BNM angajează secretar/ă al Serviciului secretariat general
Obiectivul/scopul postului de secretar/ă:
- Asigură asistență multifuncțională pentru activitățile administrative, organizatorice și logistice ale conducătorilor de subdiviziuni din cadrul BNM, contribuind la buna funcționare a acestora.
Principalele atribuții:
- Asigură inițierea solicitărilor privind deplasările în interes de serviciu, precum și întocmirea și gestionarea documentelor aferente;
- Organizarea și actualizarea agendei de lucru a conducătorilor de subdiviziuni, programarea întâlnirilor și urmărirea desfășurării acestora;
- Asigurarea suportului administrativ necesar în relațiile interinstituționale și în cadrul activităților interne;
- Contribuirea și oferirea de suport, la organizarea evenimentelor publice naționale și internaționale (conferințe, mese rotunde, seminare) organizate de BNM;
- Îndeplinirea altor sarcini delegate de conducerea subdiviziunilor, în limita competențelor și a responsabilităților funcției.
Cerințe obligatorii:
- Studii superioare;
- Experiență de muncă de cel puțin 1 an, experiență în domeniul de secretariat sau asistență managerială va constitui un avantaj;
- Limba română nativ, limba engleză la nivel intermediar, cunoașterea altor limbi de circulație internațională reprezintă un avantaj;
- Cunoștințele de operare la calculator la nivel avansat;
- Abilități organizatorice, de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra cu responsabilitate și discreție.
Competențe și abilități:
Secretar/a trebuie să posede următoarele competențe și abilităţi:
- Profesionalism, conștiinciozitate, dinamism, consecvență, proactivitate, atenție, spirit de ordine, capacitate de a rezolva probleme, abilități de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, capacitate de a comunica eficient, gândire ordonată și constructivă, rezistență la efort şi stres, flexibilitate și adaptabilitate la situații noi, la complexitate și volum de lucru, capacitate multitasking;
- Tact și pricepere, diplomație, conduită morală şi profesională înaltă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experienţă în domeniul achizițiilor publice;
- Experiență profesională în domeniul secretariat, cancelarie, logistică;
- Cunoașterea altor limbi străine.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
- 24 august 2025.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs:
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548/1995;
- Regulamentul cu privire la delegarea salariaților entităților din Republica Moldova, aprobata prin HG nr. 10 din 05.01.2012;
- Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice;
- Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mica, aprobat prin HG nr. 870/2022.
Pentru participarea la concurs, completați formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-143 sau 022- 822-245.
Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.
Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.