Știri sociale
- Detalii
A fost lansat Centrul de suport care vă oferă orice informație despre serviciile alternative de îngrijire a copiilor
Părinții, îngrijitorii/îngrijitoarele și toți cei interesați de serviciile alternative de îngrijire a copiilor au acum la dispoziție o resursă esențială. A fost lansat Centrul de Suport (Help Desk) — o platformă unică de informare care oferă răspunsuri clare la toate întrebările legate de serviciile alternative de îngrijirea copiilor.
Noul Centru de Suport este un punct de legătură între prestatori și experți, oferă un sprijin transparent și facilitează procesul de înregistrare și organizare a acestor servicii.
Cum funcționează Centrul de Suport (Help Desk)?
- Linia Verde: +373 61 112 240, disponibilă de luni până vineri, între orele 9:00-18:00.
- Adresă de email: Puteți expedia întrebările Dvs. la adresa electronică serviciialternative@social.gov.md pentru a primi un răspuns în format scris.
Ce puteți afla la celălalt capăt al firului?
- Răspunsuri la întrebări legate de cerințele legale și administrative;
- Lista documentelor necesare pentru înregistrarea unei creșe de tip familial;
- Ce standarde există pentru a deschide o creșă de tip familial;
- Orice întrebări legate de toate serviciile alternative de îngrijirea copiilor;
- Alte informații pentru îngrijitorii/îngrijitoarele creșelor de tip familial, dar și părinți.
Centrul de Suport (Help Desk) a fost creat prin intermediul proiectului „Creșterea rezilienței și excelenței femeilor prin oportunități de angajare incluzive și prietenoase familiei” finanțat de Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA) și implementat de UN Women și UNFPA în Moldova, în parteneriat cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale al Republicii Moldova și Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md