Concurs - Selectarea unei companii de comunicare pentru dezvoltarea conceptului și organizarea campaniei naționale de susținere a producătorilor din Republica Moldova


Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM) lansează un concurs pentru selectarea unei companii de comunicare care va elabora conceptul de comunicare și va asigura organizarea și implementarea campaniei naționale de susținere a producătorilor locali din Republica Moldova.

Campania va promova paradigma de dezvoltare economică a IMM-urilor bazată pe valoare adăugată, tehnologizare și modernizare, pentru a crește productivitatea și competitivitatea acestora. Accentul se va pune pe două direcții:

  1. Stimularea consumului intern (conform HG nr. 531/2024 privind Programul de sprijin al micilor producători – Program ODA)
  2. Îmbunătățirea accesului IMM-urilor la piața unică a UE (conform HG nr. 30/2025 privind Programul de creștere a competitivității producătorilor locali – Program ODA)

Durata campaniei: 12 luni, cu acoperire națională și intervenții adaptate la nivel regional.

Prin această campanie, AIM își propune să sprijine dezvoltarea antreprenoriatului local și să contribuie la creșterea gradului de informare a IMM-urilor cu privire la oportunitățile existente.

Activitatea face parte din cadrul proiectului „Politici și măsuri de susținere a IMM-lor în Republica Moldova în contextul integrării europene””. Proiectul este finanțat de către Fundația Soros Moldova și va fi implementat în perioada aprilie 2024 – decembrie 2026.

Depunerea dosarului:

Pentru participarea la concurs, persoanele interesate vor transmite, ca parte a dosarului de aplicare, următoarele documente: 

Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Termenii de Referință și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți. Găsiți mai multe detalii în fișierele anexate la final.

Dosarul de aplicare va fi transmis prin e-mail la următoarea adresă: ana.cuschevici@sme.md. Dosarele incomplete nu vor fi examinate. 

Vă rugăm să vă asigurați că ofertele tehnice și financiare sunt trimise în e-mailuri separate, în același timp oferta financiară urmează a fi protejată prin parolă. 

Parola va fi dezvăluită doar la solicitarea în scris (email) la etapa de deschidere a ofertelor financiare. După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată sub forma unui e-mail de confirmare. AIM este responsabil numai pentru ofertele confirmate. 

Date de contact:

Pentru întrebări referitoare la Termenii de Referință și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Ana Cușchevici, coordonatoare de proiect, prin e-mail: ana.cuschevici@sme.md. 

Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 27 iunie 2025. 

Termenul limită de prezentare a dosarului: 14 iulie 2025, 18:00

Mai multe detalii găsiți în Cererea de oferte integrală (CDO):

DESCARCĂ CDO 

DESCARCĂ FORMULAR OFERTA TEHNICĂ        DESCARCĂ FORMULAR OFERTA FINANCIARĂ




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola