SC. Summit Events

Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează - Office Manager


Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, auxiliară autorităților publice care activează mai bine de 97 de ani funcţionând în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, în respectul celor 7 principii ale Mișcarii Internationale de Cruce Roșie și a legii 139-XV/2001, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.

În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:

Denumirea funcţiei: Manager de oficiu

Termenul contractului: determinat, cu posibilitate de extindere.

Principalele responsabilități:

  • Oferirea de suport administrativ la nivel de entitate (departamentele administrative);
  • Întocmirea documentelor specifice pentru departamente;
  • Acordarea de suport în realizarea rapoartelor;
  • Efectuarea traducerilor din/în limbile română, rusă și engleză;
  • Gestionarea oficiului (evidența și achiziția consumabilelor, gestionarea corespondenței);
  • Implicarea activă în organizarea logistică a evenimentelor interne și externe;
  • Monitorizarea cheltuielilor administrative și contribuția la întocmirea rapoartelor financiare;
  • Identificarea și implementarea soluțiilor pentru eficientizarea proceselor administrative;
  • Stabilirea relațiilor cu alte organizații și colaborarea în cadrul proiectelor comune;
  • Participarea la recrutarea, selecția și integrarea voluntarilor/angajaților;
  • Participarea la sesiuni de formare pentru dezvoltarea abilităților personale și profesionale;
  • Îndeplinirea altor sarcini conexe și relevante pentru poziție.

Calificări și abilități personale:

  • Minimum 2-3 ani de experiență într-un rol administrativ similar (asistent administrativ, office manager, coordonator logistic, etc.);
  • Experiență anterioară în gestionarea activităților de birou, inclusiv logistică, corespondență, și aprovizionare cu consumabile;
  • Redactarea și întocmirea documentelor oficiale, rapoarte și evidențe administrative;
  • Organizarea evenimentelor (interne sau externe);
  • Comunicare interinstituțională și/sau relații externe constituie un avantaj;
  • Lucrul cu baze de date, documente financiare simple, sau bugete (monitorizarea cheltuielilor administrative);
  • Traduceri scrise sau interpretariat din/în română, rusă și engleză este considerată un plus semnificativ;
  • Lucrul cu echipe diverse, voluntari sau personal temporar, constituie un avantaj.

Dacă ești o persoană organizată, disciplinată și pasionată de comunicarea cu oamenii, te încurajăm să trimiți CV-ul la adresa  hr@redcross.md, indicând în subiectul e-mail-ului “Office manager”.

Termen-limită pentru aplicații: 08 septembrie 2025, orele 17:00.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola