HelpAge Moldova anunță concurs pentru selectarea unui prestator de servicii de cazare, alimentație și închiriere săli de instruire
HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea femeilor și bărbaților vârstnici, de a reduce sărăcia și discriminarea persoanelor vârstnice.
În prezent HelpAge Moldova implementează proiectul „Îmbunătățirea participării sociale a persoanelor în etate din Moldova prin dezvoltarea comunităților pilot prietenoase vârstnicilor”, ce are ca scop sporirea accesului la activități incluzive de participare socială a vârstnicilor din 15 comunități a raioanelor Sîngerei, Telenești și Ungheni.
Proiectul este implementat de HelpAge Moldova în perioada Decembrie 2023 – Noiembrie 2027, cu suportul financiar al Guvernului Federal Germania (BMZ). Grupurile țintă ale proiectului sunt Asociațiile Obștești, grupurile de inițiativă, populația în etate din 15 comunități rurale, din raioanele Sîngerei, Telenești și Ungheni, reprezentanți ai Guvernului și administrațiilor publice locale din cele 3 raioane, profesioniști mass media locală și națională.
Una dintre activitățile proiectului dat vizează instruirea a 165 de persoane (membrii ai Grupurilor de Sprijin Reciproc ai rețelei HelpAge Moldova).
În contextul celor expuse, HelpAge Moldova anunță concurs de selectare a unui prestator care să furnizeze următoarele servicii, în perioada 07 – 20 iulie 2025, în mun. Chișinău sau în apropiere:
- Închirierea concomitentă a două săli de instruire, complet echipate și mobilate pentru o perioadă de maxim 10 zile;
- Cazarea participanților (camere duble, 2 nopți);
- Servicii complete de alimentare (3 mese/zi + 2 pauze de cafea, apă inclusă)
Numărul de participanți total este de 165 persoane (8 grupuri de instruiri a câte 2,5 zile fiecare. Grupurile de instruiri de preferat să se desfășoare concomitent a câte 22 persoane per grup și 1 grup de instruiri a câte 11 persoane per grup. Se poate admite o deviere de ±2 persoane).
CERINȚE PENTRU FIECARE SERVICIU
Ofertele urmează să conțină următoarele informații specifice:
- Servicii de închiriere a unei săli de instruire:
- Două săli închiriate simultan, pentru grupuri de până la 40 persoane;
- Echipamente necesare: proiector, ecran, laptop, flipchart, internet Wi-Fi
- Mobilier confortabil (mese și scaune tapițate);
- Climatizare (aer condiționat cald/rece) și jaluzele;
- Posibilitate de aranjare flexibilă pentru lucru în grupuri;
- Asigurarea spațiului de depozitare pentru desfășurarea instruirilor a echipamentelor și materialelor necesare aduse de organizator, în caz de necesitate;
- Spațiul din sală trebuie să permită aranjarea meselor atât pentru prezentări, cât și pentru lucru în 2 și 3 grupuri;
- Indicarea tarifului detaliat și total pentru închirierea sălilor pentru: 1 zi, 0,5 zi și total pentru 10 zile.
- Servicii de cazare pentru participanți
- Camere duble, paturi separate, baie proprie (duș, WC, chiuvetă), TV, apă caldă;
- Cazare pentru 2 nopți pentru fiecare grup, Numărul estimat de persoane care vor necesita cazare per grup: 44 persoane cu o posibilă deviere de ±2 persoane.
- Specificați dacă micul dejun este inclus;
- Tarife detaliate: per persoană/zi și total pentru 165 persoane.
- Servicii de alimentare pentru participanți:
- Asigurarea următoarelor servicii de alimentare pentru 167 persoane total cu o posibilă deviere de ±2 persoane pe durata instruirii a unui grup, conform tabelului de mai jos.
- Meniuri propuse pentru fiecare masă, în format anexat.
Tarif pentru servicii alimentare pentru 1 persoană |
Tarif pentru servicii alimentare pentru 165 persoane |
|||
1 |
Prima zi de instruire |
11:00 - pauză de cafea |
||
13:00 - masă de prânz |
||||
16:00 - pauză de cafea |
||||
19:00 – cina |
||||
Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi |
||||
Total prima zi |
||||
2. |
A 2a zi de instruire |
08:00 – mic dejun |
||
11:00 - pauză de cafea |
||||
13:30 - masă de prânz |
||||
16:30 - pauză de cafea; |
||||
19:00 - cina |
||||
Apa pentru participanți 0.5 l - 2 buc./participant/zi |
||||
Total ziua 2a |
||||
3. |
A 3a zi de instruire (0,5 zi) |
08:00 – mic dejun |
||
11:00 - pauză de cafea |
||||
13:30 – masă de prânz |
||||
Total ziua 3a |
||||
Total servicii alimentare |
Condiții de eligibilitate:
- Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova;
- Experiență în domeniul organizării evenimentelor de cel puțin 3 ani;
- Infrastructură adecvată și disponibilă în perioada indicată;
- Reputație profesională ireproșabilă.
Criterii de evaluare a ofertelor
- Calitatea și varietatea meniurilor propuse – 20%;
- Disponibilitatea și dotarea locației – 30%;
- Oferta de preț (raport cost – beneficii) – 50%.
Documente necesare pentru aplicare
Dosarul de participare va include:
- Oferta financiară detaliată în lei moldovenești, întocmită conform cerințelor specific menționate în anunț (semnată și ștampilată), valabilă minim 30 zile;
- Meniul propus pentru pauzele de cafea, prânz și cină conform tabelului prezentat în anunț;
- Autorizația de prestare a serviciilor;
- Datele de contact ale persoanei responsabile din partea companiei.
Companiile interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail: officehelpage@gmail.com , cu mențiunea „Concurs prestator de servicii de cazare, alimentare și sală de instruire iulie 2025”, până la data de 24 iunie 2025, ora 18:00, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge International.
Doar compania selectată va fi contactată! Dosarele incomplete nu vor fi luate în considerație.
Informații suplimentare puteți afla la nr. de tel.: 069989827, persoană de contact Nina Guțu.