conform unui program/grafic coordonat și aprobat de către ambele părți. |
IMPORTANT! Pe documentele scanate se va indica data transmiterii și vor fi semnate olograf.
Documentele vor fi expediate până la data de 10 Iulie, ora. 18.00 la adresa de e-mail: inagorcea@gmail.com , cu mențiunea „Consultant elaborare Manual Operațional”
Persoane de contact: Ina Gorcea, manager proiect (tel. 069583776)