Fundația de Binefacere Caritas Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte în cadrul licitației locale pentru achiziționarea achiziționarea kiturilor de produse igienice


INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE

Fundația de Binefacere Caritas Moldova invită operatorii economici eligibili să participe la procedura de licitație locală pentru achiziționarea de kituri de produse igienice, în cadrul proiectului:

📌 „Locally Led Humanitarian Action in Ukraine and Moldova”
📌 Nr. Caritas Norway: 25UKR01

Obiectul achiziției:

Achiziționarea și livrarea minimum 1600 de kituri de produse igienice, conform specificațiilor din Anexa nr. 1.

Aceste kituri vor fi distribuite beneficiarilor proiectului.

Criterii administrative minime de eligibilitate:

Pentru a fi considerat eligibil, ofertantul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Este persoană juridică înregistrată legal pe teritoriul Republicii Moldova;
  • Are capacitatea logistică și tehnică pentru livrarea și ambalarea kiturilor în termenul stabilit;

Documente necesare pentru depunerea ofertei:

Oferta dumneavoastră trebuie să includă următoarele documente:

  1. Anexa nr. 1 (accesați linkul) (accesați linkul) semnată și ștampilată, care să includă:
    • Prețurile în MDL, cu TVA inclus, pentru fiecare poziție separat
    • Costul livrării (Chișinău). Livrarea se va efectua în 2 etape conform unui calendar ce va fi stabilit în comun acord cu câștigătorul licitației.
    • Costul serviciilor de împachetare (1600 de kituri) și aplicarea a 3 logouri pe fiecare kit
    • Toate prețurile trebuie să fie fixe pe toată perioada de valabilitate a ofertei.

                 Conținutul unui kit cu produse igienice:    

Nr.

Denumirea produs

Cantitate și cerințe pentru 1 kit igienic

1.

Șampon pentru adulți – 300-400 ml

1

2.

Săpun lichid 300 ml.

1

3.

Pasta de dinți 100 ml.

1

4.

Set periuțe de dinți - 3 buc.

1

5.

Gel de duș- 400 ml.

1

6.

Detergent automat/manual (de dorit Dero sau Savex) - 800g.

1

7.

Set de aparate de ras de unică folosință - 3-5 buc.

1

8.

Gel de vase- 500 ml.

1

9.

Bețișoare de urechi - set 200 b.

1

10.

Hârtie igienica - 1 pachet x 8 role

1

11.

Șervetele umede antibacteriene - 100–120 buc./pachet

1

12.

Crema de mâinii 50-75 ml.

1

13.

Săpun pentru pete - 100 g.

1

14.

Bureți – 1 set x 10 buc.

1

15.

Lavete din microfibră – 1 set x 3 buc.

1

16.

Prosop de bucătărie în rolă – 2 straturi, 500 de perforații

1

17.

Saci de gunoi - 30-35 L, 30 buc.

2

18.

Servicii de împachetare(de dorit sacose/cutii biodegradabile) pentru 400 kituri + aplicarea a 3 logouri pe fiecare kit

1

  

  1. Certificatul de înregistrare al companiei
  2. Extras bancar (cu datele bancare ale ofertantului)
  3. Certificate de calitate /conformitate  pentru produsele oferite
  4. Declarația pricind statutul ofertantului (accesați linkul)
  5. Dovezi ale livrării de produse similare în ultimii 3 ani (copii ale contractelor relevante)
  6. Recomandări de la parteneri anteriori (opțional, dar reprezintă un avantaj)

Criterii de evaluare

Ofertele vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  • Prețul ofertei - max.5 puncte
    • Valoarea totală a ofertei (inclusiv TVA, livrare, împachetare și aplicare logo).
    • Se acordă punctaj maxim celei mai competitive propuneri financiare.
  • Experiența și calificarea operatorului economic - max.5 puncte
    • Dovada livrării de produse similare în ultimii 3 ani (contracte relevante).
    • Recomandări de la parteneri anteriori (opțional, dar reprezintă un avantaj).
  • Termenul de livrare - min. 5 puncte
    • Se prioritizează ofertele cu timp de livrare mai scurt, garantând respectarea programului proiectului.
  • Calitatea produselor și serviciilor adiționale - min.5 puncte
    • Certificări de conformitate/calitate pentru produsele incluse în kit.

Valabilitatea ofertei

Oferta trebuie să rămână valabilă minimum 90 de zile de la data limită de depunere.

Clarificări

Pentru întrebări sau solicitări de clarificare, vă rugăm să trimiteți un e-mail la:
📧 procurement@caritas.md

Răspunsurile vor fi furnizate în scris, cu cel puțin 3 zile înainte de termenul limită.

Depunerea ofertelor

Ofertele pot fi trimise:
📨 Prin e-mail: procurement@caritas.md
🏢 Personal: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. G. Asachi nr. 30/1
În atenția: Ecaterina Scutelnic
📞 Tel.: +373 78800597

Termen limită pentru depunere

29 mai 2025 (inclusiv)

Confirmare primire: Asigurați-vă că primiți confirmare la trimiterea dosarului. Fără acest mesaj, Caritas Moldova nu poate fi responsabilă pentru oferte neprimită.

Ofertele incomplete sau care nu respectă cerințele de mai sus pot fi descalificate.

Un ofertant poate retrage, înlocui sau modifica oferta înainte de termenul limită, printr-o notificare scrisă.

Subiectul e-mailului trebuie să includă mențiunea „RETRAGERE”, „SUBSTITUIRE” sau „MODIFICARE”.

Etică și conformitate

📌 Toți ofertanții trebuie să respecte următoarele principii fundamentale:

1️.Respectarea standardelor internaționale ale muncii

✔️Asigurarea unor condiții de muncă sigure și echitabile.

✔️Interzicerea muncii copiilor și a muncii forțate.

2️.Toleranță zero față de corupție și fraude

✔️Orice tentativă de mită, fraudă sau practici anticoncurențiale atrage excluderea imediată.

3️.Prevenirea exploatării și abuzului sexual (SEAH)

 ✔️Ofertanții trebuie să adopte, sau cel puțin, să înțeleagă și să respecte politicile de protecție (SEAH) ale Caritas Moldova prin care sunt interzise orice forme de hărțuire, exploatare, abuz sexual, violență îndreptate împotriva adulților și copiilor vulnerabili.

✔️Tratament echitabil și respectuos față de copii și adulții vulnerabili, fără discriminare.


✔️Excluderea oricărei forme de violență, umilire sau exploatare a beneficiarilor.


✔️Nicio taxă nu poate fi percepută pentru serviciile prestate în cadrul proiectelor.

4️.Respectarea normelor de protecție a mediului

 ✔️Aplicarea unor practici sustenabile și conforme cu reglementările ecologice.

5️.Protecția datelor și gestionarea conflictelor de interese

✔️Respectarea confidențialității și conformarea cu reglementările privind protecția datelor.

Caritas Moldova îşi rezervă dreptul de a anula și/sau a suspenda procedura de achiziție, total sau parțial şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerinţelorstabilite în prezenta documentaţie, fără a-şi crea astfel anumite obligaţii și a purta răspundere faţă de ofertanţi.

📢 Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm ofertele dumneavoastră!




NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola