Anunț de achiziționare a diverselor echipamente și utilaje
Proiectul: Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova
ANUNȚ DE ACHIZIȚIE
În cadrul proiectului „Abilitarea antreprenoriatului tinerilor în Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană, organizațiile de implementare Help, DEMOS, HOMECARE și ProCoRe, Asociația Obștească ”Dezvoltare prin Implicare”, lansează invitația pentru participarea la concursul de achiziționare a loturilor de echipamente, după cum urmează.
- Lot 1 Echipamente agricole de prelucrare / Lot 1 Agricultural processing equipment
- Lot 2 Echipamente zootehnice/ Lot 2 Livestock equipment
- Lot 3 Echipamente pentru prelucrarea lemnului / Lot 3 Wood processing equipment
- Lot 4 Generatoare de curent / Lot 4 Power generators
- Lot 5 Echipamente termice și de ventilare / Lot 5 Heating and ventilation equipment
- Lot 6 Echipamente apicole / Lot 6 Beekeeping equipment
- Lot 7 Mobilier și dotări pentru copii / Lot 7 – Furniture and supplies for children
- Lot 8 Mobilier birou/ Lot 8 Office furniture
- Lot 9 Echipamente IT și multimedia / Lot 9 IT and multimedia equipment
- Lot 10 Echipamente tattoo / Lot 10 Tattoo equipment
- Lot 11 Servicii digitale / Lot 11 Digital services
- Lot 12 Mobilier din inox / Lot 12 Stainless steel furniture
- Lot 13 Echipamente agricole / Lot 13 Agricultural equipment
- Lot 14 Echipamente sportive / Lot 14 Sports equipment
Mai multe detalii și dosarul pentru participare îl puteți accesa pe următorul link: Documente achiziție TA
Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. A.O. HOMECARE nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, sau alte taxe de această natură.
Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Mai multe detalii cu privire la acest apel puteți citi în Anunțul de contractare de pe acest link.
Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:
- factură fiscală;
- certificate de garanție.
- certificate de conformitate/calitate;
- pașaportul echipamentului.
Bunurile ar trebui să fie livrate și instalate din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare a utilajului în limba română/rusă/engleză.
Criteriile de selectare a ofertantului:
- dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
- corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
- preț;
- termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
- livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Cimișlia, Leova și Ceadîr-Lunga.
Termenul limită de depunere a ofertelor:
Ofertele vor fi depuse, fizic, în conformitate cu instrucțiunile de pregătire și depunere a ofertei, până la data de 01.07.2025, ora 14:00 la adresa poștala orașul Cimișlia, strada Decebal 18/1, cu specificarea „Ofertă echipament tehnic”. Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru a solicita dosarul integral de aplicare, dar și pentru intrebări suplimentare, puteți reveni la adresa sidor.vasile@dezvoltareimplicare.onmicrosoft.com .