AO HelpAge Moldova anunță concurs pentru selectarea unei companii specializată în realizarea lucrărilor de reparație și construcție în localitatea Mîndrești, raionul Telenești


Solicitant (angajator): HelpAge Moldova

Locul: Mîndrești, raionul Telenești 

Termen limită pentru aplicare:  23 iunie 2025, ora 14:00

Termen de executare: 10 săptămâni maxim

Informații generale

HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea persoanelor în etate, astfel încât să ne putem bucura cu toții de un viitor fără sărăcie, inegalități și discriminare.

În prezent HelpAge Moldova implementează proiectul „Îmbunătățirea participării sociale a persoanelor în etate din Moldova prin dezvoltarea comunităților pilot prietenoase vârstnicilor”, ce are ca scop sporirea accesului la activități incluzive de participare socială a vârstnicilor din 15 comunități a raioanelor Sângerei, Telenești și Ungheni.

Proiectul este implementat de HelpAge Moldova în perioada Decembrie 2023 – Noiembrie 2027, cu suportul financiar al Guvernului Federal Germania (BMZ). Grupurile țintă ale proiectului sunt Asociațiile Obștești, grupurile de inițiativă, populația în etate din 15 comunități rurale, din raioanele Sângerei, Telenești și Ungheni, reprezentanți ai Guvernului și administrațiilor publice locale din cele 3 raioane, profesioniști mass media locală și națională.

Obiectivul concursului:

La moment, HelpAge este în căutarea unei companii specializată în realizarea lucrărilor de reparație și construcție în localitatea Mîndrești, raionul Telenești pentru renovarea sălilor 1 și 2 din incinta Casei de Cultură din s. Mîndrești, raionul Telenești.

Aplicare la concurs

Companiile interesate vor depune dosarul de aplicare care va conține obligatoriu:

  1. Formularul de Aplicare (Anexa 1) completat integral (datat, semnat și ștampilat de ofertant), va fi prezentată în limba română;
  2. Declarație privind statutul ofertantului (Anexa 2) completată, semnată și ștampilată, va fi prezentată în limba română;
  3. Devizele conform caietului de sarcini, completate integral, datate, semnate și ștampilate, prețurile vor fi indicate inclusiv cu TVA (Anexa 3)
  4. Copia extrasului companiei din registrul persoanelor juridice;
  5. Copia licenței pentru executarea lucrărilor solicitate;
  6. CV al companiei și/sau alte documente care vor demonstra experiența în domeniul construcțiilor, executare de lucrări de construcții la monumente istorice, va fi un avantaj.

Descărcare Anexe:

Anexa 1

Anexa 2

Anexa 3

Cerințe față de ofertant:

  • agent economic înregistrat oficial în Republica Moldova;
  • deținerea licenței pentru activitatea de construcții;
  • diriginte de șantier atestat;
  • posedă experiență în domeniul realizării lucrărilor de construcție nu mai puțin de 3 ani.

Criterii de selectare

Comisia de selecție va examina toate documentele depuse de ofertanți, inclusiv ofertele tehnice și financiare, certificările și documentele de conformitate, precum și orice alte documente relevante în funcție de specificul lucrărilor. Dosarele care nu îndeplinesc toate cerințele și condițiile vor fi respinse.

Comisia de selecție va urmări ca oferta câștigătoare să fie cea mai avantajoasă din punct de vedere al prețului. În același timp, ofertele trebuie să corespundă solicitărilor din caietele de sarcini și să corespundă cerințelor de calitate și performanță înaintate.

Criterii de excludere sunt necorespunderea ofertanților cerințelor și condițiilor indicate în Termenii de referință de mai sus.

Comisia va evalua cel puțin următoarele aspecte:

  • Corespunderea cu cerințele de formă – Ofertele vor fi revizuite în funcție de conformitatea lor cu cerințele înaintate. Ofertele trebuie să includă toate cerințele înaintate în prezentele Termene de referință și să fie conforme criteriilor de eligibilitate. Nerespectarea oricăreia dintre aceste cerințe poate duce la descalificarea ofertei.
  • Corespunderea cu cerințele tehnice – Ofertele vor fi evaluate din punctul de vedere al calității Ofertantului, inclusiv credibilitatea oferită și condițiile propuse, se va evidenția profilul companiei, certificări, experiență anterioară, graficul propus de executare a lucrărilor, termenele de garanție oferite și verificări de referință.
  • Oferta financiară propusă – Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor, specificate în ofertă.

Pentru atribuirea contractului ofertantului câștigător se va aplica raportul dintre dosar complet, condițiile ofertate și preț.

HelpAge Moldova își rezervă dreptul de a solicita și alte documente în cadrul evaluării, fie explicații suplimentare în cazul apariției unor neclarități.

Dreptul la prezentări și valabilitatea propunerii:

HelpAge Moldova își rezervă dreptul de a invita ofertanții să facă prezentări verbale. Aceste prezentări vor fi evaluate pe baza acelorași criterii.

Ofertele trebuie să rămână valabile timp de 30 de zile de la data limită de depunere.

Dezvăluirea evaluării și responsabilitatea costurilor:

HelpAge Moldova nu este obligat să dezvăluie ofertanților modul în care sunt evaluate ofertele sau să furnizeze informații despre procesul de selecție;

Ofertanții sunt responsabili pentru propriile cheltuieli suportate pentru pregătirea și depunerea ofertei în temeiul prezenților Termeni de referință. Aceasta include inclusiv costurile pentru demonstrații funcționale, întâlniri și negocieri.

Nu este un contract: Acești Termeni de referință nu sunt un contract sau angajament. Depunerea/transmiterea unei oferte nu obligă HelpAge Moldova să încheie un contract, și HelpAge Moldova nu se angajează să acopere nici un cost suportat în pregătirea ofertei.

Ofertele se vor expedia la adresa de e-mail: officehelpage@gmail.com , cu mențiunea „Concurs Companie de Construcții Mîndrești”, până la data de 23 iunie 2025, ora 14:00,  în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge Moldova.

Ofertele vor fi deschise în cadrul unei comisii formate în acest scop după data limită de depunere a ofertelor. În baza rezultatelor evaluării de către comisie, va fi semnat un contract de executare a lucrărilor cu compania care va fi selectată câștigătoare.

Contractul cu compania câștigătoare va fi semnat în MDL. Prețul stabilit în contract va rămâne fix pe toată perioada de implementare a contractului (cu excepția cazurilor când vor fi modificate lucrările, cantitățile, volumele).

Pentru informații suplimentare contactați-ne la numărul de telefon 069989827 sau ne scrieți pe adresa nina.gutu@helpage.md .




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola