Specialist în Tehnologii Informaționale și Comunicații (Relansat)



Solicitare de Expresii de Interes
(SERVICII DE CONSULTANȚĂ –CONSULTANT INDIVIDUAL LOCAL)

Republica Moldova
Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)
Nr. de Ref. a Proiectului: 
P161238
Denumirea Serviciilor: Specialist în Tehnologii Informaționale și Comunicații

 

         Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanțare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.

Proiectul constă din patru componente: (A) Înregistrarea primară a bunurilor imobile; (B) Evaluarea bunurilor imobile; (C) Consolidarea sistemului de administrare funciară; și (D) Consolidarea capacității și managementul de proiect.

O Unitate de implementare a proiectului (UIP) este înființată pentru a sprijini implementarea PÎEF. UIP pentru PÎEF este atribuită Agenției pentru Servicii Publice (ASP), cu scopul de a sprijini ASP și Departamentul Cadastru și Consiliul de Proiect  în implementarea zilnică a activităților PÎEF.

În acest scop, Agenția Servicii Publice, intenționează să selecteze și să contracteze un Specialist în Tehnologii Informaționale și Comunicații, care va va susține implementarea activităților TIC finanțate în baza Proiectului asigurând calitatea performanței generale a proiectului  și atingerea obiectivelor proiectului. Consultantul se va concentra în primul rând asupra coordonării activităților din cadrul Componentei C a Proiectului, însă va acorda suport și pentru activitățile TIC realizate în cadrul altor componente ale proiectului.

Consultantul va acorda suport la elaborarea Termenilor de Referință (TdR) și a Specificațiilor Tehnice (ST) pentru procurările din domeniul TIC, va monitoriza și evalua consultanții contractați în cadrul Proiectului care acordă asistență ASP (precum și altor actori implicați) în managementul contractelor semnate și va raporta asupra progresului și performanței acestora.

Consultantul va avea următoarele sarcini specifice:

  • În calitate de reprezentant al UIP, coordonează activitățile din domeniul TIC planificate a fi finanțate și efectuate în cadrul PÎEF;
  • Susținerea achizițiilor în domeniul TIC în cadrul proiectului prin oferirea suportului și coordonării generale în planificarea achizițiilor, elaborarea ToR și Specificațiilor Tehnice, acordarea de asistență ASP/UIP în timpul evaluării;
  • Monitorizarea implementării contractelor în domeniu TIC și raportarea asupra progresului și riscurilor potențiale, cu propunerea de acțiuni menite să îmbunătățească rezultatele;
  • Oferirea suportului la redactarea rapoartelor de progres ale proiectului și pregătirea rapoartelor specifice solicitate de Managerul UIP;
  • Susținerea elaborării strategiei și a planului de acțiuni privind TIC în cadrul Proiectului;
  • Coordonarea lucrului alor specialiști TIC angajați în cadrul Proiectului; Acordarea de suport în alte sarcini și responsabilități ale UIP, la necesitate sau la solicitarea Managerului UIP;

Agenția Servicii Publice invită consultanți eligibili de a prezenta interesul în prestarea serviciilor menționate. Consultanții interesați trebuie să prezinte informație care atestă calificarea de a îndeplini sarcinile atribuite și întrunesc următoarele cerințe minime de calificare:

Criterii de calificare

Obligatoriu

  1. Studii universitare în TIC, geo-informatică sau alt domeniu conex;
  2. 5 ani de experiență demonstrată în domeniul TIC;
  3. Experiență demonstrată în elaborarea sau implementarea de sistemelor informaționale;
  4. Fluent în română sau rusă, cunoașterea foarte bună al l. engleze (abilități de scriere și comunicare).

Pentru avantaj

  1. Certificate în domeniul managementului și administrării sistemelor de TIC;
  2. Experiență în proiecte finanțate de Banca Mondială sau alte organizații de dezvoltare;

      g)   Experiență în managementului contractelor TIC;

Contractul va fi semnat pentru o perioadă de un an (inițial cu o perioadă de probă de trei luni) cu posibilitatea extinderii termenului în baza unei performanțe satisfăcătoare, însă termenul contractului nu va depăși luna decembrie 2023.

Procedura de selectare al Consultanților se va petrece în conformitate cu Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru debitorii Proiectelor de Investiții (iulie 2016, revizuit noiembrie 2017).

Informația detaliată poate fi obținută accesând următorul link: http://asp.gov.md/ro/pief/procurari/anunturi  

Termenul limită de prezentare a documentelor este 13 aprilie 2022, ora  17:00 la următoarea adresă:
e-mail: pief.procurement@asp.gov.md
În atenția: Băgu Ion, Specialist în procurări
Agenția Servicii Publice, Departamentul Cadastru
MD-2005,Chișinău, Republica  Moldova,
str. Alexandr Pușkin 47, of.317
Tel: (+373 22) 881036

 

Articol adaugat de: Adrian Prozorovschi