SC. Summit Events

Cerere de ofertă servicii de alimentație, sală de training și cazare pentru desfășurarea instruirii susținătorilor de la egal la egal în perioada 2-5 septembrie 2025, termen - 21 august 2025


Federația Familiilor pentru Unificare și Pace în Lume din Moldova (FFUPLM) este o organizație non-guvernamentală dedicată promovării valorilor familiale prin sprijinirea familiilor aflate în

dificultate, apărarea drepturilor omului, încurajarea incluziunii sociale și oferirea de suport psiho-social și educațional. FFUPLM lansează apel de selecție de oferte în cadrul proiectului „Strengthening capacities for sustainable change in the social care system in Moldova 2025”, implementat în parteneriat cu ONG “Centre for Mental Health Care Development” și finanțat de Czech Aid.

I. Context

Proiectul, implementat de Federația Familiilor pentru Unificare și Pace în Lume din Moldova, are ca scop instruirea susținătorilor de la egal la egal și capacitarea specialiștilor din sistemul de asistență social. În perioada 2-5 septembrie 2025, în Chișinău, va fi desfășurat un program complet de instruire. pentru 20 de participanți, oferit de experți cehi (un specialist în sănătate mintală și un susținător de la egal la egal).

În acest context, FFUPLM lansează prezentul apel pentru a contracta servicii de alimentație, sală de training și cazare.

II. Obiectul achiziției

Federația Familiilor pentru Unificare și Pace în Lume din Moldova contractează un prestator de servicii care să ofere servicii de alimentație, sală de training și cazare pentru instruirea din 2-5 septembrie 2025 pentru 20 de participanți în or. Chișinău. Federația Familiilor pentru Unificare și Pace în Lume din Moldova intenționează să contracteze prestatori care să ofere servicii de alimentație, sală de training și cazare pentru 20 de participanți, în perioada 2-5 septembrie 2025, în Chișinău.

Notă: Candidații pot depune oferte pentru maxim două dintre serviciile solicitate, prezentând oferta financiară separat pentru fiecare serviciu în parte.

III. Termeni și livrabile

Serviciile vor fi prestate în perioada 2-5 septembrie 2025, fără posibilitatea de modificare a datelor. Oferta financiară pentru concurs va fi prezentată conform tabelului de mai jos, detaliind prețul per unitate și prețul total pentru fiecare serviciu.

Nr. de ordine

Tipul serviciului

Cantitate

Preț per unitate

Preț total

1.      

Sală de training cu capacitate de 20 persoane dotată cu un laptop, proiector, conexiune internet

4 zile

   

2.      

Apă plată în sala de training (sticle de 0,5 l) (2 sticle*20 persoane*4 zile)

     

3.      

Flip chart si markere

4 seturi

   

4.      

Pauză de cafea 2 pauze per zi (cu anexarea meniului la oferta financiară)

2 pauze de cafea per zi pentru 20 persoane 4 zile

   

5.      

Prînz (cu anexarea meniului la oferta finaciară)

20 persoane pentru 4 zile

   

6.      

Cazare  (camera single cu mic dejun inclus)

3 zile pentru 10 persoane

   

7.      

Cină

3 zile pentru 10 persoane

   

IV. Condiții de eligibilitate

  •  Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
  •  Disponibilitatea infrastructurii și a echipamentelor necesare pentru organizarea evenimentelor;
  •  Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani.

V. Cerințe pentru persoanele juridice aplicante

  • Oferta financiară întocmită conform tabelului de la Capitolul III (Termeni și livrabile), semnată și ștampilată. Oferta financiară expediată va rămâne neschimbată cel puțin 40 de zile de la data prezentării ofertei.
  • Meniurile propuse pentru pauzele de cafea, prânz și cină (în 3 variante de meniu).
  •  Autorizația de prestare a serviciilor solicitate;
  • Copia extrasului din Registrul de Stat al persoanelor juridice.

Documentele vor fi expediate la adresa: ffuplm@gmail.com cu mențiunea: Oferta privind furnizarea serviciilor de alimentație, sală de training și cazare.

Termenul-limită pentru recepționarea ofertelor este 21 august 2025.

Ofertele primite după această dată nu vor fi acceptate.

VI.Criterii de evaluare

Vor fi evaluate doar dosarele complete, transmise cu respectarea integrală a condițiilor. Dosarul câștigător va fi cel care acumulează cel mai mare punctaj, conform următoarelor criterii:

CRITERIU DE EVALUARE  

PUNCTAJ

Disponibilitatea sălii de training în perioada solicitată și capacitatea acesteia

40 puncte

Meniurile oferite și diversitatea acestora

20 puncte

Oferta financiară

40 puncte

Total

100 puncte

Doar prestatorul (sau prestatorii) selectat(ți) va(vor) fi contactat(ți).

Pentru informații suplimentare sau întrebări, ne puteți contacta prin e-mail la adresa: crisnestor13@gmail.com. Persoana de contact: Cristina Nestor, Coordonatoare de proiect.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola