Alianța Asociațiilor de Băștinași din Republica Moldova anunță concurs pentru suplinirea funcției de asistent/ă administrativ și logistică

Alianța Asociațiilor de Băștinași este o platformă națională, creată pentru reprezentarea și promovarea intereselor membrilor săi, precum și consolidarea capacităților Asociațiilor de Băștinași de a se implica în dezvoltarea socio-economică a comunităților în baza valorilor democrației locale și principiilor bunei guvernări.

Constituirea Alianței a avut loc la 05 Mai 2023 prin consolidarea a 65 de Asociații de Băștinași din Republica Moldova.

Obiectivele postului:

  1. Să mențină și să asigure buna comunicarea între Președinți, Secretariat și Consiliul de coordonare (CC), membrii Alianței AdB și publicul larg;
  2. Să asigure buna organizare, planificare și desfășurarea a activităților specifice de management şi administrare (ședințele secretariatului, ședințe comune cu Comitetul de Coordonare, Adunarea generală, ateliere de instruire și alte evenimente ale Alianței AdB);
  3. Să realizeze sarcini administrative și de secretariat (elaborează și menține documente, creează și menține diverse baze de date, înregistrează procese verbale etc.);
  4. Să elaboreze și să transmită demersuri, cereri, scrisori către actori relevanți pentru planificarea și realizarea activităților Alianței;
  5. Să asigure legătura cu coordonatorii departamentelor Alianței și să îndeplinească lucrările de secretariat ale acestor departamente, la necesitate;
  6. Să organizeze și să monitorizeze diseminarea informațiilor, publicațiilor către beneficiari și parteneri prin e-mail, platforme online, alte canale informaționale;
  7. Să colecteze, analizeze și sintetizeze informațiile necesare pentru întocmirea documentației de planificare, agendelor ședințelor, proceselor verbale și rapoartelor de activitate;
  8. Să asiste managerul de proiecte în elaborarea rapoartelor narative și financiare; 
  9. Participă la elaborarea documentelor strategice ale organizației, propunerilor de proiect, evenimente și strategii de promovare organizațională;
  10. Asigură și respectă confidențialitatea informațiilor cu caracter personal din cadrul Organizației;
  11. Responsabil/ă de achiziții în organizație;
  12. Să exercite și alte atribuții specifice domeniului secretariatului administrativ.


Cerințe față de candidat:

Educație și experiență anterioară

  • studii superioare de licență sau echivalente în domeniile: Juridice, Administrare Publică; Relații Internaționale; Management; Sociologie; Economie; 
  • experiență de lucru într-o funcție similară sau experiență relevantă în realizarea sarcinilor administrative și de secretariat de minim un an.

*Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.

 

Competențe și abilități:

  • cunoașterea fluentă a limbii române; cunoașterea limbii engleze – nivel avansat, cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj;
  • abilități avansate de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel, Access, Power Point);
  • abilități excelente de comunicare și interacțiune cu diferite categorii de persoane;
  • abilitate de a lucra cu documente și cu respectarea termenelor limită, regulilor și procedurilor Alianței AdB;
  • abilități de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși;
  • persoană responsabilă, atentă la detalii, punctuală, bine organizată și dedicată;
  • integritate și discreție profesională.

 

Locul de muncă:

Or. Chișinău (sediul Alianței va fi comunicat la etapa de angajare).

Dosarul candidatului va include:

1) CV (format EuroPass) cu fotografie;

2) Scrisoare de motivaţie;

3) Două referințe de la serviciile anterioare (indicați numărul de telefon și e-mail-ul persoanelor în mesajul prin care expediați dosarul); 

Regim de muncă și avantaje:

  • Contract de muncă pe termen determinat, cu posibilitate de extindere;
  • Activitate în cadrul unei echipe profesioniste și dinamice;
  • Timpul de muncă 40 de ore săptămânal;
  • Orar zilnic de muncă de 8 ore, de obicei între orele 9.00 - 18.00, (cu pauza de masa 12.00-13.00) de luni până vineri, dar care poate fi ajustat în funcție de necesități și activitatea curentă a Alianței.

După examinarea dosarelor recepționate la adresa alianta@cudragpentru.md, candidații admiși la concursul de selectare a asistentului administrativ vor fi invitați pentru a susține două probe: test și  interviu, urmate de oferta financiară a candidaților preselectați. 

Dosarele pot fi expediate la alianta@cudragpentru.md până în data de 15 mai 2024, ora 17.00.

Informații suplimentare la telefonul +373 78146880 și la adresa electronica: alianta@cudragpentru.md 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola