Anunț de participare simplificat pentru achiziționarea de valoare mică privind achiziționarea lucrărilor de conectarea la sistemul de canalizare a obiectelor social culturale din comuna Zăbriceni raionul Edineț
ANUNŢ DE PARTICIPARE SIMPLIFICAT PENTRU ACHIZIŢIA DE VALOARE MICĂ
privind achiziționarea lucrărilor de conectarea la sistemul de canalizare a obiectelor social culturale din comuna Zăbriceni, raionul Edineț prin achiziţie publică de valoare mică.
-
Denumirea autorității contractante: AO ”MOSTENITORII”
-
IDNO: 1014620003029
-
Adresa: mun.Bălți, str Konev 34/44
-
Numărul de telefon/fax: 0 798 48 077
-
Adresa de e-mail şi pagina web oficială autorității contractante: mostenitorii@gmail.com
-
Pentru mai multe detalii despre condițiile de participare sau specificațiile tehnice, vă rugăm să ne contactați si la numărul de telefon +373 69078427 sau prin email la gheorgheccn@gmail.com.
-
Beneficiarul lucrărilor: Primăria Zăbriceni, r. Edineț
-
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind executarea următoarelor lucrări:
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimată |
Lotul 1 |
||||||
1. |
45200000-9 |
Conectarea la sistemul de canalizare a obiectelor social culturale din comuna Zăbriceni, raionul Edineț |
buc |
1 |
Conform, Caietul de sarcini |
|
Valoarea estimativă totală fără TVA |
|
9. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): Pentru un singur lot;
10. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Executarea lucrărilor se vor efectua_în termen de 1 lună (august 2025)
11. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025 .
12. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora şi a criteriilor de selecţie/de preselecţie; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerinţelor eventual impuse; se menţionează informaţiile solicitate (documentaţie):
Nr. d/o |
Descrierea criteriului/cerinței |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivelul minim/ |
1. |
Oferta financiară |
Ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului. Confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. |
Obligatoriu |
2. |
Oferta tehnică |
Formularele F.3, 5, 7, semnate electronic. |
Obligatoriu |
3. |
Cererea de participare |
Cerere de participare conform Anexei nr. 7 din Documentația standard, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115/2021, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice |
Obligatoriu |
4. |
Declarație privind valabilitatea ofertei |
Declarație privind valabilitatea ofertei conform Anexei nr. 8 din Documentația standard, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115/2021, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice |
Obligatoriu |
5. |
Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice |
Certificat / decizie de înregistrare a întreprinderii / extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic |
Obligatoriu |
1. 2. 3. 4. 5. 6. |
Declarație privind experiența similară |
Declarație privind experiența similară, conform Anexei nr. 12 din Documentația standard, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115/2021, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice |
Obligatoriu |
7. |
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate |
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, conform Anexei nr.13 din Documentația standard, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115/2021, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice |
Obligatoriu |
8. |
Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului |
Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului, conform Anexei nr. 14 din Documentația standard, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115/2021, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice |
Obligatoriu |
9. |
Declarație privind personalul de specialitate şi/sau a experţilor propus/propuşi pentru implementarea contractului |
Declarație privind personalul de specialitate şi/sau a experţilor propus/propuşi pentru implementarea contractului, conform Anexei nr. 15 din Documentația standard, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 115/2021, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice |
Obligatoriu |
10. |
Certificat de atestare tehnico-profesională a responsabilului tehnic |
Copie. Confirmată prin semnatură electronică. |
Obligatoriu |
11. |
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani conform modelului aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.145 din 24 noiembrie 2020). |
Ofertantul desemnat câștigător va prezenta în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică |
Obligatoriu |
13. Ofertele se prezintă în valuta: MDL, TVA 0 (zero) cu drept de deducere
14. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
Nr. d/o |
Denumirea factorului de evaluare |
Ponderea% |
1. |
Prețul ofertei |
70 |
2. |
Termenul de execuție a lucrărilor |
30 |
-
Perioada derulării procedurii va fi următoarea:
-
din 22.07.2025- pînă la 07.2025 ora 10-00 (perioada- clarificărilor)
-
din 26.07.2025 ora 10-00 – pînă la 29.07.2025 ora 10-00 (perioada pregătirii ofertelor)
-
Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
-
până la: 29 iulie 2025, ora 10-00
-
Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:
e-mail. mostenitorii@gmail.com , în format pdf, sub forma unui fișier continu, cu titlul mesajului “Achiziții lucrări de conectare canalizare Zăbriceni”,
-
Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 de zile.
Ofertele întîrziate vor fi respinse.
-
Persoanele autorizate pot să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor.
-
Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română.
-
Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene:
-
Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 22.07.2025
-
În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
Accepta |
sistemul de comenzi electronice |
Nu |
facturarea electronică |
Accepta |
plățile electronice |
Accepta |