Rezultate Campania „De la Mame pentru Mame” la cea de-a cincea ediție



târg копия

În perioada 1-24 decembrie, pentru al cincilea an consecutiv, Misiunea Socială Diaconia a Mitropoliei Basarabiei a desfășurat campania „De la Mame pentru Mame”. Acțiunile organizate au reușit să adune, până în acest moment, o sumă de peste 47 mii de lei și peste 400 kg de donații materiale. Toate resursele acumulate vor merge în susținerea mamelor solitare și familiile în situații de criză susținute pe parcursul anului în cadrul programului „În brațele mamei”.

 Mihaela Belei, coordonatorul programului „În brațele mamei”: În numele tuturor persoanelor susținute de către programul „În brațele mamei”, le mulțumesc tuturor pentru implicare. Numai datorită oamenilor cu suflet mare reușim ca mamele pe care le susținem să-și crească copilașii aproape. Donațiile se trasformă într-un loc cald și sigur pentru mamă și copil.

 Cristina, mamă asistată în cadrul Centrului Maternal „În brațele mamei”: Aici am găsit grija pe care nici mama mea nu mi-a oferit-o. Am învățat să fiu mamă, gospodină și cum se îngrijește un copil. Fiica mea e tot ce am eu mai scump în lumea asta și mulțumesc echipei Centrului Maternal că mi-a dat șansa să păstrez copilul aproape.

 Pentru prima dată în cadrul campaniei au fost organizate ateliere de creare a jucăriilor de brad cu angajații din companii. Indigo, Oriflame, Raiffeisen Leasing, Promo Lex au primit voluntarii în oficiul lor și, preț de o oră, au confecționat jucării de brad și astfel au contribuit la fondul campaniei cu o sumă totală de 10 mii de lei.

 

Evenimentul din 12 decembrie, cu același nume ca și al campaniei, a adunat peste 100 de participanți care au confecționat jucării de brad. Toate jucăriilor au fost vândute timp de patru zile, în cadrul unor târguri de Crăciun din capitală. Astfel, cine procura o jucărie avea ocazia să fie autorul unei bucurii duble- procura un cadou pentru cineva drag, dar făcea și un copil mai fericit.

 În cadrul Campaniei „De la Mame pentru mame” 2015, în urma organizării evenimentului și licitației de caritate au fost obținuți 22.200 de lei. În urma vânzării jucăriilor am adunat o sumă de 11 300 de lei, iar donațiile din partea companiilor comerciale sunt în curs de procesare.

 La fel, peste 400 kg de haine donate își vor găsi un noi stăpân în anul 2016.

 Resursele acumulate în cadrul campaniei de Crăciun „De la Mame pentru Mame” a adunat fonduri pentru asistarea familiilor și a cuplurilor mamă- copil în situații de criză asistate în cadrul programului „În Brațele Mamei” pe parcursul anului ce urmează.

 Misiunea Socială Diaconia îndeamnă oamenii de bună de credință să susțină programele de ajutorare a familiilor în situații de criză și a mamelor solitare dezvoltate de către organizație.

 Cei care vor să sprijine în continuare programul, pot aduce hăinuțe, jucării și alte lucruri la depozitul de bunuri „Aproape de Aproapele” de unde aprovizionăm familiile cu lucruri cărora le dăm o a doua viață în mâinile celor care au nevoie de ele.

 La fel, cei care își doresc să sprijine campania, o pot face printr-o donație online: aici sau prin intermediul terminalelor de plată, secțiunea Alte servicii/ Misiunea Socială Diaconia/ În brațele mamei.

 Cu implicarea fiecăruia dintre noi, prin gesturi de solidaritate, putem oferi fiecărui copil șansa de a crește în brațele mamei sale.

 Mulțumiri partenerilor: Fundația Felicia, Unica Sport, molDeco, Buburuza Mela, Summit Events, Specchiasol, Azur, Casa Cristea, Edu Joc, Green Hills, Oriflame, Hendrix, Eclair Decor&Style, Foto-Com, Image Studio.

Partener media general online: Mama.md

Parteneri Media: Timpul, ea.md, Ziarul Național, Forum, Ziarul de Gardă, Odoraș, Radio Chișinău, Ask a Mom, iTicket.

 

 

Persoană de contact:

Ludmila Popescu

Responsabil PR&Comunicare

Tel: (+373 22) 46 32 28

Mob. : (+ 373) 68 08 98 65

Email: ludmila.diaconia@gmail.com

Site: www.diaconia.md