Centrul Media pentru Tineri solicită oferte de preț privind servicii de catering pentru 25 mai


AO Centrul Media pentru Tineri solicită oferte de preț privind asigurarea serviciilor de catering pentru Conferința Națională destinată Părinților, pe data de 25 mai, 2025 (duminică), cu participarea a 200 de persoane, la Clasa Viitorului (Chișinău, str. Ion Creangă, 1).

Evenimentul este desfășurat ca parte a Săptămânii Educației, în cadrul Programului „Școala EduLIFE”, realizat de Fondul ONU pentru Populație (UNFPA), în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării, Centrul Media pentru Tineri și Suntparinte.md.

Cerințe specifice:

  • Furnizarea, livrarea și deservirea cateringului pentru un număr de 200 de persoane, pe data de 25 mai.
  • Asigurarea unei varietăți de băuturi calde și reci, precum și gustări pentru pauzele de cafea, conform programului stabilit, inclusiv opțiuni pentru vegetarieni.
  • Prepararea și prezentarea alimentelor, în conformitate cu standardele igienice și de calitate.
  • Asigurarea echipamentelor și ustensilelor necesare pentru deservire, inclusiv meselor de tip cocktail (suficiente pentru deservirea a 200 de persoane). 
  • Asigurarea participanților cu apă plată pe toată durata evenimentului.

Programul de alimentație va fi organizat, estimativ, după cum urmează:

  • Pauza de ceai I: 9:00– 10:00
  • Pauza de ceai II: 11:30 – 12:00

Serviciile de alimentație vor include:

  • Pauza de ceai I:

- 4 tipuri de aperitive sărate (plăcinte, bruschette, croissant, canape/coșulețe etc.);

- 4 tipuri de aperitive dulci;

- apă plată, ceai, cafea, frișcă, lapte etc.

  • Pauza de ceai II:

- 3 tipuri de aperitive sărate (plăcinte, bruschette, croissant, canape/coșulețe etc.);

- 3 tipuri de aperitive dulci;

- apă plată, ceai, cafea, frișcă, lapte etc.

*Numărul participanților poate să devieze. Numărul exact al persoanelor va fi anunțat cu 5 zile înainte de eveniment.

Dosarul de participare va include:

  • Certificatul de înregistrare a agentului economic, descrierea organizației, portofoliul clienților.
  • Oferta tehnică (descrierea planurilor de meniu, însoțite de gramaje și imagini per produs).
  • Oferta financiară, care va include și costurile pentru transportare, serviciile de deservire (inclusiv numărul chelnerilor), mesele de tip cocktail și ustensilele, pentru toată durata evenimentului. Oferta financiară va fi prezentată cu TVA cota 0%.

 Criteriile de evaluare a ofertelor:

  • Diversitatea meniurilor prezentate.
  • Oferta de preț (unde se va ține cont de raportul preț-calitate).
  • Experiența privind deservirea participanților la evenimente similare.

Data-limită pentru prezentarea ofertelor: 21 aprilie, 2025, ora 23:59. Adresa de e-mail: achizitii@cmt.md. Pentru mai multe informații, contactați Cristina Roșca: 068294424.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola