CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Abonamente
    • Bannere Publicitare
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Știri
  3. Știri sociale
  4. CRJM a elaborat un set de materiale informative dedicate explicării mecanismului 2% și campaniei de informare 2%
SC. Summit Events


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Știri sociale

Detalii
23/03/2018

CRJM a elaborat un set de materiale informative dedicate explicării mecanismului 2% și campaniei de informare 2%

CRJM a elaborat un set de materiale informative privind explicarea și promovarea mecanismul 2%. Setul cuprinde un ghid practic dedicat campaniei de informare 2%, un infografic care descrie succint etapele campaniei de informare și un poster menit să explice cum se completează declarația, în mod corect, de către persoane fizice.

Materialele dedicate promovării mecanismului 2% au apărut ca un răspuns la necesitatea imperioasă, exprimată de organizațiile societății civile, de a înțelege ce înseamnă o campanie de comunicare 2%, cum trebuie realizată o campanie de informare și ce metode și instrumente pot fi aplicate de către organizații pentru a obține un cost rezonabil al campaniei 2%, dar și un număr rațional de susținători.

Îndrumarul ilustrează o serie de instrumente și canale de promovare, în mare parte gratuite, și recomandă câteva tactici de minimizare a costurilor unei campanii 2% care pot fi preluate și adaptate cu succes la specificul oricărei organizații a societății civile. Pe lângă sfaturile practice privind implementarea unei campanii eficiente 2%, ghidul și infograficul prezintă, pe pași, etapele specifice unei campanii de comunicare și activitățile de pre-lansare, lansare și post-lansare ale unei campanii de informare.

Materialele informative se adresează tuturor organizațiilor societății civile care pot fi beneficiare ale mecanismului de desemnare procentuală: asociațiilor obștești, fundațiilor, instituțiilor private, cultelor religioase și părților lor componente, și care intenționează să desfășoare o campanie de comunicare 2%  în vederea informării comunității despre existența mecanismului sau acumulării de fonduri suplimentare pentru organizație.

Click aici pentru a descărca ghidul

Click aici pentru a descărca infograficul

Click aici pentru a descărca posterul care prezintă forma de completare a declarației

Mai multe detalii aici: https://goo.gl/s5kEzG

infografic print 01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

poster final

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materialele informative au fost posibile datorită ajutorului generos al poporului american, oferit prin intermediul Agenţiei SUA pentru Dezvoltare Internaţională (USAID). Opiniile exprimate aparţin exclusiv Centrului de Resurse Juridice din Moldova şi nu reflectă în mod necesar poziţia USAID sau a Guvernului SUA.

Preluarea materialelor despre mecanismul 2% este încurajată și permisă cu indicarea sursei, a autorilor sau al linkului direct la sursă.

  • Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID)
  • Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM)
  • FHI360
  • Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID)
  • Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM)
  • FHI360
Articol precedent: Campanie națională „Vârsta cere acțiuni” cu ocazia „Zilei Mondiale a Sănătății” Precedent Articolul următor: Ușurarea activității businessului – un plan de reformă cu jumătăți de măsură Următor

SC. Summit Events

Cele mai active în ultima lună

  • Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) 11
  • Societatea de Cruce Roșie Moldova 10
  • Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) 10
  • Asociația Obștească „Eco-Răzeni” 7
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) 6
Nius-Prof SRL
Civic Digital Solutions
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Abonamente
  • Newsletter

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md