Licitația locala pentru achiziția de produse alimentare sub formă de vouchere


SCRISOARE DE INVITAȚIE LA LICITAȚIE 

Data:  02 IUNIE 2025

Către: furnizori potențiali de produse alimentare sub formă de vouchere

Referință: Caritas Moldova, Numărul Proiectului: 2409067.

Această achiziție este realizată în cadrul proiectului” SUSTAIN II MOLDOVA”, finanțat de Caritas Austria în parteneriat cu Nachbar in Not (NiN) și Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA).

Subiect: LICITAȚIA LOCALA PENTRU ACHIZIȚIA DE PRODUSE ALIMENTARE SUB FORMĂ DE VOUCHERE ÎN CADRUL IMPLEMENTĂRII PROIECTULUI SUS - MENȚIONAT

 

Stimate doamna / domnule,

Fundația de Binefacere Caritas Moldova (Caritas Moldova) intenționează să atribuie un contract de furnizare unui furnizor calificat pentru achiziția unui lot de minimum 1000 de vouchere cu valoarea nominală de 1000 MDL fiecare și minimum 1000 de vouchere cu valoarea nominală de  910 MDL fiecare.(*modificat față de valoarea inițială de 980 MDL)

Aceste vouchere trebuie să poată fi utilizate pentru achiziționarea de produse alimentare și alte produse esențiale disponibile în magazine, în sprijinul refugiaților ucraineni, precum și al persoanelor vulnerabile din Republica Moldova.

Voucherele vor fi emise de către furnizor și vândute către Fundația de Binefacere „Caritas Moldova “, care le va distribui gratuit beneficiarilor.

Prin prezenta, vă invităm să participați la procedura locală de licitație pentru contractul de furnizare menționat.

Termenul limită de depunere a ofertei este:  

16/06/2025, ora 17:00 

Documentația completă pentru licitație include următoarele:

A.  Instrucțiuni pentru ofertanți (accesați link)

B. Oferta financiară – Anexa nr. 1 (accesați link)

C. Oferta tehnică – Anexa nr. 2 (accesați link)

D. Declarația privind statutul ofertantului – Anexa nr. 3 ( accesati link)

 

Un contract standard de furnizare va fi semnat cu ofertantul câștigător.

Așteptăm să primim oferta dumneavoastră care trebuie depusă cel târziu 

16/06/2025, ora 17:00 

Vă rugăm să trimiteți oferta dvs. pe e-mail la: procurement@caritas.md sau prin posta.

Toți participanții vor fi informați imediat după luarea deciziei, prin e-mail

Întrebări de clarificări pot fi trimise pe e-mail la adresa: procurement@caritas.md , nu mai târziu de 

11/06/2025, ora 17:00

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LETTER OF INVITATION TO TENDER

Date:  26 MAI 2025

To:  potential suppliers of food products in the form of vouchers

Reference: Caritas Moldova, Project Number: 2409067

This procurement is carried out under the project “SUSTAIN II MOLDOVA”, financed by Caritas Austria in partnership with Nachbar in Not (NiN) and the Austrian Development Agency (ADA).

 Subject: TENDER FOR THE PURCHASE OF FOOD PRODUCTS AS VOUCHERS FOR THE IMPLEMENTATION OF THE ABOVE-MENTIONED PROJECT

 

Dear Madam/Sir,

The Charity Foundation Caritas Moldova (Caritas Moldova) intends to award a supply contract to a qualified supplier for the procurement of a lot consisting of a minimum of 1,000 vouchers with a nominal value of 1,000 MDL each and a minimum of 1,000 vouchers with a nominal value of 910 MDL each.(*modified from the initial value of 980 MDL).

These vouchers must be redeemable for food products and other essential items available in stores, intended to support Ukrainian refugees as well as vulnerable individuals in the Republic of Moldova.

The vouchers will be issued by the supplier and sold to the Charity Foundation Caritas Moldova, which will distribute them free of charge to the beneficiaries.

We hereby inform you that you are invited to participate in the local tender procedure for the above-mentioned supply contract.

Deadline for submission of tender is: 

16/06/2025, 17:00 

 The complete tender dossier includes:

  1. Instructions to Bidders (click the link)
  2. Financial offer - Annex No 1 (click the link)
  3. Technical offer - Annex No 2 (click the link)
  4. Declaration on the status of the tenderer - Annex No 3 (click the link)

A standard supply contract will be concluded with the successful bidder.

We look forward to receiving your offer, which must be submitted no later than 

16/06/2025, 17:00 

Please send your offer per e-mail to: procurement@caritas.md

  All participants will be informed of the decision immediately by email.

Requests for clarification can be sent per e-mail to procurement@caritas.md no later than 

11/06/2025, 17:00

*Modificare din 06/06/2026 / Modification from 06/06/2025




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola