Imbunatatirea campaniei PR pe Internet



  • O buna campanie de relatii publice isi pastreaza clientul - compania dvs - in centrul atentiei. Asta inseamna ca planul vostru de PR trebuie sa creeze in mod consecvent si sa exploateze evenimente care sa atraga atentia. Iata cateva sugestii de PR care sa merite, dar e loc destul pentru creativitatea voastra:

  • Concursurile sau loteriile. Desi aceste tipuri de evenimente necesita multa munca in derulare, acestea se fructifica elegant in patru moduri. Mai intai, acestea constituie furnizarea de bune oportunitati PR prin acordarea unui premiu potrivit publicului tinta. In al doilea rand, oamenii sunt de obicei dispusi sa imparatseasca informatii personale pentru a participa la concurs, asa ca va puteti creste perspectiva demografica asupra pietei tinta. In al treilea rand, atractia numelor noi si informatiilor demografice pot aduce cosponsori concursului vostru, care vor compensa costurile si va vor permite sa patrundeti pe piata cu declaratii de presa. In al patrulea rand, concursurile atrag pe site-ul vostru acei oameni care in mod normal nu vin, ducand la potentiale vanzari mai mari pe parcursul concursului.

  • Produse premii. Oricand puteti oferi ceva, folositi asta in favoarea voastra in PR. Puteti gasi producatori care vor comerciliza un produs in schimbul unui premiu pentru un PR si publicitate gratuite. Puteti utiliza premiile pentru a obtine informatii demografice. Free-PC a utilizat acest tip de plan PR cel mai eficient.

  • Crearea unui nou si unic continut. In functie de site-ul vostru, puteti sa dezvoltati si sa postati un nou continut care sa constituie noutati. Crearea de noutati include publicarea unei noi cercetari, pe comparatii nepartinitoare la scara mare ale produselor sau serviciilor, sau un nou stil de prezentare care sa arate utilizarea creativa a tehnologiilor interactive.

  • Lansati sau relansati un site. Daca planificati sa reproiectati tot site-ul sau doar o parte, il puteti face public - mai ales daca design-ul vostru include o inovatie tehnologica majora, ati apelat la un proiectant pretentios, sau ati reorganizat continutul intr-un mod nou si remarcabil.

  • Faceti anunturi. Trimiteti o declaratie de presa catre contactele voastre media de fiecare data cand angajati un nou manager, dintr-o alianta strategica noua, contractati un punct de vanzare de presa, sau castigati un client nou, puternic.

  • Planificarea de evenimente. Va puteti imbunatati politica de PR online cu evenimente offline, ca discursurile, conferintele, seminariile, si evenimentele sponsorizate specifice domeniului vostru. Cosponzorizarea de evenimente caritabile garanteaza aproape intotdeauna o buna publicitate (si pot aduce, de asemenea, avantaje fiscale)

 

Violeta Petre, Asistent Programe, FSD