Termen Extins | Cerere de oferte a prețurilor pentru achiziționarea articolelor de papetărie și rechizite de birou



COP 9 din 11.03.2022

Asociația Promo-LEX solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și rechizite de birou.

Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prețuri pentru articole de papetărie și rechizite de birou. În rezultat, Asociația Promo-LEX va selecta și contracta compania/companiile care vor oferi cel mai bun raport preț/calitate, condiții de livrare și achitare.

Durata contractului – 12 luni

Companiile interesate trebuie să prezinte Ofertele de Prețuri conform criteriilor de mai jos.

  1. Prețurile pentru unități, după cum urmează :
Denumire articol Preț minim per articol, MDL Preț maxim per articol, MDL
TVA 0% TVA 20% TVA 0% TVA 20%
Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2) Exemplu : 50 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) Exemplu : 60 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) Exemplu : 80 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) Exemplu : 96 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului)
Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2)        
Hârtie A3 (calitate superioară, 80 g/m2)        
Hârtie flipchart, perforată (64×90 cm, 80 g/m2)        
Folii de protecție A4/50 mkm        
Folii de protecție A4/80 mkm        
Index- separator color A4        
Carnet A4 cu spirală (80 foi)        
Carnet A5 cu spirală (80 foi)        
Agenda datată A5        
Cub notițe autoadezive        
Mapă biblioraft (7 cm)        
Mapă biblioraft (5 cm)        
Pix cu gel        
Marker color        
Clipsuri (diferite dimensiuni)        
Clame (diferite dimensiuni)        
Capsator (24/6, până la 20 foi)        
         
Condiții de achitare și livrare
Livrarea gratuită a  mărfii Da / Nu (dacă Nu, indicați costurile de livrare)
Termenul de livrare Indicați termenul minim și termenul maxim de livrare
Achitare post-livrare Da (indicați termenul de achitare) / Nu
Reduceri Da (indicați %) / Nu

2. Lista completă sau Catalogul (preferabil on-line) produselor disponibile, cu prețurile indicate în MDL. Specificați mărcile, brand-urile, furnizorii de rechizite de birou și papetărie cu care colaborați.

Oferta trebuie să includă atât prețul cu TVA, precum şi prețul la cota TVA 0% (condiție obligatorie). Asociația Promo-LEX va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.

Oferta mai trebuie să includă:

  • Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
  • Datele de contact ale companiei;
  • Persoana de contact;
  • Rechizitele bancare ale companiei;
  • Semnătura persoanei autorizate.

Alte cerințe:

În cazul în care produsele propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.

Data limită de prezentare a ofertelor este 27 martie 2022, ora locală 18:00.

Dosarul de aplicare trebuie expediat prin e-mail la adresa tender@promolex.md cu mențiunea „Ofertă comercială pentru articole de papetărie și rechizite de birou”.

Criterii de evaluare a ofertelor:

  • Experiența ofertantului (companiei): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
  • Preț competitiv, inclusiv respectarea raportului preț-calitate;
  • Condiții de livrare și achitare.

 Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate.

Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare, contactați:

Marina Bejenari, Asistentă de Program,
GSM: 068008319, e-mail: marina.bejenari@promolex.md