Livrarea, montarea și PIF a centralelor electrice fotovoltaice în localitățile Bașcalia și Nișcani
Global Business Acces SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor și serviciilor în cadrul Programului „Comunități reziliente prin abilitarea femeilor” etapa a II-a, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Guvernul Suediei și Guvernul Norvegiei.
- Denumirea autorității contractante: Global Business Acces SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
- Obiectul achiziției:
1. ”Lot 1 - Proiectarea, construcția și punerea în funcțiune a 4 centrale electrice fotovoltaice în localitatea Bașcalia, raion Basarabeasca”,
2. ”Lot 2 - Proiectarea, construcția și punerea în funcțiune a 2 centrale electrice fotovoltaice în localitatea Nișcani, raion Călărași”.
Oferta de preț va fi depusă pentru realizarea ambelor loturi, ofertanții NU POT opta pentru depunerea ofertelor pentru un singur lot!
TERMEN DE REALIZARE:
Maxim 90 zile calendaristice din data semnării contractului de livrare de bunuri și prestări de servicii, după cum urmează:
- Proiectarea sistemului fotovoltaic, aprobarea, coordonarea și verificarea proiectului - max. 30 zile calendaristice din momentul semnării contractului de prestări servicii;
- Livrarea și instalarea sistemului fotovoltaic - max. 30 zile calendaristice din momentul aprobării proiectului tehnic;
- Darea în exploatare a sistemului fotovoltaic - max. 30 zile calendaristice din data inisării lucrărilor de instalație.
- Locația livrării bunurilor și serviciilor: LOT 1: sat Bașcalia, raion Basarabeasca; LOT 2: sat Nișcani, raion Călărași
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL
- Modalități de plată: prin transfer în baza contractului/facturii fiscale
- Termene de garanție: conform caietelor de sarcini.
- Criteriul de evaluare: Reputația ofertanților, corespunderea calității bunului ofertat și cel mai mic preț.
*IMPORTANT! Unul dintre criteriile de selecție care urmează a fi aplicat în procesul de analiză a corespunderii ofertelor, îl va reprezenta evaluarea performanței trecute a companiei în relația cu alți clienți, în special în cadrul proiectelor de asistență financiară externă, urmând a fi analizate următoarele aspecte:
- compania să nu fie, în momentul depunerii ofertei, sau în perioade anterioare depunerii prezentei oferte, implicată în procese de livrare de bunuri și servicii în care să se ateste performanța slabă a serviciilor prestate sau calitatea necorespunzătoare a bunurilor, nerespectarea contractelor sau a termenelor de livrare/execuție;
- să nu existe recenzii sau informații din partea PNUD Moldova care să sugereze o performanță slabă în implementarea proiectelor anterioare, sau practicarea unor prețuri semnificativ mai mici în comparație cu ofertele de pe piață în momentul depunerii ofertelor, urmate ulterior de solicitări de majorare a acestora pe parcursul perioadei de derulare a contractului de livrare a bunurilor și/sau serviciilor.
- Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
- Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETULUI DE SARCINI LOT 1 și a CAIETULUI DE SARCINI LOT 2
- Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Documentele din dosarul ofertei de preț confirmată prin aplicarea semnăturii electronice, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), cu completarea: Formularului ofertei, Specificaţiilor tehnice, Specificaţiilor de preț Lot 1 și Specificațiilor de preț Lot 2 pentru proiectele scoase la licitație;
- Extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin semnătura electronică
- Certificat privind lipsa datoriilor sau Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Lista principalelor 3 contracte sau Procese verbale de recepție finală de livrare a bunurilor și serviciilor din aceeași categorie finalizate , confirmate prin aplicarea semnăturii electronice);
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunului ofertate: panouri fotovoltaice, invertor, acumulatori;
- Declarație privind deținerea laboratoarelor proprii sau a contractelor cu astfel de laboratoare, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Lista tuturor subcontractanților care vor fi implicați în proiect, inclusiv o mică descriere despre aceștia (după caz), confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc. (Opțional);
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-125-786, E-mail: rescom@finantari.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Panfilii Alexandru
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 04.09.2025, ora 16.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: rescom@finantari.md,indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru CEF Bascalia și Niscani_Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru CEF Bascalia și Niscani_AgropromUnited SRL”
- Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei sau semnate electronic.
- Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
- Termenul de valabilitate a ofertei: min. 30 zile.
Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!