SC. Summit Events

Concurs pentru achiziționarea a 20 de corturi de tip pavilion 3x3 m


Screenshot 2024 10 21 194730

 

Termeni de referință
Pentru achiziționarea a 20 de corturi de tip pavilion 3x3 m

1. Context

Această achiziție este desfășurată în cadrul proiectului „AFACERI LOCALE, VIITOR DURABIL: Investind în Antreprenoriatul Tinerilor din Raioanele Cimișlia-Leova-Ceadîr Lunga”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de AO „Dezvoltare prin Implicare”. Corturile vor fi utilizate de 20 tineri antreprenori care și-au lansat sau dezvoltat o afacere în unul dintre raioanele Cimișlia, Leova sau Ceadîr-Lunga, pentru promovarea lor prin participarea la diverse activități și festivități publice.

2. Scopul achiziției

AO „Dezvoltare prin Implicare” lansează un concurs pentru achiziționarea a 20 de corturi de tip pavilion 3x3 m, pentru beneficiarii finali ai proiectului AFACERI LOCALE, VIITOR DURABIL.

3. Sarcini și livrabile

Prestatorul selectat va avea următoarele responsabilități:

    • Livrarea corturilor în cele 3 raione Cimișlia, Leova și Ceadîr-Lunga;
  • Asigurarea unui termen de garanție de cel puțin 12 luni din momentul livrării;

4. Cerințe tehnice

Cort/pavilion 3x3 m.

Cort pliabil. ușor de montat, fără necesitatea înșurubării pieselor și utilizării instrumentelor suplimentare. Dotat cu acoperiș din poliester impermiabil.

Structura metalica vopsita în camp electrostatic.

Înălțimea poate fi reglată pe trepre, însă înălțimea maximă trebuie să fie de cel puțin 2,5 m.

Elemente de imbinare și culisare în cele 4 colțuri;

Dimensiunea țevilor cadrului de minimum: 30x30 mm și 25x25 mm.

Acoperiș din poliester, impermeabil, densitatea de minimum 180g/m;

Culori acoperiș: alb sau gri.

5. Eligibilitate și criterii de selecție

Pot participa la concurs:

  • Persoane juridice înregistrate în RM care au astfel de gen de activitate în lista activităților sale ;
  • Ofertanții trebuie să dispună de echipamentele necesare și o echipă de producție calificată.

Criterii de evaluare:

  • Disponibilitatea echipamentelor achiziționate;
  • Oferta financiară, evaluată în raport cu calitatea și prețul propus;
  • Termenul de livrare în maxim 2 saptămâni din data încheierii contractului.

6. Perioada de livrare

  • August- Septembrie 2025;

7. Procedura de aplicare

Dosarul de aplicare trebuie să includă:

  • Documente legale: extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Oferta financiară: exprimată în lei moldovenești (MDL), la TVA cota 0. (oferta va include și livrarea în raioanele Cimișlia, Ceadîr-Lunga și Leova)
  • Datele bancare.
  • Specificația tehnică detaliată a produsului.

Dosarele de aplicare vor fi acceptate doar în format electronic și expediate la adresa de e-mail: dezvoltare.implicare@gmail.com, cu subiectul „TA-Concurs cort”.

AO „Dezvoltare prin Implicare” va confirma recepționarea dosarelor prin e-mail.

8. Termenul limită pentru aplicare

  • Data limită pentru depunerea dosarelor este 15 august 2025, ora 23:59.
  • Dosarele depuse după acest termen nu vor fi acceptate.

9. Contact pentru informații suplimentare

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să contactați Balaban Vladislav, managerul de proiect la numărul de telefon: +37369190481.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola