Veo angajeaza un Office Assistant


Căutăm o persoană organizată și atentă la detalii, cu abilități excelente de comunicare. Misiunea principală a acestui rol este gestionarea eficientă a documentelor și dosarelor angajaților, alături de coordonarea activităților administrative ale biroului, contribuind astfel la buna funcționare a oficiului.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Administrarea dosarelor angajaților: completarea, actualizarea și arhivarea documentelor de angajare (contracte, acte adiționale, decizii etc.);
  • Monitorizarea și gestionarea concediilor (de odihnă, medicale etc.) și a altor cerințe administrative legate de personal;
  • Organizarea și coordonarea activităților administrative ale biroului: relația cu furnizorii, aprovizionarea cu consumabile și gestionarea echipamentelor de birou;
  • Colaborarea cu alte departamente (salarizare, recrutare, contabilitate) pentru a asigura corectitudinea datelor și proceselor;
  • Organizarea evenimentelor interne (training-uri, workshopuri, evenimente HR) și coordonarea logisticii aferente;

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate (de preferat în resurse umane, administrativ sau domenii conexe);
  • Experiență anterioară într-un domeniu similar/relevant (administrativ sau HR);
  • Competențe de operare PC (MS Office) și de utilizare a aplicațiilor software pentru HR;
  • Cunoștințe de bază din legislația muncii;
  • Capacități excelente de organizare și gestionare a timpului;
  • Abilități de comunicare și relaționare, atât cu echipa, cât și cu furnizorii externi;
  • Cunoștințe de limba engleză sau franceză – nice to have.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
  • Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de Hr.

Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant pe adresa: nburuian@veoworldwide.com

 




Civid Digital Solutions SRL

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola