BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, responsabil de salarizare si evaluarea nivelurilor posturilor
Scopul sau atribuțiile direcției sau departamentului:
Gestionarea și evaluarea sistemului de salarizare. Evaluarea nivelului posturilor.
Realizarea proceselor de angajare, transfer și eliberare a angajaților; Monitorizarea aplicării legislației muncii în raporturile de muncă.
Obiectivele postului:
Asigurare a unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane, salarizare și evaluarea nivelului posturilor aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare universitare, de preferință post-universitare sau masterat, în economie, resurse umane, drept, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;
2. Experienţă de minim 3 ani în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane şi salarizării;
3. Cunoştinţe profunde ale legislației în vigoare a Republicii Moldova aferentă ariei de activitate; standardelor, bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de organizare și management resurse umane.
4. cunoștințe de operare avansată a programelor computerizate: Word, Excel, Power Point, Internet.
5. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze;
6. Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitate de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
7. Alte abilități și atitudini:
· organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
· gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
· gândire procesuală și globală;
· capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
· de analiză şi formulare a concluziilor.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Experienţă specifică în:
- implementarea unui sistem de salarizare și evaluare a posturilor
- elaborarea actelor normative și modificărilor/ completărilor acestora;
- calcularea și prognozarea fondului de salarizare;
- implementarea sistemelor informaţionale ce ţin de managementul resurselor umane;
- cunoașterea regimului de gestiune a conflictelor de interese și de declarare a averii și intereselor personale.
Principalele atribuții funcţionale:
1. Participa la elaborarea actelor normative interne ce țin de managementul resurselor umane;
2. Coordonează procesul de întocmire a regulamentelor de activitate a subdiviziunilor;
3. Coordonează procesul de întocmire a fiselor de post pentru angajații BNM în conformitate cu actele normative interne;
4. Evaluează posturile din structura de state în conformitate cu metodologia aprobată;
5. Elaborează structura de state a BNM;
6. Participă la elaborarea strategiilor și politicilor de salarizare ale angajaților BNM;
7. Participa la calcularea și prognoza fondul de salarizare;
8. Duce evidența cheltuielilor privind retribuirea personalului BNM și raportează aferent acestora.
9. Întocmește rapoartele statistice aferente forței de muncă;
10. Prelucrează documentele personale ale salariaţilor;
11. Perfectează proiecte de ordine privind acordarea concediilor: de odihnă anuale, suplimentare, neplătite, de studii şi alte tipuri de ordine legate de concediile respective: rechemarea, prelungirea, suplinirea, sistarea suplinirii;
12. Perfectează graficul concediilor anuale al salariaţilor BNM şi supraveghează respectarea lui;
13. Verifică şi înregistrează cererile privind scutirile de impozit la sursa de venit la angajare, schimbările intervenite în domeniu pe parcursul anului de lucru;
14. Duce evidenţa certificatelor medicale, verificarea şi înregistrarea acestora;
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 13 decembrie 2022.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
1. Codul muncii al Republicii Moldova;
2. Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei;
3. Legea privind declararea averii şi a intereselor personale nr. 133 din 17.06.2016;
4. Legea salarizării nr. 847-XV din 14.02.2002.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
Alte anunturi de angajare
- Project Manager (NPSA-10) - UNDP Moldova/Digitalization in Support of the Ministry of Labour and Social Protection’s “Restart” Reform" - 15967
- UPDATE - termen limită - 29 ianuarie - Dreamups anunță tender pentru elaborarea și dezvoltarea funcționalităților platformei UpFactory
- National Consultant to conduct an impact assessment of the pilot/demonstration projects to increase energy affordability in residential and public buildings, targeting specifically the most vulnerable and affected groups of population
- Dreamups angajează: Videograf/Companie de producție video
- Policy Reform Component Manager for MA IMPLIC Project
- HelpAge Moldova angajează Ofițer Comunicare și Relații cu Publicul
- Head of Secretariat
- People in Need is hiring a MEAL (Monitoring, Evaluation) Assistant
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert/ă principal/ă în cadrul Grupului gestiunea numerarului
- Concurs pentru selectarea a 2 experți/experte/NGO/companie pentru organizarea a 2 traininguri cu fermierii din raionul Căușeni