Specialist Principal în Secția management instituțional (office manager)


Denumirea funcției: Specialist principal/ office manager în Secția management instituțional;

Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții.

Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:

  • Asigurarea funcționării optime a biroului, gestionarea spațiului, rechizitelor, echipamentelor.
  • Monitorizarea și executarea bugetului pentru cheltuielile de birou.
  • Menținerea documentației legale și a politicilor de birou actualizate.
  • Asigurarea fluxului eficient de informații între departamente și angajați.
  • Înregistrarea corespondenței in/out în sistemul de management a documentelor electronice.
  • Supravegherea respectării termenelor stabilite pentru examinarea adresărilor.
  • Planificarea și facilitarea întâlnirilor, conferințelor sau altor evenimente de birou.
  • Acordare asistenței directorului agenției (deplasări, agendă etc.).

Cerințele față de candidați și competențele acestora:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente.
  • Cunoașterea limbii engleze (nivel C1);
  • Abilități de planificare, organizare, coordonare, lucru cu informaţia, comunicare eficientă, aplanare a situaţiilor de conflict, lucrul în echipă, utilizarea mijloacelor tehnice de birou;
  • Atitudini/comportamente: responsabilitate, receptivitate faţă de idei noi, obiectivitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă etc.;
  • Cunoștința și expertiză de lucru în domeniul de resurse umane va prezenta un avantaj.

Criteriile de evaluare:

  • Experiență relevantă în office management;
  • Experiență în documentarea şi arhivarea documentelor;
  • Abilități de planificare și organizare;
  • Abilități excelente de colaborare și comunicare.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV-ul candidatului;
  • Scrisoarea de motivație.

Salariul oferit: 20.400 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus trimestrial.

Data-limită de depunere a documentelor: 20 iunie 2025, 17:00.

Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante, la care aplică candidatul.




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola