Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Direcția dezvoltare produse de creditare și garantare
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Domeniile de activitate ale IP ODA sunt:
1) susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii;
2) asistență financiară și tehnică pentru întreprinderi;
3) emiterea garanțiilor financiare și de stat.
În cadrul structurii organizatorice IP ODA este creat Fondul de accelerare și dezvoltare a economiei. Misiunea Fondului dat este de a implementa politica de stat în susținerea dezvoltării sectorului întreprinderilor mici și mijlocii din Republica Moldova prin oferirea accesului la finanțare cu costuri reduse.
Scopul:
Analiza, dezvoltarea și elaborarea produselor de creditare și garantare, altor activități și operațiuni la necesitate/solicitare.
Sarcini de bază:
- Analizarea și sintetizarea programelor de stat existente şi a proiectelor din domeniile de activitate, în conformitate cu obiectivele stabilite;
- Dezvoltarea și elaborarea produselor de creditare și garantare, în conlucrarea cu subdiviziunile FACEM (Fondului pentru antreprenoriat și creștere economică a Moldovei) și FGC (Fondului de Garantare a Creditelor);
- Dezvoltarea și elaborarea programelor de stat şi a proiectelor din domeniile de activitate de comun cu autoritățile publice competente;
- Realizarea activităților de analiză și monitorizare a implementării programelor de stat, precum și a produselor de creditare și garantare în scop de evaluare a impactului și obiectivelor stabilite;
- Comunicarea și cooperarea cu entitățile financiare partenere, în limita competențelor atribuite.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: – Superioare universitare sau echivalente în domeniul economie, finanțe și bănci, managementul afacerilor.
Experiență profesională:
- Minim 8 ani experiență generală;
- Minim 4 an experiență demonstrată în domeniul financiar;
- Experiență aferentă operațiunilor financiare, monitorizare și evaluare, aspecte legale;
- Experiență de lucru în sectorul bancar și/sau micro-finanțare din Moldova;
- Experiență în domeniul de raportare în domeniul bancar și microfinanțare, constituie un avantaj;
- Experiență în elaborarea produselor financiare, constituie un avantaj;
- Experiență în risc managament în domeniul financiar-bancar constituie un avantaj.
Cunoştinţe:
a) Cunoașterea legislaţiei, inclusiv în domeniul financiar-bancar și fiscal;
b) Cunoştinţe operaţionale privind dezvoltarea economică antreprenorială, inclusiv accesul la finanţare;
d) Cunoştinţe excelente ale limbii române (scriere, comunicare verbală). Cunoașterea limbii engleze (nivel B2). Cunoașterea limbii ruse (constituie un avantaj);
d) Cunoștințe generale privind evidența contabilă financiară a întreprinderilor, constituie un avantaj;
e) Conoștințe în utilizarea suitei de aplicații Microsoft Office.
Abilități: comunicare; de lucrul individual și în echipă, în context național și internațional; flexibilitate în mediu multicultural și lingvistic; respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.
Regim de muncă al instituției:
40 ore/saptămână.
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Curriculum Vitae, cu stipularea studiilor obținute, experiența de lucru, cunoașterea limbilor și altă informație relevantă pentru a fi considerată;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- O persoană de referință pentru recomandări, cu indicarea telefoanelor de contact, relațiilor profesionale și a adreselor de e-mail.
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
29 martie 2024, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Abișoara, 38, et. 5, bir. 502
Date de contact: tel: 060067955
email: hr@oda.md
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail: hr@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Abișoara, 38, mun. Chișinău
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișină, .str. Abișoara, 38, et. 5, bir. 502.
Alte anunturi de angajare
- Mă Implic project, phase II is hiring a Consultant on Assessment of Financial Sustainability of Public Service Provision
- Junior expert for “Green Agenda for Georgia, Ukraine, Moldova, and Armenia” Project
- UCIPE angajează Specialist în aspecte de mediu
- UNWFP Moldova: Programme Policy Officer - SC8 based in Chisinau
- Asociația Femeilor din Energetică Moldova (WEM) anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante Asistent/Asistentă Administrativă
- USAID MISRA is looking for a Legal Consultant
- CNTM lansează concurs de selectare a unui expert/experte pentru elaborarea Raportului de monitorizare a implementării Programului Național de Tineret 2023-2026
- Investigator Analyst
- Centrul de Plasament al Copilului Regina Pacis angajează educator
- Helvetas angajează Enumerator de Teren