Manager/ă de Proiect (Termen extins)
Organizația: Alianța Asociațiilor de Băștinași din Republica Moldova
Alianța Asociațiilor de Băștinași (AdB) este o platformă națională creată pentru reprezentarea și promovarea intereselor membrilor săi, precum și pentru consolidarea capacităților Asociațiilor de Băștinași în vederea implicării în dezvoltarea socio-economică a comunităților, bazată pe valorile democrației locale și principiile bunei guvernări. Constituirea Alianței a avut loc în data de 5 mai 2023 prin consolidarea a 68 de Asociații de Băștinași din Republica Moldova.
Locația: Chișinău
Descrierea Postului:
Managerul de proiecte este desemnat/ă să gestioneze eficient proiectele din organizație, fiind responsabil/ă de planificarea, desfășurarea, monitorizarea și raportarea activităților de proiect pe toată perioada lor de implementare. Atribuțiile sunt realizate conform obiectivelor stabilite și a cerințelor donatorilor, în dependență de resursele alocate și termenii stabiliți.
Obiectivele postului:
- Organizează și coordonează implementarea proiectelor în domeniul/domeniile de activitate ale Alianței AdB, conform planului de acțiuni aprobat în mod participativ.
- Gestionează eficient resursele financiare, tehnice și informaționale alocate în vederea implementării optime a proiectului.
- Monitorizează realizarea activităților din proiect și evaluează rezultatele obținute.
- Elaborează rapoarte și documente necesare pentru finanțatori și alte părți interesate.
- Dezvoltă și implementează strategii cuprinzătoare de strângere de fonduri pentru a asigura finanțarea proiectelor și a nevoilor operaționale ale organizației.
- Identifică și dezvoltă relații cu potențiali donatori individuali, parteneri corporativi, fundații și agenții guvernamentale pentru a extinde baza de finanțare a organizației.
- Monitorizează indicatorii de performanță ai strângerii de fonduri, analizează tendințele și furnizează rapoarte periodice echipei de conducere executivă și consiliului.
- Contribuie la dezvoltarea și menținerea un sistem de gestionare a donatorilor pentru a urmări interacțiunile, contribuțiile și activitățile de implicare ale acestora.
- Contribuie la scrierea și dezvoltarea propunerilor de proiecte.
- Alte activități la necesitate.
Cerințe față de candidat:
Studii: Diplomă de licență sau echivalentă în domenii precum management, economie, științe sociale sau un alt domeniu relevant.
Experiență: Minimum 3 ani de experiență în managementul de proiecte, preferabil în cadrul unui ONG.
Competențe și abilități:
- Cunoștințe solide în domeniul managementului de proiecte.
- Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a respecta termenele limită.
- Capacitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a gestiona relațiile cu diverse părți interesate.
- Capacitatea de a analiza date și de a lua decizii bazate pe dovezi.
- Competențe în utilizarea pachetului Microsoft Office și a altor instrumente de gestionare a proiectelor.
- Abilități de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși.
- Capacitate excelentă de comunicare orală și scrisă în limba română și engleză; cunoștințele de limba rusă constituie un avantaj.
- Persoană responsabilă, atentă la detalii, punctuală, bine organizată și dedicată.
- Integritate și discreție profesională.
Locul de muncă:
Chișinău (sediul Alianței va fi comunicat la etapa de angajare).
Dosarul candidatului va include:
CV (format EuroPass) cu fotografie.
Scrisoare de motivație.
Două referințe de la serviciile anterioare (indicați numărul de telefon și e-mailul persoanelor de contact).
Regim de muncă și avantaje:
Contract de muncă pe termen determinat, cu posibilitate de extindere.
Activitate în cadrul unei echipe profesioniste și dinamice.
Timp de muncă de 40 de ore săptămânal.
Un orar zilnic de muncă de 8 ore, de obicei în intervalul de timp 9:00 – 18:00 (cu pauza de masă între 12:00 și 13:00), de luni până vineri, dar care poate fi ajustat în funcție de necesități și activitatea curentă a Alianței.
Procesul de aplicare (TERMEN EXTINS):
Dosarele pot fi expediate la adresa de email alianta@cudragpentru.md până în data de 15 august 2024, ora 17:00. După examinarea dosarelor, candidații admiși vor fi invitați pentru a susține două probe: un test și un interviu, urmate de oferta financiară pentru candidații preselectați.
Informații suplimentare:
Telefon: +373 78146880
Email: alianta@cudragpentru.md
Alte anunturi de angajare
- Grants Coordinator Moldova
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal/specialistă principală, Unitatea de Impementare Programe, Direcția Relații Beneficiari Programe
- External audit for the project “Make Food - Make Sense” implemented by AO Katalyst
- Centru de Drept al Avocatilor hires a consultant to strengthen the capacity of the Secretariat within the Coordination Commission for Migration and Asylum
- HelpAge Moldova selectează un expert/ o expertă sau o echipă de experți pentru prestarea serviciilor de instruire și consultanță în advocacy
- International Advocacy Coordinator, A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, Full-time
- UNICEF Moldova: Consultant to support conducting the Final Evaluation of the EU4Moldova: Focal Regions Programme, aimed to improve access to quality child and adolescents’ friendly social services.
- A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Managere Financiare / unui Manager Financiar
- Project Clerk (Cahul) extended, IOM Moldova
- Reporter(ă)