Angajarea unui contabil sau contractarea serviciilor de contabilitate
CONTEXT
Centrul European al Consumatorului din Republica Moldova (ECCM) este o asociație obștească, care promovează protecția și educarea consumatorilor prin implementarea programelor de informare și consiliere, soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți, precum și apărarea drepturilor acestora la nivel național și european.
DESCRIEREA POZIŢIEI
ECCM anunță concursul pentru angajarea unui contabil sau contractarea serviciilor unei persoane juridice. Persoana selectată va fi responsabilă pentru toate funcțiile financiare și contabile, conform Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și legislației muncii în vigoare.
Termenul de contractare: 12 luni
RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE
- Recepționarea, controlul, prelucrarea și evidența documentelor primare;
- Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C;
- Administrarea și evidența conturilor creditorilor și debitorilor;
- Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
- Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația in vigoare;
- Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare per proiect în conformitate cu cerințele donatorilor;
- Efectuarea calculelor şi transferurilor legate de impozite şi taxe, salarii, precum şi alte achitări;
- Oferirea de informații contabile veridice conducătorului, angajaților, auditorilor, precum și altor utilizatori ai datelor contabile.
Activitatea se bazează pe aceste responsabilități dar nu se limitează la ele.
CERINȚE PRIVIND CALIFICAREA
Cerințele minime de calificare pentru persoane fizice:
- Studii de licență în contabilitate/finanțe;
- Experiența de muncă dovedită în domeniul contabilității de cel puțin 3 ani;
- Experiența de muncă dovedită în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 3 ani;
- Experiența de lucru în gestionarea fondurilor internaționale și proiectelor finanțate de donatori străini (constituie un avantaj);
- Experiență în utilizarea programului contabil 1C și a altor softuri contabile relevante;
- Capacitate de a oferi suport și consultanță contabilă și fiscală, conform cerințelor organizației;
- Abilitatea de a comunica fluent în limba română/rusă și de a oferi suport în limba engleză;
- Atitudine proactivă, profesionalism și respectarea termenelor de predare a rapoartelor și documentației contabile.
Cerințele minime de calificare pentru persoane juridice:
- Experiență dovedită de minim 5 ani în prestarea serviciilor contabile;
- Experiență dovedită de minim 3 ani în prestarea serviciilor contabile și financiare pentru ONG-uri;
- Experiență în gestionarea fondurilor internaționale și proiectelor finanțate de donatori străini (constituie un avantaj);
- Cunoașterea și aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și legislației muncii din Republica Moldova;
- Personal calificat, cu studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau economiei;
- Experiență în utilizarea programului contabil 1C și a altor softuri contabile relevante;
- Capacitate de a oferi suport și consultanță contabilă și fiscală, conform cerințelor organizației;
- Abilitatea personalului de a comunica fluent în limba română/rusă și de a oferi suport în limba engleză;
- Atitudine proactivă, profesionalism și respectarea termenelor de predare a rapoartelor și documentației contabile.
DOSARUL DE APLICARE
Dosarele de aplicare vor fi transmise prin email la mihaelapascal2018@gmail.com până la 21 octombrie 2024, ora 18:00 și vor conține:
Pentru persoane fizice:
- CV-ul actualizat;
- Scrisoare de motivare în care se va descrie expertiza și experiența relevantă;
- Oferta financiară (salariul minim solicitat - se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului);
- Alte documente relevante, la discreția aplicantului.
Pentru persoane juridice:
- Extrasul din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Scrisoare de intenție în care se va descrie expertiza și experiența relevantă;
- CV-urile membrilor echipei desemnate pentru proiect, cu evidențierea calificărilor și experienței (minim o persoană);
- Oferta financiară (detalierea tarifelor și condițiilor de plată);
- Alte documente relevante, la discreția aplicantului.
Alte anunturi de angajare
- Termen extins//CNPAC agajează Coordonator/Coordonatoare programe Parenting
- Consiliul Național al Tineretului din Moldova lansează concurs de selectare a unui expert/experte pentru elaborarea Raportului de monitorizare a implementării Programului Național de Tineret 2023-2027
- Asistent pe Educație și Protecție a Copilulu
- CRS Moldova is hiring Procurement and Administrative Manager
- USAID MISRA is looking for a Local Economic/Investment Expert (Relaunched)
- #lucruChișinău - Marketing Assistant - Dreamups
- #lucruChișinău - Partnerships & Grants Manager/ă I Dreamups
- Termen extins//CNPAC anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Asistent social/consilier
- Reporter(ă)
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist superior/specialistă superioară, Secția Primire și Procesare Dosare, Direcția Operațiuni