Serviciile pentru organizare și desfasurare a evenimentului „Moldova Business Week„ la data de 29 septembrie 2025


REPUBLICA MOLDOVA

  • DENUMIREA PROIECTULUI: „Proiectul de Competitivitatea Întreprinderilor Micro, Mici şi Mijlocii”
  • FINANȚATOR: P. Unitatea de Implementarea Proiectul de competitivitate a Întreprinderilor Micro, Mici şi Mijlocii
  • BENEFICIAR: P. Agenția de Investiții din Moldova (MIA)
  • ID PROIECTULUI: P177895
  • SURSA DE FINANTARE: Împrumut No.: IBRD 9423-MD & Credit No.: IDA 7174-MD

CEREREA OFERTELOR DE PREŢ

ACHIZIȚIA SERVICIILOR TEHNICE ALTELE DECÂT SERVICII DE CONSULTANȚĂ

COP Nr.: MD-CEP-474938-NC-RFQ

 

Către: Prestatori de servicii

Data: 06 mai 2025

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

  1. Republica Moldova a primit un credit de la Asociația Internațională pentru Dezvoltare și intenționează să aplice încasările din aceste fonduri pentru plățile eligibile în temeiul contractului pentru care este emisă această invitație.
  1. Sunteţi invitaţi să prezentați oferta de preţ pentru furnizarea Serviciilor pentru organizare și desfasurare a evenimentului „Moldova Business Week„ la data de 29 septembrie 2025.
  1. Oferta trebuie să fie făcută pentru toate articolele combinate/incluse in lot din această invitație.

Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate articolele incluse conform specificațiilor tehnice solicitate, și contractul atribuit ofertantului care oferă cel mai mic preț total evaluat pentru toate articolele incluse. Ofertele incomplete sau parțiale nu vor fi luate în considerare și vor fi respinse. Nu sunt permise oferte/opțiuni alternative.

  1. Oferta Dvs., pregătită conform formatului anexat, trebuie să fie expediată în format electronic (în format PDF) la următoarea adresă electronică:

Unitatea de Implementarea Proiectul  de competitivitate a Întreprinderilor Micro, Mici şi Mijlocii

Blv Stefan cel Mare 180, Chișinău 2004, Republica Moldova

Tel. +373 22 296723

E-mail: piu@mded.gov.md

Oferta poate fi depusa:

sau

  • în copie scanată a originalului semnat olograf

sau

  • depusa în original pe hărtie.
  1. Termenul limită de prezentare a ofertei la adresa de email indicată în punctul 4 este: May 23, 2025, ora 11:00.
  1. Oferta va fi prezentată în format electronic la adresa de e-mail indicată mai sus, fiind însoţită de materiale sau informaţii relevante pentru fiecare articol, unde este cazul.
  1. Oferta Dvs. trebuie prezentată conform instrucţiunilor de mai jos şi în conformitate cu Termenii şi Condiţiile indicate în Cererea Ofertelor de Preț, care poate fi obtinuta de la UIPAC.
  1. Achiziționarea serviciilor solicitate este efectuată în corespundere cu procedura Cererii ofertelor de preț descrisa în paragraful 6.8 a Regulamentul de Procurari (Noiembrie 2020).
  1. Oferta Dvs. trebuie prezentată conform următoarelor instrucțiuni și în conformitate cu Termenii și condițiile indicate în proiectul de contract atașat. Vă rugăm să semnați Termenii și Condițiile de prestare atașate la Contract și să completați tabelul care să demonstreze o corespundere substanțială a serviciilor propuse cu specificațiile tehnice solicitate.

(i) PREŢURI: Moneda pentru oferta de preț și de plată trebuie să fie Lei Moldovenești (MDL). Prețurile propouse trebuie sa includ TVA.

(ii) EVALUAREA OFERTEI: Oferta care este conforma specificaţiilor tehnice vor fi evaluate din punct de vedere al preţurilor.

În procesul de evaluare a ofertei, Beneficiarul va determina preţul de evaluare prin ajustarea preţului ofertei, după caz, prin efectuarea corectărilor în caz de erori aritmetice după cum urmează:

  1. în cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și litere, suma în litere va prevala;
  2. în cazul în care există o discrepanță între prețul unitar și total pentru o poziție care rezultă din înmulțirea prețului pe unitate la cantitate, prețul unitar cotat va prevala;

Dacă ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.

(iii) VALABILITATEA OFERTEI: Oferta Dvs. trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de treizeci (30) zile de la data prezentării ofertei indicate în alineatul 5 de mai sus al acestei invitaţii de prezentare a ofertelor.

  1. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la:

           

I.P. Unitatea de Implementarea Proiectul  de competitivitate a Întreprinderilor Micro, Mici şi Mijlocii

Blv Stefan cel Mare 180, Chișinău 2004, Republica Moldova

Tel. +373 22 296723

E-mail: piu@mded.gov.md

  1. Ofertantul trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Invitația pentru oferte. Nerespectarea cerințelor enunțate în documentul de licitație precum și ne-furnizarea informațiilor sau documentelor solicitate în Cererea de Oferte, poate duce la respingerea ofertei.
  1. Ofertantul pot solicita clarificări în baza invitației cererii de oferte. Astfel, vor contacta în scris Beneficiarul la adresa specificată în paragraful 10. Beneficiarul va răspunde în scris oricărei cereri de clarificare, cu condiția ca această solicitare să fie recepționată cel târziu cu una (1) zi înainte de termenul limită pentru depunerea ofertei.
  1. Inspectare şi Audit

13.1 Prestatorul va respecta şi îndeplini toate instrucțiunile Beneficiarului în corespundere cu legislația în vigoare.

13.2 Prestatorul va permite și va instrui subcontractorii și consultanții despre necesitatea de a permite Băncii și/sau altor persoane numite de către Bancă să inspecteze birourile Prestatorului și toate conturile și registrele ce țin de executarea Contractului și prezentarea ofertei și să efectueze auditul de către o companie selectată de către Bancă la cererea Băncii. Atenția Prestatorului, subcontractanților și consultanților este atrasă asupra Clauzei 5 Fraude și Corupție a Formei Contractului care prevede, printre altele, faptul că acțiunile menite să împiedice material exercitarea de către Bancă a inspecției și a drepturilor de audit constituie o practică interzisă pasibilă de rezilierea contractului (precum și stabilirea inegibilității în conformitate cu procedurile Băncii).

  1. Ofertantul va acoperi toate costurile asociate pregătirii și depunerii ofertei sale, iar Beneficiarul nu va fi responsabil pentru aceste costuri, indiferent de modul de desfășurare sau rezultatul procesului de ofertare.
  1. Beneficiarul își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă, de a anula procesul de achiziție și de a respinge toate ofertele în orice moment anterior atribuirii contractului, fără a atrage astfel nicio răspundere față de ofertanți.

Cu respect,

 

I.P. Proiectul  de Competitivitate a Întreprinderilor Micro, Mici şi Mijlocii




NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola