Cerere de cotații cu privire la procurarea echipamentului tehnic pentru implementarea proiectului
CERERE DE COTAȚII
cu privire la procurarea echipamentului tehnic pentru implementarea proiectului „Abilitarea Femeilor prin Servicii de Răspuns la Violența în Bază de Gen”
AO „Gender-Centru” a obținut de la Banca Mondială un grant pentru finanțarea Proiectului „Abilitarea Femeilor prin Servicii de Răspuns la Violența în Bază de Gen” (WEGS), aprobat prin Acordul nr. TC0C8205 din 29 mai 2025, și intenționează să utilizeze o parte din aceste fonduri pentru procurarea echipamentului ethnic pentru oficiul asociației.
Achiziția se realizează utilizând procedura Cerere de cotații (RFQ) în conformitate cu prevederile din Regulamentul privind achizițiile pentru împrumuturile de investiții ale Împrumutatului, datat septembrie 2023.
Scopul achiziției este procurarea echipamentului tehnic necesar pentru oficiul asociației, inclusiv laptopuri, unități PC, imprimante laser și aparate de aer condiționat. Prestatorul va asigura livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor la locația specificată de Beneficiar.
Cod referință achiziție: MD-AGC-501011-GO-RFQ
- În acest context, vă invităm să ne transmiteți oferta Dvs. de preț pentru livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor la locul de destinație menționat la punctul 6(i) de mai jos, inclusiv costurile privind livrarea și serviciile asociate livrării, după cum urmează:
Nr. crt. |
Descriere |
UM |
Cantitate |
1 |
Laptop |
Buc |
2 |
2 |
Mouse |
Buc |
2 |
3 |
All-in-one PC |
Buc |
1 |
4 |
Imprimantă laser |
Buc |
1 |
5 |
Aparat de aer condiționat |
Buc |
1 |
6 |
Instalare aparat de aer condiționat |
Buc |
1 |
Informații cu privire la specificațiile tehnice și alte cerințe ale bunului menționat mai sus sunt incluse in Anexa nr.4.
- Oferta Dvs. trebuie să cuprindă cotația de preț pentru furnizarea, instalarea și punerea în funcțiune a produsului, în cantitatea specificată, inclusiv a serviciilor asociate, conform tabelului de mai sus. Prețul evaluat al ofertei va fi prețul total al furnizării produsului și a serviciilor asociate, fără TVA, iar contractul va fi acordat ofertantului care oferă cel mai scăzut preţ total evaluat.
NOTĂ: Oferta financiară trebuie să fie transmisă cu TVA 0%, având în vedere că Asociația „Gender-Centru” beneficiază de scutire de TVA conform reglementărilor fiscale aplicabile.
- Oferta Dvs., în formatul solicitat anexat, va fi trimisă pe email la următoarea adresă:
elenaratoi05@gmail.com
Elena Rațoi,
Asistentă de procurări
Ref: Echipament tehnic
Oferta dumneavoastră trebuie să conţină:
- Anexa nr.1 - Formularul de Contract de furnizare semnat şi ştampilat pentru acceptarea formatului și a clauzelor contractuale;
- Anexa nr. 2 - Fraudă și Corupție, semnat și ștampilat privind luarea la cunoștință;
- Anexa nr. 3- Formularul de ofertă, semnat și stampilat;
- Anexa nr. 4 – Formularul Termenii şi condiţiile de livrare și plată, cu prețuri cotate, semnat și stampilat în conformitate cu prevederile punctului 6 din Cererea de cotații;
- Anexa nr.5 – Declaraţie pe propria răspundere semnată (document care atestă calificarea ofertantului);
- Anexa nr. 6 - Împuternicire scrisă pentru semnatarul documentelor ofertei;
- Documentele solicitate la punctul 4 de mai jos.
- Oferta dumneavoastră, elaborată în limba română, va fi însoţită și de următoarele documente:
- Copie după Certificatul de înregistrare sau a Extrasului din Registrul de Stat
- Termenul limită de primire a ofertei Dvs. la adresa indicată la punctul 3 de mai sus este:
20 august 2025.
- Oferta Dvs. va fi transmisă ţinând cont de următoarele instrucţiuni şi în concordanţă cu Termenii şi Condiţiile de livrare și plată din Anexa nr. 4, precum și cu clauzele formularului de Contract (Anexa nr. 1).
Vă rugăm să completați și să semnați formularul Termenii și condițiile de livrare și plată, în conformitate cu instrucțiunile indicate în acesta. Formularul Termenii și condițiile de livrare și plată va deveni parte integrantă a Contractului pe care Cumpărătorul îl va trimite spre semnare Ofertantului selectat.
Forma contractului care va fi încheiat cu Ofertantul care va fi declarat câştigător este prezentată în Anexa nr. 1.
- PREȚURI: Prețurile vor fie exprimate în MDL/lei și fără TVA reprezentând costul total pentru livrarea produsului și serviciilor asociate livrării produsului la locul final de destinație.
Locul final de destinație pentru furnizarea pachetului (respectiv livrarea produsului și pentru furnizarea serviciilor asociate) este după cum urmează:
Sediul AO „Gender-Centru”, str. Grigore Alexandrescu nr. 13, parter, Chișinău, Republica Moldova
- EVALUAREA ŞI ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Ofertele stabilite a fi substanțial conforme cu cerințele din specificațiilor tehnice solicitate conform punctului 12 din Anexa nr. 4 Termenii şi Condiţiile de livrare și plată, precum și cu celelalte cerințe menționate în această anexă, vor fi evaluate prin compararea prețurilor ofertate în conformitate cu paragraful 2 de mai sus. Ofertantul câștigător va semna un Contract conform formularului atașat al contractului și termenilor și condițiilor de furnizare.
În evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina pentru fiecare ofertă prețul evaluat prin ajustarea ofertei de preț prin efectuarea oricărei corecții cu privire la erorile aritmetice după cum urmează:
- în cazul în care există o discrepanță între valorile exprimate în cifre și în cuvinte, va prevala înțelesul valorilor exprimate în cuvinte;
- în cazul în care există o neconcordanță între prețul unitar și prețul total al produsului respectiv, rezultat din înmulțirea prețului unitar cu cantitatea, prețul unitar ofertat va avea prioritate;
- în cazul în care un Ofertant refuză să accepte corectarea prețului ofertat, oferta sa va fi respinsă.
- VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dvs. trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de treizeci (30) de zile calendaristice de la termenul limită de primire a ofertelor menționată la punctul 5 al prezentei Cereri de cotații.
- Oricând înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, Cumpărătorul poate modifica Cererea de cotații prin emiterea de acte adiționale. Orice act adițional emis va fi parte integrantă din Cererea de cotații și va fi comunicat în scris tuturor Ofertanților care au solicitat și obținut prezenta documentație de licitație direct de la Cumpărător.
- Ofertantul va suporta toate costurile asociate pregătirii și transmiterii ofertei sale, iar Cumpărătorul nu va fi responsabil pentru aceste costuri, indiferent de derularea și rezultatul prezentei proceduri de achiziție.
- Informații suplimentare pot fi obținute de la:
elenaratoi05@gmail.com
Elena Rațoi,
Asistentă de procurări
- Inspecție și audit
Furnizorul va îndeplini toate instrucţiunile Cumpărătorului care respectă legislația aferentă în vigoare.
Furnizorul va permite şi va impune subcontractorilor săi (dacă este cazul) ca Banca Mondială şi/sau persoane angajate de Bancă să inspecteze birourile furnizorului şi toate conturile şi înregistrările în legătură cu derularea Contractului şi depunerea ofertei şi să asigure auditarea acestora de către auditorii numiţi de către Bancă, în cazul în care Banca solicită astfel. Se atrage atenţia Furnizorului şi subcontractorilor săi asupra Clauzei 6 Frauda şi Corupţie din Formularul de Contract, prin care se prevede că acţiunile care au ca scop neîndeplinirea acestor obligaţii constituie o practică interzisă care poate determina anularea contractului (şi de asemenea determinarea ineligibilităţii conform procedurilor de sancţionare aplicabile).
- Vă rugăm să ne confirmați prin e-mail primirea acestei invitații și dacă veți transmite sau nu cotații de preț.
- Atragem atenția Ofertanților asupra prevederilor Secțiunii III, paragrafele 3.14 şi 3.15 din Regulamentul privind achizițiile pentru împrumuturile de investiții ale Împrumutatului (“World Bank Procurement Regulations for IPF Borrowers”), datat septembrie 2023, care stabilesc politicile Băncii Mondiale referitoare la conflictul de interese.
Cu stimă,
Directoare de Proiect,
Mariana Buruiană
Anexele următoare fac parte integrantă din prezenta Cerere de cotații:
Anexa nr.1: Formularul de Contract
Anexa 2: Fraudă și Corupție
Anexa 3: Formular de ofertă
Anexa 4: Termenii şi condiţiile de livrare și plată (includ specificațiile tehnice)
Anexa 5: Declaraţie pe propria răspundere
Anexa 6: Împuternicire scrisă pentru semnatarul documentelor ofertei