AO HelpAge Moldova solicită oferte de preț pentru achiziționarea articolelor de mobilier


Despre HelpAge Moldova:

HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea femeilor și bărbaților vârstnici, de a reduce sărăcia și discriminarea persoanelor vârstnice.  

În contextul implementării proiectului „Îmbunătățirea participării sociale a persoanelor în etate din Moldova prin dezvoltarea comunităților pilot prietenoase vârstnicilor” finanțat de Guvernul Federal Germania (BMZ) AO HelpAge Moldova solicită oferte de preț pentru achiziționarea și livrarea articolelor de mobilier destinate dotării Centrelor de Zi sau Comunitare din 15 localități ale raioanelor Telenești, Sîngerei și Ungheni[1].

Scopul acestui concurs constă în identificarea, selectarea și semnarea unui contract cadru cu maxim trei companii specializate în comercializarea și livrarea diferitor tipuri de articole de mobilier, conform solicitărilor HelpAge Moldova, în perioada mai 2025 – noiembrie 2027.

Obiectul achiziției:

Achiziționarea și livrarea diferitor tipuri de articole de mobilier pentru dotarea a 15 Centre de Zi sau Comunitare din localitățile raioanelor Telenești, Sîngerei și Ungheni, conform specificațiilor detaliate în tabelul atașat (vezi Anexa 1).

Scopul concursului:

Identificarea, selectarea și semnarea unui contract-cadru cu maximum trei companii specializate în comercializarea și livrarea de mobilier, pentru perioada mai 2025 – noiembrie 2027.

Astfel, la moment se invită companiile înregistrate să transmită oferte de preț pentru achiziționarea și livrarea articolelor de mobilier, pentru Centrele de zi sau Comunitare, conform tabelului de mai jos:

 

Denumire

Cantitatea

Preț unitar, MDL, inclus TVA

Termenul de livrare

Livrare gratuită

1

Masa de birou (1600 X 700/ 1000 X 700)

1

     

2

Dulap (800 X 2000)

1

     

3

Penal (434 X 2000)

1

     

3

Dulap (800 X 1000)

1

     

4

Penal (790 X 2200)

1

     

5

Tumba (400 X 500)

1

     

6

Scaun ISO

1

     

7

Scaun de birou/fotoliu

1

     

8

Masa tumba

1

     

9

Canapea de birou 2000*80 / 1700*80

1

     

 

Documente necesare pentru ofertă:

  1. Oferta financiară (în MDL), conform Anexei 1;
  2. Copia certificatului de înregistrare a companiei;
  3. Lista livrărilor/contractelor similare din ultimii 3 ani;
  4. Termeni și condiții de livrare și garanție;
  5. Alte documente relevante (ex: cataloage, specificații tehnice, etc.).

Criterii de eligibilitate:

  • Compania trebuie să fie înregistrată legal în Republica Moldova;
  • Experiență demonstrată în comercializarea și livrarea mobilierului ;
  • Capacitate de livrare în localitățile vizate;
  • Prețuri competitive și calitate garantată. 

Conținutul obligatoriu al dosarului:

  • Datele companiei - copie semnată a Certificatului/Extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice, inclusiv persoană de contact și număr de telefon.
  • Oferta comercială care va include prețul unitar, cu TVA inclus, în lei moldovenești (MDL) per 1 unitate. Documentul va conține data, semnătura olografă și amprenta ștampilei sau semnătura electronică, datele de contact (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail) și 3 referințe, agenți economici cu care ați colaborat anterior.
  • Termeni și condiții de livrare și garanție;

Condiții de livrare a bunurilor: Livrare gratuită la adresa Centrelor din cele 15 localități partenere ale proiectului menționate.

Data limită: Ofertele pot fi expediate până la 22 iunie 2025, ora 15:00 (ora Moldovei) prin la adresa officehelpage@gmail.com cu titlu oferta_mobilier_BMZ sau prin plic sigilat expediat la adresa mun. Chișinău, MD-2005, str. Bănulescu - Bodoni 57/1, of. 431 HelpAge Moldova.

Notă: Doar companiile preselectate vor fi contactate. Oferte parțiale NU SUNT acceptate. Ofertele transmise în orice alt mod decât cele indicate mai sus sau primite după termenul indicat, indiferent de motiv nu vor fi luate în considerare. Contractul va fi semnat cu compania / companiile care va / vor oferi prețurile cele mai competitive pentru articolele de mobilier solicitate, cu condiția livrării și descărcării la adresa indicată de solicitant.

Dacă trimiteți oferta Dvs. prin e-mail, vă rugăm să vă asigurați că sunt semnate și scanate în format PDF.

HelpAge Moldova își rezervă dreptul de a nu selecta niciuna dintre oferte, fără a oferi motive, de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de selectare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.

Informații suplimentare: Pot fi adresate la telefonul 069989827, persoană de contact Nina Guțu.

 

[1] Bălășești, Alexăndreni, or. Sîngerei, Chișcăreni, Prepelița, r-nul Sîngerei, Mîndrești, Sărătenii Vechi, Căzănești, Bănești, or. Telenești, r-nul Telenești, Costuleni, Zagarancea, Măcărești, Mănoilești, or. Ungheni, r-nul Ungheni




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola