Invitație de participare la procedura de achiziție - Campanie de promovare a produselor Original Sheep



AO

AO ”Cimișlienii de pretutindeni”  invită companiile specializate să participe la cererea ofertelor privind achiziționarea serviciilor Campanie de promovare a produselor Original Sheep, în cadrul Acordului de Grant nr. 05 din 13.12.2024  în cadrul proiectului PNUD ”Piețe Reziliente și Incluzive în Moldova” (PRIM)  este implementat cu susținerea Guvernului Elveției.

  • Informații generale:
    • Denumirea organizației: AO ”Cimișlienii de pretutindeni”  
  • Adresa: adresa: or. Cimișlia, str. Ștefan cel Mare, 14
  • Numărul de telefon: 079191177

 

  • Dosarul de aplicare va conține:

Oferta financiară - Care va conține descrierea detaliată a serviciilor, cantitatea, prețul și suma la TVA cota 0.

Oferta tehnică  care va include 

  • Scrisoare de intenție (date despre companie, descrierea experienței în domeniu, și descrierea procesului de livrare a serviciului)
  • CV-urile persoanelor responsabile;
  • Portofoliu cu experiențe anterioare de prestare a serviciilor similare;

 

  • Cerințe de eligibilitate:
      • Entitate juridică oficial înregistrată (sau un grup de entități juridice) cu capacitatea deplină de a acționa.
      • Experiență dovedită în domeniul publicității online. 
      • Experiență de lucru anterioară dovedită cu organizații internaționale, în special cu Agențiile ONU, va fi considerată un avantaj.
      • Acceptarea deplină a Termenilor și Condițiilor Generale ale Contractului.
  • Context: 

În cadrul Programului de Granturi Elveția-PNUD/PRIM, Asociația Obștească ”Cimișlienii de Pretutindeni” a fost aleasă pentru a impulsiona proiecte inovatoare de tehnologizare și dezvoltare în cadrul Clusterului Ovi-Caprin Cimișlia-Basarabeasca. Această inițiativă are ca scop principal susținerea creșterii și expansiunii membrilor clusterului.

Un exemplu concret al acestei misiuni este sprijinul acordat antreprenorului SRL ”G.M-COM”, deținătorul mărcii Original Sheep, sub conducerea lui Gheorghe Guzun. Accentul se pune pe furnizarea serviciilor de promovare online, cu scopul de a extinde prezența și recunoașterea brandului.

Proiectul prevede lansarea unei campanii de marketing online cu o durată de până la șase luni. Obiectivul acestei campanii este de a consolida poziția brandului Original Sheep în mediul digital, în special pe rețelele sociale, și de a familiariza publicul feminin din Chișinău cu produsele de calitate superioară ale fabricii. Focusul va fi pe promovarea brandului ca unul dintre cei mai dedicați producători de brânzeturi din lapte de oaie, autentic moldovenești, subliniind angajamentul lor față de calitate și tradiție.

  • Sarcina de lucru: 

Pentru a facilita procesul de oferire a serviciilor de promovare, contractantul se va antrena in: 

  • Crearea unui concept de promovare pe baza unui brief scris de către beneficiarul final; 
  • Producția materialelor publicitare (text, vizual); 
  • Selecția poze/video care vor fi folosite în campanie; 
  • Plasarea și setarea reclamelor pe social media (instagram și facebook);
  • Plasare a 50 de unități de conținut per fiecare canal de promovare (1 unitate de conținut = imagine + text + link, sau video+text);
  • Monitorizarea ad-urilor și ajustarea campaniei pentru performanță maximă; 
  • Rapoarte detaliate privind performanța campaniei. 
  • Organizarea a 5 sesiuni lunare de planificare/consultanță/raportare. 
  • Livabile:
      •  Strategia unei campanii de promovare cu target feminin 
      •  Creare de conținut pentru campania de publicitate (50 de unitati) 
      •  Plasarea campaniei de promovare 
      •  Raport final pe rezultatul campaniei
  • Agenda activităților: 
      • Aprilie: Inițiere și Planificare (Tranșa 1) 
      • Întâlnire inițială cu beneficiarul și dezvoltarea conceptului de promovare.
      • Crearea campaniei și planificarea sesiunii de fotografie și videografie.
      • Mai: Crearea Conținutului
      • Producția materialelor publicitare și ședințe foto și video.
      • Săptămâna 3-4: Selecția și editarea conținutului pentru campanie.
      • Iunie: Implementarea și Monitorizarea Inițială (Tranșa 2) 
      • Plasarea și setarea reclamelor pe social media.
      • Monitorizarea inițială a campaniei și prima sesiune de raportare.
      • Iulie - August: Execuție și Monitorizare Continuă
      • Plasarea continuă a conținutului; sesiuni lunare de planificare și raportare.
      • Monitorizarea și ajustarea campaniei; ultima sesiune de planificare și pregătirea raportului final.
      • Septembrie: Încheiere și Raportare (Tranșa 3) 
      • Analiza finală a campaniei și pregătirea raportului final.
      • Prezentarea raportului final și întâlnirea de încheiere cu beneficiarul.
  • Durata activităților: 

Se preconizează că proiectul va începe în Aprilie 2024 și se va încheia la sfârșitul lunii Septembrie 2024, conform calendarului indicativ prezentat în tabelul de mai sus.

  • Evaluarea performanței: 

Performanțele Contractorului vor fi evaluate în funcție de criterii precum: punctualitatea, responsabilitatea, inițiativa, comunicarea, acuratețea și calitatea serviciului și a produselor livrate.

  • Detaliile plăților: 

Plata va fi efectuată în trei tranșe, la depunerea și aprobarea etapelor corespunzătoare, certificate de personalul desemnat de Asociația Obștească ”Cimișlienii de Pretutindeni” că activitățile au fost efectuate în mod satisfăcător.

 

Dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 07.03.2024 ora 18.00 la adresa de e-mail bastinasi.cimislia@gmail.com  cu mențiunea Oferta Campanie de promovare,

Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. 

Articol adaugat de: Anastasia Rusu
Alte articole de la acest autor: