Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează - Office Manager
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, auxiliară autorităților publice care activează mai bine de 97 de ani funcţionând în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, în respectul celor 7 principii ale Mișcarii Internationale de Cruce Roșie și a legii 139-XV/2001, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.
În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:
Denumirea funcţiei: Manager de oficiu
Termenul contractului: determinat, cu posibilitate de extindere.
Principalele responsabilități:
- Oferirea de suport administrativ la nivel de entitate (departamentele administrative);
- Întocmirea documentelor specifice pentru departamente;
- Acordarea de suport în realizarea rapoartelor;
- Efectuarea traducerilor din/în limbile română, rusă și engleză;
- Gestionarea oficiului (evidența și achiziția consumabilelor, gestionarea corespondenței);
- Implicarea activă în organizarea logistică a evenimentelor interne și externe;
- Monitorizarea cheltuielilor administrative și contribuția la întocmirea rapoartelor financiare;
- Identificarea și implementarea soluțiilor pentru eficientizarea proceselor administrative;
- Stabilirea relațiilor cu alte organizații și colaborarea în cadrul proiectelor comune;
- Participarea la recrutarea, selecția și integrarea voluntarilor/angajaților;
- Participarea la sesiuni de formare pentru dezvoltarea abilităților personale și profesionale;
- Îndeplinirea altor sarcini conexe și relevante pentru poziție.
Calificări și abilități personale:
- Minimum 2-3 ani de experiență într-un rol administrativ similar (asistent administrativ, office manager, coordonator logistic, etc.);
- Experiență anterioară în gestionarea activităților de birou, inclusiv logistică, corespondență, și aprovizionare cu consumabile;
- Redactarea și întocmirea documentelor oficiale, rapoarte și evidențe administrative;
- Organizarea evenimentelor (interne sau externe);
- Comunicare interinstituțională și/sau relații externe constituie un avantaj;
- Lucrul cu baze de date, documente financiare simple, sau bugete (monitorizarea cheltuielilor administrative);
- Traduceri scrise sau interpretariat din/în română, rusă și engleză este considerată un plus semnificativ;
- Lucrul cu echipe diverse, voluntari sau personal temporar, constituie un avantaj.
Dacă ești o persoană organizată, disciplinată și pasionată de comunicarea cu oamenii, te încurajăm să trimiți CV-ul la adresa hr@redcross.md, indicând în subiectul e-mail-ului “Office manager”.
Termen-limită pentru aplicații: 08 septembrie 2025, orele 17:00.