CJI angajează un coordonator / o coordonatoare de programe pentru administrarea proiectelor curente
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), organizație neguvernamentală care sprijină jurnaliștii și organizațiile mass-media din R. Moldova, angajează un coordonator / o coordonatoare de programe pentru administrarea proiectelor curente.
Atribuții și responsabilități:
- Coordonarea activităților din cadrul proiectelor implementate de CJI;
- Planificarea, realizarea instruirilor;
- Evaluarea activităților realizate;
- Mediatizarea activităților de proiect prin intermediul comunicatelor și a rețelelor sociale;
- Scrierea rapoartelor periodice pe activitățile desfășurate, inclusiv în limba engleză;
- Colaborarea cu ceilalți angajați ai CJI la implementarea diverselor proiecte.
Criterii de selecţie:
- Studii superioare;
- Experiență în coordonarea proiectelor/activităților (pregătire-organizare-evaluare);
- Abilități excelente de scriere și redactare a materialelor;
- Cunoașterea calculatorului și a programelor de bază;
- Abilități excelente de comunicare în limba română, engleză şi rusă.
Persoanele interesate vor trimite până pe 16 februarie 2022, ora 18:00, un Curriculum Vitae, o scrisoare de intenție și trei contacte de referință la adresa electronică: igrejdeanu@ijc.md.
Persoana de contact: Ina Grejdeanu, Directoare Dezvoltare Strategică.
Doar persoanele preselectate vor fi contactate pentru interviu.
În procesul de recrutare, CJI nu discriminează direct sau indirect candidatul/candidata pe criterii de sex, vârstă, apartenență națională, rasă, etnie, religie, viziuni politice, orientare sexuală, origine/statut social, etc. Se va ține cont doar de competențele profesionale ale candidatului/candidatei. CJI oferă șanse egale de angajare tuturor, toate dosarele fiind analizate obiectiv și cu asigurarea deplinei confidențialități.
Alte anunturi de angajare
- Specialist în comunicare și relații cu publicul
- Construction Project Manager- Moldova
- WeWorld is looking for a Project Assistant (W/M)
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal al Direcției Fintech
- HelpAge Moldova selectează un consultant / o consultantă sau o companie pentru prestarea serviciilor de evaluare a domeniilor specifice unei comunități prietenoase vârstei în 15 localități
- Specialist(ă) în publicitate și vânzări
- International Consultant to provide training, guidance, and technical expertise in the creation of institutional and financial mechanisms to ensure the sustainability of cultural events in Cahul and Ungheni municipalities
- Extended deadline: People in Need angajează un asistent MEAL (monitorizare, evaluare) Balti/ Comrat/ Chisinau
- Fundraiser A.O. ''CONCORDIA. Proiecte Sociale''
- Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) solicită oferte pentru servicii de cazare, alimentare și sală de training